Een bekende GTI van dit forum.
Ik heb er in mogen rijden... tjesus... Zelfs voluit remmen is pret want dan voel je namelijk je bloed in je hoofd naar voren kletsen

Super dat deze auto binnen het forum blijft.
Welke is het?
RobvR schreef:Vanavond kwam Rene bij me op bezoek. Onderweg Appte hij al dat hij met een verrassende auto zou komen...
Ik heb er in mogen rijden... tjesus... Zelfs voluit remmen is pret want dan voel je namelijk je bloed in je hoofd naar voren kletsen![]()
Welke is het?
+1Edition30 schreef:RobvR schreef:Vanavond kwam Rene bij me op bezoek. Onderweg Appte hij al dat hij met een verrassende auto zou komen...
Ik heb er in mogen rijden... tjesus... Zelfs voluit remmen is pret want dan voel je namelijk je bloed in je hoofd naar voren kletsen![]()
Welke is het?
De blauwe V van ChrisDie heeft hele goede remmen .......
geurt2007 schreef:Leuke auto om in mee te rijden!
Maar niet om te bezitten denk ik zo...
Want wat een bodemloos sleutelproject was dat.
Het heeft Chris in iedergeval van de straat gehouden en veel geld gekost!
Maar dat heb je ook wel wat.
Timvgti schreef:Ik kan bevestigen dat het idd de gti van Chris is.
Ben het alleen niet eens met de opmerking van geurt2007. Is zeker geen bodemloze put. Ding is gewoon in zeer goede motorische staat nu! Zijschermpjes en neusje overspuiten en hij staat er bruut bij!
Zoals Tim schreef heeft hij er vaak in gereden. Over zijn ervaringen twijfel ik niet. Het vermogen van het blok is teruggebracht en uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat het blok geen klap verkeerd geeft. Optisch is bij zo'n auto van iets minder belang (let op het woordje "iets"). En ja... ik heb het nu verklaptMkVI Nmgn schreef:Timvgti schreef:Ik kan bevestigen dat het idd de gti van Chris is.
Ben het alleen niet eens met de opmerking van geurt2007. Is zeker geen bodemloze put. Ding is gewoon in zeer goede motorische staat nu! Zijschermpjes en neusje overspuiten en hij staat er bruut bij!
En hier ben ik het weer niet mee eens.
Hoe weet jij nou hoe goed deze motorisch is ? ...
Precies BZB, jij snaptum.bzb schreef:Ach niet zo negatief allemaal, het is toch een leuke weekend auto met een hoop vermogen, beetje een track car met kenteken, ik zou er dolblij mee zijn naast een degelijke dagelijkse auto.
Elke auto met een hoop zal wat meer onderhoud vragen.
Zeker weten als de wieltjes dan terug zijn, anders staat hij met zijn pootjes omhoog. Ik denk dat ik sowieso wel even kom kijken met of zonder de GTI.Burak schreef:Wanneer de remmen erop gaan bij mij dan kom je toch wel met je nieuwe wagentje ofnie!?
Bedankt Rens. Ik plaats pas foto's zodra hij helemaal klaar is, want bijna iedereen weet wel hoe hij eruit ziet.Edition30 schreef:Gefeliciteerd met je aankoop René.
Leuk dat de auto (weer) in goede handen is gekomen. En de auto is naast je andere Golf`s natuurlijk voor de "zondag" natuurlijk de optimale pretauto. Veel plezier ermee!
Eeeuuuhhh, foto´s, had ik het daarover gehad? Maar akkoord, het plaatsen van de foto´s op het moment dat de auto klaar is, vind ik een goede afspraak.Renekesgti schreef:Bedankt Rens. Ik plaats pas foto's zodra hij helemaal klaar is, want bijna iedereen weet wel hoe hij eruit ziet.Edition30 schreef:Gefeliciteerd met je aankoop René.
Leuk dat de auto (weer) in goede handen is gekomen. En de auto is naast je andere Golf`s natuurlijk voor de "zondag" natuurlijk de optimale pretauto. Veel plezier ermee!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten