Heeft er al iemand ervaring met het compo systeem X--ION 200 Golf v van Audio system ?
En kan dit op de VW radio of best op versterker ?
Iemand ervaring met X--ION 200 Golf v ?
-
- Type auto: golf GTI mkV E30
Re: Iemand ervaring met X--ION 200 Golf v ?
Ik zoek zlf ook nog steeds die set (2e hands bijv). X-ion is nu overgenomen door Gladen.
Klinkt érg goed en helemaal icm een goede versterker. Ik heb het op beide manieren vaak in de ex-gti van spuugemmer beluisterd.
Klinkt érg goed en helemaal icm een goede versterker. Ik heb het op beide manieren vaak in de ex-gti van spuugemmer beluisterd.
Ik heb een set in mn vorige Golf gehad. Aangesloten op de standaard radio. Klinkt netjes en zuiver.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Ik heb in voorportieren Gladen One 200 Composet Golf V laten plaatsen,en in achterportieren een 2-weg Vibe set.
Aangesloten op een Dubbeldin Pioneer zonder versterker ertussen en het klinkt echt uitstekend.
Aangesloten op een Dubbeldin Pioneer zonder versterker ertussen en het klinkt echt uitstekend.
Idem hier zonder de achterportieren. Prima geluid!leonneku schreef:Ik heb in voorportieren Gladen One 200 Composet Golf V laten plaatsen,en in achterportieren een 2-weg Vibe set.
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm