over het comfort : dit is gewoon prima, geen enorm ge-stuiter gewoon bijna als origineel.
persoonlijk mag hij van mij achter wel 1 cm lager. ik laat hem nog even wat nazakken en kijk dan aan wat het is geworden.

stoeptegels in de kofferNailz schreef:Dan is het voor mij toch een raadsel dat Jimmy zo laag geraakt met gewoon de veren.
Heel zeker, originele type 6 zelfde als die ik nu heb, 225 banden, ze liepen alleen aan met gedraaide wielen, maar dit wil ik niet opnieuw.rabies schreef:Weet je wel zeker dat dit OEM Detroits waren ? Want met imitatie is het een ander verhaal, die zijn vaak ET42.
Nieuwe foto?LouisTfsi schreef:Na enkele weken met de auto gereden te hebben heb ik gemeten en gecontateerd dat hij toch nog 5 mm gezakt is. Hij is voor nu 64 cm en achter 64.5 gemeten tot aan de schermen. Voorheen was hij 66.5 rondom, dus uiteindelijk is het resultaat exact als opgegeven door Eibach -2.5 cm/-2.0 cm.
Beetje vies en slecht weer maar snel een paar genomen met de telefoon… ondanks dat het natuurlijk geen bodemschraper is geworden ben ik zeer tevreden met de hoogte nu, hij loopt nergens aan tegen m'n binnenschermen en de grote happen tussen de wielen en de spatbord randen zijn toch weg. Ik merk ook geen verschil in rijcomfort maar heb onder al mijn auto's sportonderstellen gehad dus misschien mijn gewenning. Op de middelste foto kun je precies zien dat hij vooraan een fractie lager ligt dan achter, wat voor mij wel een vereiste is.Nailz schreef:Nieuwe foto?LouisTfsi schreef:Na enkele weken met de auto gereden te hebben heb ik gemeten en gecontateerd dat hij toch nog 5 mm gezakt is. Hij is voor nu 64 cm en achter 64.5 gemeten tot aan de schermen. Voorheen was hij 66.5 rondom, dus uiteindelijk is het resultaat exact als opgegeven door Eibach -2.5 cm/-2.0 cm.
Ik weet niet of het voor een GTD hetzelfde is als voor een GTI, en of het een DSG bak is. Ik zelf heb een GTI DSG en ik heb dit etiket op de doos:KnuffelTurk schreef:Ik heb het een en ander gelezen maar wil toch even zeker zijn of dit de juiste type veren zijn en of ik last ga krijgen met aanlopen?
Dit zijn de veren die ik wil :
Verlagingsveren Eibach Volkswagen Golf VI (1K) 2.0 TSI GTI DSG, 2.0 TDI GTD
EIBACH SPORTLINE VERLAGINGSVEREN
Motortypen: 2.0 TSI GTI DSG, 2.0 TDI GTD
Bouwjaar 04.09 -
Aslast Voorzijde 1130 kg
Aslast Achterzijde 930 kg
Verlaging Voorkant: 20-25 mm
Verlaging achterkant: 20 mm
In combinatie met :
Winter : 225/40/18 ( verwacht niet dat dit aan zal lopen )
Zomer : 8J 235/35/19 ( 235 zat er standaard omheen is dat misschien een probleem ivm aanlopen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten