GEEN Hans Sloot meeting okt 2013!
- Edition30
- Type auto: Edition 30
GEEN Hans Sloot meeting okt 2013!
Wegens te weinig animo gaat de meeting op 19 oktober 2013 niet door!
Tuurlijk is het gezellig om met 10 man (m/v) te gaan BBQ-en, maar toch echt te weinig om een meeting bij een bedrijf te gaan organiseren. In ieder geval wil ik de mensen bedanken die zich hebben ingeschreven voor de meeting en natuurlijk speciale dank richting Hans dat hij ons wilde ontvangen. De geringe opkomst kwam natuurlijk ook omdat de meeting al heel snel werd gehouden, maar dit was de enige mogelijkheid om dit jaar nog iets te doen met een BBQ bij Hans, vandaar. Ik had echter wel een grotere opkomst verwacht dan nu het geval was.
Maaaaaaaaaaaar van uitstel komt (in dit geval) geen afstel, want we nemen nu gewoon ruim de tijd om voor het voorjaar 2014 een grote Hans Sloot - JD meeting te gaan houden!
Tuurlijk is het gezellig om met 10 man (m/v) te gaan BBQ-en, maar toch echt te weinig om een meeting bij een bedrijf te gaan organiseren. In ieder geval wil ik de mensen bedanken die zich hebben ingeschreven voor de meeting en natuurlijk speciale dank richting Hans dat hij ons wilde ontvangen. De geringe opkomst kwam natuurlijk ook omdat de meeting al heel snel werd gehouden, maar dit was de enige mogelijkheid om dit jaar nog iets te doen met een BBQ bij Hans, vandaar. Ik had echter wel een grotere opkomst verwacht dan nu het geval was.
Maaaaaaaaaaaar van uitstel komt (in dit geval) geen afstel, want we nemen nu gewoon ruim de tijd om voor het voorjaar 2014 een grote Hans Sloot - JD meeting te gaan houden!
Laatst gewijzigd door Edition30 op 04 okt 2013, 12:13, 14 keer totaal gewijzigd.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013
Ik wil graag een dyno run bij JD, weet niet of dit ook mogelijk gaat zijn?
Goedemorgen Rens,
Het is mij niet duidelijk of de auto's ook gechipt kunnen worden op deze dag.
Als ik welkom ben met mijn nieuwe O2RS dan ben ik/wij aanwezig.
gr
Het is mij niet duidelijk of de auto's ook gechipt kunnen worden op deze dag.
Als ik welkom ben met mijn nieuwe O2RS dan ben ik/wij aanwezig.
gr
Als er een datum (deze) voor 100% vast komt te staan, ben ik van de party
.
mvg lex

mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Spot repair zou top zijn 
ik ben van de partij (+bbq)

ik ben van de partij (+bbq)
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
- Sciroccofrank
- Type auto: Scirocco mk3 2.0
Mooi initiatief, zet mij er maar bij, wel ovb dit ivm de aanstaande gezinsuitbreiding een dezer dagen...... 

- JGHans
Bleh, dan kan ik niet 

- haantje de voorste
- Type auto: Golf GTI ED35
Leuk initiatief!
Als 19 oktober de datum blijft kom ik zeker even langs. 1 persoon zonder bbq
Als 19 oktober de datum blijft kom ik zeker even langs. 1 persoon zonder bbq
Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / Carbonio / GFB DV+/ - 357 PK / 460 NM
Zou me eerste gti meeting zijn dan. Ik voel hier persoonlijk wel wat voor dus schrijf mij maar in 
bbq is niet nodig voor mij, ken niemand dus kijk wel effe de kat uit de boom hehe

bbq is niet nodig voor mij, ken niemand dus kijk wel effe de kat uit de boom hehe

Ik rijd niet hard, maar wel voor je 

- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Ik heb alleen een slaapplaats nodig, moet de volgende dag in Groningen zijn.
Ik kom dus en graag ook op de BBQ.
Ik kom dus en graag ook op de BBQ.
Groeten, Nico
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar.... Waarschijnlijk ontmoet je wel wat mensen waarmee het klikt, of ben je niet zo van het praten?Bontje schreef:Zou me eerste gti meeting zijn dan. Ik voel hier persoonlijk wel wat voor dus schrijf mij maar in

-
Ja ik zou graag een dyno run doen. En dan het liefst vroeg in de morgen ivm werk. Ik kom alleen. En dus ivm werk geen bbq.
Laatst gewijzigd door kevin78 op 27 sep 2013, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Edition30
Bontje, gewoon lekker blijven mee BBQ-en, we bijten niet hoor.Bontje schreef:Zou me eerste gti meeting zijn dan. Ik voel hier persoonlijk wel wat voor dus schrijf mij maar in

Wat betreft het chippen en rollen zijn we afhankelijk van JD, Hans gaat bekijken wat er mogelijk is.
Gr. Renco
vind het jammer dat het al zo kort dag is.
Beste Rens 2 personen en misschien een hond, indien mogelijk zou ik de Skoda custom willen chippen bij JD.
Uiteraard zijn wij er voor de BBQ.
Uiteraard zijn wij er voor de BBQ.
Lijkt mij leuk om ook deel te nemen. De Ringrit was erg gezellig en altijd leuk om weer wat meer gezichten bij de namen te zien.
Indien ik weer welkom ben met de RS kom ik graag langs.
@ Koreaan, hoe bevalt de Octavia?
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Super! had de Polo eerder moeten weg doenO2RS schreef:Lijkt mij leuk om ook deel te nemen. De Ringrit was erg gezellig en altijd leuk om weer wat meer gezichten bij de namen te zien.

Foto's volgens spoedig.
Renekesgti schreef:Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar.... Waarschijnlijk ontmoet je wel wat mensen waarmee het klikt, of ben je niet zo van het praten?Bontje schreef:Zou me eerste gti meeting zijn dan. Ik voel hier persoonlijk wel wat voor dus schrijf mij maar in
Renekesgti, kan dagen praten maar uit het niets beginnen met onbekenden is niet aan mij besteet haha :pEdition30 schreef:Bontje, gewoon lekker blijven mee BBQ-en, we bijten niet hoor.Bontje schreef:Zou me eerste gti meeting zijn dan. Ik voel hier persoonlijk wel wat voor dus schrijf mij maar in
bbq is niet nodig voor mij, ken niemand dus kijk wel effe de kat uit de boom hehe![]()
Wat betreft het chippen en rollen zijn we afhankelijk van JD, Hans gaat bekijken wat er mogelijk is.
Edition30, moest er nog eens bijkomen

Btw, weet niet wat de prijs is van die middag, iemand die me hier iets over kan vertellen? En een chip van JD staat nog wel op me verlanglijstje eigenlijk hehe.

oja mocht iemand me zoeken, rij een zwarte mkIV zie me profiel.

- Edition30
Sommigen hebben aangegeven dat ze willen rollen, maar Hans heeft geen rollenbank, dat zou je dus bij JD moeten regelen (mogelijk is er ergens in het komend voorjaar weer een JD dag, waar je kan rollen). Er wordt nog wel gekeken of er iemand op de 19e van JD aanwezig kan zijn die kan chippen. Dat hoop ik morgen te horen.
Het is kort dag, dat is bekend, maar anders wordt het ergens in november en dan zitten we al in de donkere koude dagen. Dus vandaar deze dag. Maaaaaaaaarrrrrrrrrr dan moet er wel meer animo zijn dan nu, want 10 mensen is toch echt te weinig!!!! Er moet wel wat leven in de brouwerij komen Dus kom op met die aanmeldingen!
Het is kort dag, dat is bekend, maar anders wordt het ergens in november en dan zitten we al in de donkere koude dagen. Dus vandaar deze dag. Maaaaaaaaarrrrrrrrrr dan moet er wel meer animo zijn dan nu, want 10 mensen is toch echt te weinig!!!! Er moet wel wat leven in de brouwerij komen Dus kom op met die aanmeldingen!
Gr. Renco
Kreeg te horen dat tommes ook wel komt. 

Edition30 schreef:Sommigen hebben aangegeven dat ze willen rollen, maar Hans heeft geen rollenbank, dat zou je dus bij JD moeten regelen (mogelijk is er ergens in het komend voorjaar weer een JD dag, waar je kan rollen). Er wordt nog wel gekeken of er iemand op de 19e van JD aanwezig kan zijn die kan chippen. Dat hoop ik morgen te horen.
Met 10 mensen kan het ook gezellig zijn, ps volgens mij heb je O2RS niet meegenomen in je telling.
Ps die BBQ slaan wij niet over

-
Edition30 schreef:Sommigen hebben aangegeven dat ze willen rollen, maar Hans heeft geen rollenbank, dat zou je dus bij JD moeten regelen (mogelijk is er ergens in het komend voorjaar weer een JD dag, waar je kan rollen). Er wordt nog wel gekeken of er iemand op de 19e van JD aanwezig kan zijn die kan chippen. Dat hoop ik morgen te horen.
Oke duidelijk.. Dan haak ik af..
- Edition30
Jammer, maar in de eerste plaats kom je toch naar een meeting voor de gezelligheid, (GTI)liefhebbers te spreken, kennis te delen c.q. vergaren en om te BBQ-en. Rollen is dan toch maar bijzaakkevin78 schreef:Edition30 schreef:Sommigen hebben aangegeven dat ze willen rollen, maar Hans heeft geen rollenbank, dat zou je dus bij JD moeten regelen (mogelijk is er ergens in het komend voorjaar weer een JD dag, waar je kan rollen). Er wordt nog wel gekeken of er iemand op de 19e van JD aanwezig kan zijn die kan chippen. Dat hoop ik morgen te horen.
Oke duidelijk.. Dan haak ik af..

Als Tommes ook komt, dan kan je je wel mee BBQ-en!?Bontje schreef:Kreeg te horen dat tommes ook wel komt.

De meeting is geheel gratis, voor de BBQ wordt wel een vergoeding gevraagd.Bontje schreef: Btw, weet niet wat de prijs is van die middag, iemand die me hier iets over kan vertellen?
Gr. Renco
-
Moet werken die dag, dus vandaar dat ik alleen belang had voor rollen in de ochtend.