Achterraam Cleanen
- Dutch Delight
- Type auto: Scirocco MK3
Achterraam Cleanen
Hi All,
Wilde de achterruitwisser van de Rocco gaan cleanen, met als resultaat :
Alle materialen in huis en handleidingen hoe zaken te verwijderen, ik heb echter nog wat vragen, wellicht weten jullie dit :
Wanneer het motortje wordt verwijderd (dus stekkers los continue), krijg je daar meldingen over in je BC?
In de manual staat dat je het slangetje voor de vloeistof kan afsluiten met bv een schroef. Is dit verstandig?
Wellicht zijn er tips and tricks ?
Bedankt alvast Groeten
Eric
Wilde de achterruitwisser van de Rocco gaan cleanen, met als resultaat :
Alle materialen in huis en handleidingen hoe zaken te verwijderen, ik heb echter nog wat vragen, wellicht weten jullie dit :
Wanneer het motortje wordt verwijderd (dus stekkers los continue), krijg je daar meldingen over in je BC?
In de manual staat dat je het slangetje voor de vloeistof kan afsluiten met bv een schroef. Is dit verstandig?
Wellicht zijn er tips and tricks ?
Bedankt alvast Groeten
Eric
Re: Achterraam Cleanen
Ik weet niet zeker of je een melding krijgt in je boordcomputer. Waarschijnlijk krijg je wel een storing in je module, maar dit is op te lossen door met vagcom de achterruitenwisser uit te schakelen.
- Dutch Delight
Thanks voor je response, Dealer meldde ook dat wellicht wel met vagcom eea uitgezet moet worden, meldingen BC wisten ze niet zeker.Lean schreef:Ik weet niet zeker of je een melding krijgt in je boordcomputer. Waarschijnlijk krijg je wel een storing in je module, maar dit is op te lossen door met vagcom de achterruitenwisser uit te schakelen.
-
- Type auto: Passat CC TSI
Met vag com is dat uit te schaken.
Laatst gewijzigd door Schippersss op 04 sep 2013, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dutch Delight
Duidelijk ! ThanksSchippersss schreef:Met vag com is dag uit te schaken.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
De ruitenwisser zelf hoef je niet uit te schakelen.
Zolang je de toevoer van de sproeier maar goed afsluit.
Ik zelf had in mijn golf 5 een hendel geplaatst van een jetta deze is niet naar achteren te drukken omdat een jetta geen achteruit ruitenwisser heeft. Btw: ik had het persoonlijk niet gedaan straks in de wintermaanden heb je deze ruitenwisser echt nodig anders word het erg vervelend achteruit rijden.
Zolang je de toevoer van de sproeier maar goed afsluit.
Ik zelf had in mijn golf 5 een hendel geplaatst van een jetta deze is niet naar achteren te drukken omdat een jetta geen achteruit ruitenwisser heeft. Btw: ik had het persoonlijk niet gedaan straks in de wintermaanden heb je deze ruitenwisser echt nodig anders word het erg vervelend achteruit rijden.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mocht je een adres zoeken voor het glaasje en de montage ervan (storingsvrij en de hendel word uitgeschakeld) moet je maar een PB sturen
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!