Als die Corsa echt 200pk op 700kg heeft dan heb je er de handen aan vol tot 160km/h verwacht ik.
Bestel die extra mods maar alvast

Dan zou ik maar geen wedstrijdjes meer doen, als ik jou was.Keizer schreef:Want er is iets waar ik totaal niet overkan das mijn verlies.
O2RS schreef:Hahaha, een keer onverwachts goed verliezen in een sprint heeft toch ook wel wat niet?
Als die Corsa echt 200pk op 700kg heeft dan heb je er de handen aan vol tot 160km/h verwacht ik.
Bestel die extra mods maar alvast
Wedstrijdje?? Hahaha ooowh jawel hoor Kost alleen maar een hoop geldCrokko schreef:Dan zou ik maar geen wedstrijdjes meer doen, als ik jou was.Keizer schreef:Want er is iets waar ik totaal niet overkan das mijn verlies.
Of je nu wint of of verliest, mag je hier best wel "blij mee" en "trots op" zijn.Keizer schreef:
Netjes mooie waarde'sJerommeke schreef:Vandaag bij JD geweest zeer tevreden met het resultaat daarna gelijk maar even uit geprobeerd op de Duitse autobahn en wat was het een heerlijk ritje naar huis
Golf V GTI stage-2 zonder de milltek 280 pk en 418,7 nm
Ik zal morgen even kijken hoe ik de rollenbank uitdraai kan plaatsen
Groeten Jeroen
Dat zit wel goed!sitechris schreef:Prachtig! Geniet er van zou ik zeggen
Klopt man, jouw probleempje opgelost?ViperGreen schreef:Was jij dat gisteren rond 1700? Ik was er toen ook met mijn scirocco.
Nette waardes!
Helmaal geen slecht resultaat, ik wist niet dat Vag techniek over een rollenbank beschikt.Christian schreef:Ik ben Vrijdag van VAGTechniek geweest en heb gelijk de auto daar laten rollen, het resultaat was boven mij verwachtingen eigenlijk.
De vorige eigenaar heeft de auto (BWA motor) laten chippen bij JD, voor zo ver bekend is dit een standaard stage 1 geweest.
De auto heeft een Pipercross inleg filter, kat mod en loopt op BP Ultimate + 10% bio-ethanol.
Zou daar nog veel meer uit te halen zijn met een op maat chip?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten