MODULE
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Re: MODULE
Misschien doe ik dat ook nog En geloof zelfs dat Staffpride een aardige gast is maar snap niet goed dat hij blijft zoeken naar de confrontatie met leden .En vindt het ook leuk om zelf te kloten cq te verkloten haha .Het Ed verhaal tja alles went behalve als je een kroket bent .Hoop alleen dat de ruzie tussen andere leden eens stopt .Respecteer elkaar een beetje en blijf niet zoeken naar ellende .Zo we gaan werken .iedereen 1 fijne dag
Mvg Frits
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Misschien onder schat ik je Frits maar ik denk niet dat het je lukt.
Je moet een aantal kabels kopen bij de vw dealer en een aantal pinnetjes uit de grote stekker halen die achter op de Rns zit en deze ompluggen,doorknippen,nieuwe kabels trekken, solderen, en nog een aantal dingen en dan heb ik het nog nie gehad hoe K*t het is om een Navilock weer goed werkende te krijgen.
Hier een stukje van een how to:
If you want to DIY harness, here are all the parts. You need 2 VW repair wires. Cut them in half, solder w/your own extension wire in the middle, and plug them into the existing connector. Connect pin 5 to pin 5 and pin 11 on the radio to pin 4 on the bluetooth. Here are detailed instructions:
12 pin connector (6×2 rows) – green- 3B7 035 447 B (3B7035447B) – radio end
Repair Wire 0.5mm – 000 979 009 (000979009)
Behind the RADIO, unplug the GREEN (GREEN GREEN GREEN) harness from the RADIO and take the "shell" off of the harness (you will see what I am talking about once you unplug the harness). The harness is numbered on both the shell and on the actual harness itself. Plug the wires in as described below:
pin 5 – telephone audio input signal left negative
pin 11 – Telephone audio input signal left, positive
54 pin connector (18×3 rows) – big blue plug - 4E0 972 144 (4E0972144) bluetooth module end
Repair Wire 0.5mm – 000 979 010E (000979010E)
Behind the BLUETOOTH MODULE unplug the GIANT BLUE(this thing is massive) harness from the 9W7 and de-shell that badboy (again, you will see what I am talking about). Like before, this one is numbered on both the shell and the harness itself. Plug the wires in as described below:
pin 4 - Audio LF Signal out +
pin 5 - Audio LF Signal Out –
Parts (click link to compare current pricing at vendor)
one 9w7 module: VW# 7p6 035 730 c (7p6035730c) from MFD3.com
The module will work right away but to make the push to talk (voice control) button on the steering wheel functional you must change the software code using a ross tech VCDS. The dealer can also do it.
VCDS from ross tech (if you want to change the coding)
Bron: http://www.myturbodiesel.com/1000q/a6/9 ... module.htm
Je moet een aantal kabels kopen bij de vw dealer en een aantal pinnetjes uit de grote stekker halen die achter op de Rns zit en deze ompluggen,doorknippen,nieuwe kabels trekken, solderen, en nog een aantal dingen en dan heb ik het nog nie gehad hoe K*t het is om een Navilock weer goed werkende te krijgen.
Hier een stukje van een how to:
If you want to DIY harness, here are all the parts. You need 2 VW repair wires. Cut them in half, solder w/your own extension wire in the middle, and plug them into the existing connector. Connect pin 5 to pin 5 and pin 11 on the radio to pin 4 on the bluetooth. Here are detailed instructions:
12 pin connector (6×2 rows) – green- 3B7 035 447 B (3B7035447B) – radio end
Repair Wire 0.5mm – 000 979 009 (000979009)
Behind the RADIO, unplug the GREEN (GREEN GREEN GREEN) harness from the RADIO and take the "shell" off of the harness (you will see what I am talking about once you unplug the harness). The harness is numbered on both the shell and on the actual harness itself. Plug the wires in as described below:
pin 5 – telephone audio input signal left negative
pin 11 – Telephone audio input signal left, positive
54 pin connector (18×3 rows) – big blue plug - 4E0 972 144 (4E0972144) bluetooth module end
Repair Wire 0.5mm – 000 979 010E (000979010E)
Behind the BLUETOOTH MODULE unplug the GIANT BLUE(this thing is massive) harness from the 9W7 and de-shell that badboy (again, you will see what I am talking about). Like before, this one is numbered on both the shell and the harness itself. Plug the wires in as described below:
pin 4 - Audio LF Signal out +
pin 5 - Audio LF Signal Out –
Parts (click link to compare current pricing at vendor)
one 9w7 module: VW# 7p6 035 730 c (7p6035730c) from MFD3.com
The module will work right away but to make the push to talk (voice control) button on the steering wheel functional you must change the software code using a ross tech VCDS. The dealer can also do it.
VCDS from ross tech (if you want to change the coding)
Bron: http://www.myturbodiesel.com/1000q/a6/9 ... module.htm
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Frits@Vrolijk schreef:Misschien doe ik dat ook nog En geloof zelfs dat Staffpride een aardige gast is maar snap niet goed dat hij blijft zoeken naar de confrontatie met leden .En vindt het ook leuk om zelf te kloten cq te verkloten haha .Het Ed verhaal tja alles went behalve als je een kroket bent .Hoop alleen dat de ruzie tussen andere leden eens stopt .Respecteer elkaar een beetje en blijf niet zoeken naar ellende .Zo we gaan werken .iedereen 1 fijne dag
Dat snap jij dan idd niet, want dat doe ik niet.
Ik heb eerder het idee, dat jij bewust de confrontatie zoekt.
Maar goed, we zullen er maar niet over bezig blijven he

