Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
@ race eend
Bij nm parts komt daar zo ie zo nog 80 e montage bij
En pakking moeten we zelf regelen??
Wat denk jij van dit?
Aangezien ik aan jou oordeel wel een hoge waarde heb!
Hallo Dennis,
Er zit een metaal - racekat onder.
Prijs inclusief montage en pasmaken aan de overige uitlaat is 649 euro incl btw.
Met vriendelijke groet,
Jelmer Maarschall
JMTuning - BKcustoms
Bij nm parts komt daar zo ie zo nog 80 e montage bij
En pakking moeten we zelf regelen??
Wat denk jij van dit?
Aangezien ik aan jou oordeel wel een hoge waarde heb!
Hallo Dennis,
Er zit een metaal - racekat onder.
Prijs inclusief montage en pasmaken aan de overige uitlaat is 649 euro incl btw.
Met vriendelijke groet,
Jelmer Maarschall
JMTuning - BKcustoms
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Weer een update.
Nm parts mailde me dit nog ff:
Hallo Dennis ,
ik zat nog even te kijken op he tforum en zag al menige reactie
ik wilde je nog wel even mededelen om alle fabels weg te nemen
mijn ervaring met uitlaten is nu al ruim 15 jaar
een 100 cels metaal kat komt niet door de keuring ! deze regelt het co waarde niet voldoende
een 200cels kat wel mits de juiste euro norm in dit geval euro 4 dit heeft te maken met het aantal gram matriaal wat neergelaten word op de metaal korf inwendig
een HJS Motorsport kat zijn simpel weg de beste die er zijn ook miltekk gebruikt deze !
nog even ter aanvulling op de vorige mail
mvg Nik ( zijn er nog vragen dan hoor ik het graag )
Ik zou me god niet weten of dit waarheid is.. (Klinkt opzich wel aanemelijk)
Maar goed ga niet met een 100cat rijden als ik dan alsnog me orginele katalysator er onder moet zetten voor de Apk!
Id dit inderdaad het geval??
Maar als het geen invloed op apk heeft scheelt het weer 100e met jm tuning.
en zou de motor nog iets makkelijker (meer vermogen) zijn warmte en druk kwijt.
Iemand van jullie enig idee?
Nm parts mailde me dit nog ff:
Hallo Dennis ,
ik zat nog even te kijken op he tforum en zag al menige reactie
ik wilde je nog wel even mededelen om alle fabels weg te nemen
mijn ervaring met uitlaten is nu al ruim 15 jaar
een 100 cels metaal kat komt niet door de keuring ! deze regelt het co waarde niet voldoende
een 200cels kat wel mits de juiste euro norm in dit geval euro 4 dit heeft te maken met het aantal gram matriaal wat neergelaten word op de metaal korf inwendig
een HJS Motorsport kat zijn simpel weg de beste die er zijn ook miltekk gebruikt deze !
nog even ter aanvulling op de vorige mail
mvg Nik ( zijn er nog vragen dan hoor ik het graag )
Ik zou me god niet weten of dit waarheid is.. (Klinkt opzich wel aanemelijk)
Maar goed ga niet met een 100cat rijden als ik dan alsnog me orginele katalysator er onder moet zetten voor de Apk!
Id dit inderdaad het geval??
Maar als het geen invloed op apk heeft scheelt het weer 100e met jm tuning.
en zou de motor nog iets makkelijker (meer vermogen) zijn warmte en druk kwijt.
Iemand van jullie enig idee?
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Een 100 cells metaalkat komt inderdaad moeilijker door de keuring, je zult hem echt snoeiheet moeten hebben om door de keuring te komen (volgas rijden en dan direct meten).
Een 200 cells kat doet qua vermogen amper onder voor een 100 cells kat en je komt altijd door de keuring.
Een 200 cells kat doet qua vermogen amper onder voor een 100 cells kat en je komt altijd door de keuring.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
@ race eend
Thanks!!
Dat zijn antwoorden waar ik iets mee kan!
Thanks!!
Dat zijn antwoorden waar ik iets mee kan!
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
@ nico
Nog bedankt voor de tip "NM parts"
Zo als het er nu naar uitziet gaan we voor dit bedrijf.
Mede door de uitgebreide info van hun kant!
En het aanrade van race eend
In mijn ogen iemand die een hoop kennis in huis heeft!
Weet niet of er meer intresse is in deze downpipe met race kat?
Ik en zo als het er nu naar uit ziet "verlengsnoer" gaan voor deze.
NM parts: 3inch downpipe is van rvs t304 met een 3 wandig flexdeel met interock systeem
Met HJS 200cel sport katalysator!
Mischien als er meerdere zijn dat we nog een paar tientje pp
Er af kunnen krijgen?
Niet geschoten is altijd mis toch.
1.mackdennis
2.verlengsnoer
Nog bedankt voor de tip "NM parts"
Zo als het er nu naar uitziet gaan we voor dit bedrijf.
Mede door de uitgebreide info van hun kant!
En het aanrade van race eend
In mijn ogen iemand die een hoop kennis in huis heeft!
Weet niet of er meer intresse is in deze downpipe met race kat?
Ik en zo als het er nu naar uit ziet "verlengsnoer" gaan voor deze.
NM parts: 3inch downpipe is van rvs t304 met een 3 wandig flexdeel met interock systeem
Met HJS 200cel sport katalysator!
Mischien als er meerdere zijn dat we nog een paar tientje pp
Er af kunnen krijgen?
Niet geschoten is altijd mis toch.
1.mackdennis
2.verlengsnoer
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
dit kwam ik gister bij mij op de brug tegen:
de klant had het bij een bekende "uitlaat lasser" laten maken. (ik zal geen naam noemen)
kijk maar is goed naar het laswerk.
diverse lekken in het laswerk heb ik alsnog dicht gelast.
dit is niet de eerste uitlaat die ik heb moeten opknappen....

