Update is gelukt zie alleen nog niet echt veel veranderingen morgen maar eens rustig kijken u ook welterusten
bartvw schreef:Vandaag voor het eerst een Dap 900 gebruikt.
Groetjes Bart
Ziet er handig uit! Ik wil ze ook graag bestellen.Verlengsnoer schreef:De banden weer op de juiste spanning gebracht en de ventiel doppen welke aangeven als de spanning te laag is erop gedraaid:
Dopjes zijn te koop bij bespaarbazaar en kosten 4,95 per 2! Voor 2,6 bar en achter 2,8 bar aangeschaft! Groen is goed, geel is dat de spanning lager is dan hoort te zijn en rood ispomp band zsm op!
Nope er zat een 310 in. Ga vandaag gelijk een afspraak maken voor een Navilock.MkVI Nmgn schreef:Had je die nog niet ?
Een dopje weegt 6,8 gram! Onbalans, denk dat als je aan elke kant het zelfde gewicht aanbrengt dit niet opgaat!Timvgti schreef: Ziet er handig uit! Ik wil ze ook graag
Overigens vraag ik me ook af of deze dopjes niet voor onbalans gaan zorgen? Ze steken nog al wat verder uit en wegen ook meer dan een standaard rubber
FredH schreef:Klopt Eric, ben daar al jaren een trouwe bezoeker aangezien ik ook liefhebber van USA-cars ben.
Zelf ook al verschillende van gehad, puur als als hobby-auto.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten