Ik haal nix door elkaar. Ik reageer op een tendentieus artikel en een opmerking van een "deskundige" die als 'onderbouwing' wordt gebruikt.wehoo schreef:@Hagar. Je haalt de inhoud van 2 artikelen door elkaar.
"Hogere prestaties met risico" en in de ondertitel "...in dagelijks gebruik enorme problemen..." Typisch Bild.

Ze hadden beter een artikel kunnen schrijven over de cowboys in de wereld van autotuning, maar ja das lastiger want dan moet je zelf research doen en loop je het risico van een rechtszaak... Nee dan kun je beter wat open deuren intrappen waar niemand zich direct op aangesproken voelt. Het artikel dat je plaatste wordt alleen geschreven om de verkoop op te krikken, je hebt er niets aan.
Je gaat nog ff door met: "Bei mehr als 100.000 km, sagt Florian Büngener von ABT, hätte die Firma von einer Leistungssteigerung abgeraten" . Oei iemand van ABT, nu heeft het mijn belangstelling. Helaas lees ik vervolgens dat als de motor langer heeft gelopen (100k+) slijtage een extra risico is bij de hogere belasting van tuning. Echt waar?