I.v.m met aanschaf Golf GTI nu beschikbaar:
mooie en vooral goede (origineel VW Motorsport) winterset voor de Polo (6R)

Zal vast mooi staan onder jou Polo deze velgen.Ralf GTI ed30 schreef:Erics, ik heb wel belangstelling voor deze set. Heb je wat exacte gegevens over de velgen. Hoe breed, ETwaarde ed?
Jeffreyvdt schreef:Zal vast mooi staan onder jou Polo deze velgen.Ralf GTI ed30 schreef:Erics, ik heb wel belangstelling voor deze set. Heb je wat exacte gegevens over de velgen. Hoe breed, ETwaarde ed?
Ik zag deze velgen een keer onder een witte Polo geen gt en dan in het zwart vond ik wel mooi staan.
Zouden ze deze ook in 19 inch in 5x112 hebben.
Van een afstand niet nee dat is bij de meeste zwarte velgen.Erics schreef:Jeffreyvdt schreef:Zal vast mooi staan onder jou Polo deze velgen.Ralf GTI ed30 schreef:Erics, ik heb wel belangstelling voor deze set. Heb je wat exacte gegevens over de velgen. Hoe breed, ETwaarde ed?
Ik zag deze velgen een keer onder een witte Polo geen gt en dan in het zwart vond ik wel mooi staan.
Zouden ze deze ook in 19 inch in 5x112 hebben.
In werkelijkheid zijn deze velgen donkerder dan op de foto. Met zwarte velgen zie je de details niet meer.
Gefeliciteerd ik ben benieuwd hoe het staat onder jou Polo.Ralf GTI ed30 schreef:Ik heb ze gekocht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten