Dus ik ga de laatste dingen aan mijn mk5 doen die hem voor mij net 'af' maken (zoals het opnieuw laten spuiten van de voorbumper, omdat daar wat kleurverschil op de rechterzijkant zichtbaar is).
Ook ga ik (spuugemmer/chris gaat mij hierbij helpen) een setje Eibach verlagingsveren monteren en wil ik mijn denvers nu dan eindelijk toch echt eens vervangen voor een fraaie set 19 inchers.
Zodoende dus zoekende naar een set en ben (ook door gisteren op MIVW te kijken) er zo goed als uit dat dit een BBS CK, BBS CH of BBS speedlines rs861 moet worden in 19" met 225/35 banden.
Qua kleur denk ik dat gewoon zilver het fraaiste staat bij mijn United Grey GTI.
Qua ET waarde wil ik dat ze icm de eibach veren gewoon goed gevuld staan zonder aanlopen. Denk dus aan ET43-Et45?!
Ik speur marktplaats als af maar helaas tot op heden nog geen interessante (qua prijs, schades, compleetheid, type banden, etc) set gevonden. Banden moeten nml wel van een oké merk zijn en minstens 5mm profiel hebben.
Via deze weg wil ik jullie dus vragen om jullie oren & ogen open te houden en mij in mijn zoektocht te helpen.
Thanks,
Tim
(grootste voorkeur gaat uit naar CK)
19" BBS CK: