Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik heb de hele inboedel is goed laten updaten door de boys van vagcom gelderland! schijnt nou upgedate te zijn dvd rijdend werkt in ieder geval, en heb wat extra keuze in me menu'tje
bzb schreef:ik heb de hele inboedel is goed laten updaten door de boys van vagcom gelderland! schijnt nou upgedate te zijn dvd rijdend werkt in ieder geval, en heb wat extra keuze in me menu'tje
En wist al dat het water in Nieuwegein drama was maar zo erg dat je je auto er niet mee kan wassen niet
Auto zit onder de kalk vlekken de shit heb ik weer .We gaan maar een ontkalker tussen de leiding zetten tis weer fijn in Nieuwegein
Indien je de auto droog maakt heb je toch geen last van kalkvlekken?
In Spanje auto wassen had ik dat probleem niet eens , wel in de schaduw wassen en niet met warme motor.
Vanavond de auto even goed gewassen. Morgenavond vertrekken we alvast naar een hotel in Lochem omdat de GTI vrijdag z'n jaarlijkse onderhoudsbeurt krijgt bij Hans Sloot.
Golf VI GTI DSG - JD Stage2/Kat. Mod./Carbonio/GFB DV+/Milltek non-resonated catback --> 303Pk en 431Nm Sold!!
Golf VII GTI DSG Performance uit 2016
En wist al dat het water in Nieuwegein drama was maar zo erg dat je je auto er niet mee kan wassen niet
Auto zit onder de kalk vlekken de shit heb ik weer .We gaan maar een ontkalker tussen de leiding zetten tis weer fijn in Nieuwegein
Indien je de auto droog maakt heb je toch geen last van kalkvlekken?
In Spanje auto wassen had ik dat probleem niet eens , wel in de schaduw wassen en niet met warme motor.
Grt Yal
.Heb je gelijk in rij ook nog een oude berlingo en die was ik inde zon .was even vergeten dat nieuwe auto.s even wat anders is .Gaan we niet meer zo doen haha thanks voor de info Mvg Frits
Catch Can zit er in ben benieuwt of ik er iets van ga merken
Wel jammer dat die kunststof buis die langs je CatchCan loop niet meer vastgezet kan worden omdat er een beugeltje inde weg zat die je ook weg moet halen .
Led kentekenverlichting gemonteerd en ook 2 led stadslampjes tevens een laptop voor me vagcom kabel gekocht zodat deze blijft werken omdat er geen internet verbinding is
En de Golf naar de dealer brengen ivm met ratel in blok bij starten koude motor.
En deze velgen misschien kopen
En spullen gekocht om die irritante nois pijp te kicken .
Helaas van een forum lid was niet het goede onderdeel dus geld en noispijp de kliko in fijn weer
Laatst gewijzigd door Frits@Vrolijk op 06 sep 2013, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
De banden weer op de juiste spanning gebracht en de ventiel doppen welke aangeven als de spanning te laag is erop gedraaid:
Dopjes zijn te koop bij bespaarbazaar en kosten 4,95 per 2! Voor 2,6 bar en achter 2,8 bar aangeschaft! Groen is goed, geel is dat de spanning lager is dan hoort te zijn en rood is pomp band zsm op!
Verlengsnoer schreef:De banden weer op de juiste spanning gebracht en de ventiel doppen welke aangeven als de spanning te laag is erop gedraaid:
Dopjes zijn te koop bij bespaarbazaar en kosten 4,95 per 2! Voor 2,6 bar en achter 2,8 bar aangeschaft! Groen is goed, geel is dat de spanning lager is dan hoort te zijn en rood is pomp band zsm op!
2,8 bar achter? is dat nie te veel? geen kritiek, ik wil ook graag zo'n setje bestellen, maar eerder 2,4 voor en 2,6 achter?
Nu weet ik wel niet of die 0,2 bar de dooddoener is :p
Rij op 225/40/18 en volgens de Sticker in mijn tankdop gaat er bij minimale belasting rondom 2,6 bar is dus 2,8 achter valt wel mee! Dacht vol geladen achter 3,0 bar
Moet eerlijk zeggen dat het geluid nu weer weg is .
Snap er zelf ook geen reet van weet nu wel dat alles oke is met de ketting de spanner en alles wat daar bij hoort .
De ketting is 10.000 kilometer oud en de rest is nieuw of goed bevonden dus het moet gewoo9n goed zijn
Ze hebben er nu een nieuwe kettingspanner in gezet wou op mijn kosten een nieuwe ketting hebben maar dat was onzin zei de dealer dus maar niet gedaan .
Denk dat ik ook zelf een beetje te paniekerig ben betreffende die nokkenasketting paniek aanval haha .
En wat er ook nog bij komt is dat ik echt niet weet hoe een tsi motor klinkt van een auto die dan wel goed zou zijn .
Wel stond de ketting een tandje verkeerd woorden van de monteur ze hebben nu ook alles nietjes optijd gezet .
Heb zelf gezien dat mijn motorblok voor de helft uitelkaar lag dus ze hebben er serieus naar gekeken .
Misschien dat ik nog een keer naar een goede vw monteur ga en die laat luisteren naar me motor en verder weet ik het ook niet meer .
Denk dat ik nu alleen me klepstoters nog iets hoor .
Wel me Noispijp weg gehaald wat een vooruitgang echt een topper deze ingreep