Als je eens een keer langs wil komen geen probleem, koffie staat altijd klaar.
Als je er wat bij wil moet je dat ff zelf meenemen.
Dat is inmiddels traditie geworden.
Afgelopen weekend nog heerlijk gebak van Rens op

- Frits@Vrolijk
HEE fff serieus ik zoek echt geen ellende hier .Ben hier voor de fun en om wat te leren van anderen ..En hier laten we het bij wees gewoon aardig kost niks .En neem dan wel broodje kroket mee haha .Latersss
Mvg Frits
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Frits@Vrolijk schreef: En neem dan wel broodje kroket mee haha .

Groetjes Tonnie
- Frits@Vrolijk
HEE fff serieus ik zoek echt geen ellende hier .Ben hier voor de fun en om wat te leren van anderen ..En hier laten we het bij .Laten we gewoon aardig zijn kost niksen iedereen heeft zijn of haar fouten het is niet ander .Leef en laat leven ..En neem dan wel broodje kroket mee haha .Latersss.En ja moet hier ook leren niet altijd het laatste woord te willen hebben zo fout
Mvg Frits
- staffpride
- Contacteer:
- Frits@Vrolijk
Mooi, nou ga ik iedere week posten op de hoek bij de box....Frits@Vrolijk schreef:Komt goed .dobbe kroket he . En niks zo leuk iemand vrolijk te zien

- Frits@Vrolijk
Jij weegt al meer dan 100 kilo toch haha .Voor jou ff geen kroket .droog broodje zal het worden 

Mvg Frits
Dat vind ik een beledigende en disriminerende opmerkig Frits!
Dit is bedoelt als geintje he

Dit is bedoelt als geintje he

- staffpride
- Contacteer:
PaChaKoHa schreef:Mooi, nou ga ik iedere week posten op de hoek bij de box....Frits@Vrolijk schreef:Komt goed .dobbe kroket he . En niks zo leuk iemand vrolijk te zien

Als je het koud krijg, kan je een bak koffie krijgen hoor haha
Yep, bij bijna 2 meter lengte is dat best te doen, dus kom maar op met die kroketten.....Frits@Vrolijk schreef:Jij weegt al meer dan 100 kilo toch haha .Voor jou ff geen kroket .droog broodje zal het worden

