Als je goed leest , dan zie je dat ik juist de stellinggolfruud schreef:Bij de eerste lichtingen zullen er heus wel wat fouten zitten, maar VOL problemen vind ik erg overdreven.yal schreef:Helaas weet ik uit ervaring dat ook de allerlaatste lichting vol problemen kan zitten , dat ligt meer aan de kwaliteit van toeleveranciers en kostenbesparingen van VW zelf dan wanneer de auto gebouwd is.M USA schreef:Yep, nooit de eerste lichtingen bestellen...
Groet Yal
Natuurlijk zijn er gevallen dat je dikke pech hebt en een ""maandag" auto krijgt geleverd.
Als we allemaal zo denken zou er nooit meer iets verkocht worden en natuurlijk blijft het altijd kl...te als je dit overkomt.
Als het maar goed opgelost wordt en daar ligt meestal het probleem.
weerleg , dit door te zeggen dat ook de allerlaatste lichting vol fouten KAN zitten.M USA schreef:Yep, nooit de eerste lichtingen bestellen...
@LucaGTI , de dealer is nog goed wijs door te stellen dat zij sterk staan.
Ze hebben een wanprestatie geleverd , als je de zaak wint moeten zij alle kosten betalen dus ook advocaat kosten , zittingskosten en eventueel een schade vergoeding betalen.
Belangrijk is dat je een goede advocaat in huurt!
Het voorstel dat iedereen moet delen in de ontstane schade is belachelijk , daar is jou dealer voor verantwoordelijk en die zoekt het maar met Pon en fabriek uit.
Succes , aanpakken die handel

Yal