mijn naam is ruud en ik ben momenteel in het bezit van een suzuki swift sport 1.6 125pk
deze is op zich best vlot maar onder de 3500rpm is tie niet zo vlot als ik verwacht had
daarboven komt tie wel los en trekt tie lekker vlot op
dit komt mede door het gewicht van maar 1005kg
echter begint dit vermogen nu na een half jaartje een beetje te vervelen
de auto bevalt prima maar ik wil toch iets snellers
nu was ik voordat ik deze auto kocht al naar een golf 5 gti aan het kijken maar deze lag toen omdat ik onverwachts mijn auto totalloss reed door andermans fout net iets boven het budget
nu wil ik dus gaan sparen voor een vw golf 6 gti 2.0
maar ik wil eigenlijk het vermogen van een golf r20
echter kan hier geen trekhaak op dus de r20 valt af
ik doe namelijk aan karten dus een trekhaak moet erop kunnen
nu heb ik in een video review gezien dat er gti modellen zijn waar hetzelfde blok als de golf r20 in ligt
nu wil ik graag weten wat deze modellen zijn
kan dit gewoon met het 211pk model
en welke aanpassingen moeten er plaatsvinden om dit volgens de originele vw onderdelen te realiseren
wel de onderdelen van het golf r20 blok dus
ik wil niet voor de optie kiezen om de gti te laten chippen met een universele chip
een vriend van me had dat ook gedaan en na een half jaar kon zijn motorblok gewoon de container in
ik vind het dus een te groot risico
er zullen ook wel goede chiptuners zijn maar ik wil graag originele vw onderdelen gebruiken
en als hij dus alleen software matig aangepast dient te worden dan dus ook de software van vw
ik wil dit gelijk bij de aanschaf van de auto uit laten voeren maar dan moet ik natuurlijk wel weten welk model ik moet aanschaffen
ik hoop dat jullie het weten

alvast bedankt
gr ruud