Erwin, je ontroerd me.....staffpride schreef:PaChaKoHa schreef:Mooi, nou ga ik iedere week posten op de hoek bij de box....Frits@Vrolijk schreef:Komt goed .dobbe kroket he . En niks zo leuk iemand vrolijk te zien
![]()
Als je het koud krijg, kan je een bak koffie krijgen hoor haha

- Edition30
- Type auto: Edition 30
Op de tv is "love is in the air" en om dus dat kleffe gedoe een beetje te ontvluchten ben ik maar het forum ingedoken. Echter tot mijn grote schrik bespeur ik hier ook een heleboel "love is in the air".
Zonder dollen: Heel goed heren! Maar wat belangrijker is ............, wanneer kwamen die kroketten?
Zie je wel Erwin, wordt toch tijd voor een picknicktafel.

Zonder dollen: Heel goed heren! Maar wat belangrijker is ............, wanneer kwamen die kroketten?
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Frits@Vrolijk
Love in the air haha
Gewoon iedereen in zijn waarde laten das genoeg
In een wereld die zo ziek is als de pest je niet druk maken om dingen die de moeite niet waard zijn om je druk om te maken thats all
En stoor je je aan mensen blokken die handel heb ik ook gedaan bij een paar leden klaar is kees en Ed
Gewoon iedereen in zijn waarde laten das genoeg
In een wereld die zo ziek is als de pest je niet druk maken om dingen die de moeite niet waard zijn om je druk om te maken thats all
En stoor je je aan mensen blokken die handel heb ik ook gedaan bij een paar leden klaar is kees en Ed

Mvg Frits
- staffpride
- Contacteer:
Idd Rens, goed idee picknick tafel, friteuse der bij. Laten we ed kroket zijn kunstje doen.Edition30 schreef:Op de tv is "love is in the air" en om dus dat kleffe gedoe een beetje te ontvluchten ben ik maar het forum ingedoken. Echter tot mijn grote schrik bespeur ik hier ook een heleboel "love is in the air".![]()
Voel inspiratie voor een meeting opkomen haha
- staffpride
- Contacteer:
Ga je nou zelf verder met het ed verhaal?Frits@Vrolijk schreef: klaar is kees en Ed
Begin je het te missen

Pas op he, straks krijg je er zelf nog van langs.......

- staffpride
- Contacteer:
- Frits@Vrolijk
Frits@Vrolijk schreef:Jullie houden ook van elkaar merk het aan alles toppy zoenen mag...
Fred

Er zit een heeeeeel groot gat tussen slappe klets verkopen en zoenen......

Dat ik vind dat Staffpride, Klouxone, Crokko ( spreek uit C-Rokko) RenekesGti en Knuffelturk aardige gasten zijn die ik toevallig in Alblasserdam ben tegengekomen, wil niet zeggen dat ik ook met ze wil zoenen.....

Komop, het onderwerp is koffie als je het koud hebt en broodjes kroket....
Groet,
P.
- Frits@Vrolijk
- Tjejenki
- Type auto: CUPRA ST 290
Bijna jubileum Frits: 500 Posts!!
En dat in net 2 maanden, moet zeker een record zijn
En dat in net 2 maanden, moet zeker een record zijn

Groeten
Vincent
Vincent
- Frits@Vrolijk
Ha ha dan bij deze 500
Ja zal me klephouden verder al heb ik nog 1000 vragen
En 1500 antwoorden die nergens overgaan ik ben je voor nu he
Zal meer Google fijne avond daar
En waar mensen niet opletten grappig
En 1500 antwoorden die nergens overgaan ik ben je voor nu he

Mvg Frits
- Nikkor27
- Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Frits@Vrolijk schreef:Ha ha dan bij deze 500
En 1500 antwoorden die nergens overgaan ik ben je voor nu he![]()
![]()
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid Fred