Uploaded with ImageShack.us
hieronder mijn eigen laswerk:
(downpipe voor een corrado 20vt met grotere turbo)

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
audi rs6
M.v.g.
Jelmer
de klant had het bij een bekende "uitlaat lasser" laten maken. (ik zal geen naam noemen)
kijk maar is goed naar het laswerk.
diverse lekken in het laswerk heb ik alsnog dicht gelast.
dit is niet de eerste uitlaat die ik heb moeten opknappen....

Uploaded with ImageShack.us
hieronder mijn eigen laswerk:
(downpipe voor een corrado 20vt met grotere turbo)

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
audi rs6
M.v.g.
Jelmer
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
@ jelmer
Ziet er zeker netjes uit!!
Maar welk merk katalysator gebruik jij?
Ik hou me vooral vast aan wat ik van race eend lees!
Dit omdat hij van jd is.
En ik na de downpipe ook naar jd ga!
Wil gewoon een goed werkende downpipe/kat
En natuurlijk wel met kwalieteit.
En netjes eronder geplaats!
Welk merk en soort katalysator gebruik jij?
Ben namelijk vooral nieuwsgierig wat race eend hier van vind!
Ziet er zeker netjes uit!!
Maar welk merk katalysator gebruik jij?
Ik hou me vooral vast aan wat ik van race eend lees!
Dit omdat hij van jd is.
En ik na de downpipe ook naar jd ga!
Wil gewoon een goed werkende downpipe/kat
En natuurlijk wel met kwalieteit.
En netjes eronder geplaats!
Welk merk en soort katalysator gebruik jij?
Ben namelijk vooral nieuwsgierig wat race eend hier van vind!
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Ik gebruik racekats welke ik zelf groot inkoop.
Dit zijn 100 of 200 cells metaal kats.
Voor auto's met veel vermogen gebruik ik altijd extra dikke kats (130mm dik)
Anders heeft het alsnog geen nut om een racekat te monteren.
Ik las alles met TIG, dus super net laswerk.
Ik heb al erg veel auto's langsgehad welke vervolgens naar JD zijn gegaan, en heb nog nooit klachten gehoord.
Tevens krijg ik vanwege de kwaliteit die ik lever ook vaak bedrijven langs als klant.
Dit zijn 100 of 200 cells metaal kats.
Voor auto's met veel vermogen gebruik ik altijd extra dikke kats (130mm dik)
Anders heeft het alsnog geen nut om een racekat te monteren.
Ik las alles met TIG, dus super net laswerk.
Ik heb al erg veel auto's langsgehad welke vervolgens naar JD zijn gegaan, en heb nog nooit klachten gehoord.
Tevens krijg ik vanwege de kwaliteit die ik lever ook vaak bedrijven langs als klant.
- NICO!
- Forumeigenaar
- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
- Type auto: BMW iX3
- Locatie: Flevoland
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Iedere uitlatenlasser die het forum wil sponsoren (geen milltek, die plaats is reeds vergeven) kan contact met mij opnemen op info@golfgtiforum.nl 

Groeten, Nico
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Ik sponsor niks hoor!
Ben gewoon jullie meningen aan het pijlen.
Aangezien ik met bijde uitlaat lassers geen eigen ervaring heb.
En graag wel een goed systeem voor een leuke prijs op de kop tik!
En deel dit dan graag met de mede forum leden zodat hun mee kunnen profiteren.
Van de door mijn/ons verworven info
Dus ff een vraag aan de forum leden
Welke van de 2 is volgens jullie de beste keus?
Nm parts
Jm tuning
Ben gewoon jullie meningen aan het pijlen.
Aangezien ik met bijde uitlaat lassers geen eigen ervaring heb.
En graag wel een goed systeem voor een leuke prijs op de kop tik!
En deel dit dan graag met de mede forum leden zodat hun mee kunnen profiteren.
Van de door mijn/ons verworven info
Dus ff een vraag aan de forum leden
Welke van de 2 is volgens jullie de beste keus?
Nm parts
Jm tuning
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
@Mackdennis
Ik volg je verhaal met veel intresse aangezien ik zelf ook graag een ander uitlaatsysteem wil monteren.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik nu precies wil.
Je hebt denk twee goede adressen gevonden waar je een uitlaat kan laten maken.(ziet er netjes uit) Ik ga alleen zelf dan toch liever voor een echt merk
wat overal goed aangeschreven staat zoals Milltek. Met de uitstekende aktie nu van Xtreme-tuning is het prijsverschil ook niet zo heel groot.
Als ik het goed heb kost de Milltek downpijp met cat nu 869,- tegen 649,- voor Jelmer.(incl montage)
Hoe zit het eigenlijk met garantie want ik dacht dat er op Milltek levenslange garantie zat.
Ik volg je verhaal met veel intresse aangezien ik zelf ook graag een ander uitlaatsysteem wil monteren.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik nu precies wil.
Je hebt denk twee goede adressen gevonden waar je een uitlaat kan laten maken.(ziet er netjes uit) Ik ga alleen zelf dan toch liever voor een echt merk
wat overal goed aangeschreven staat zoals Milltek. Met de uitstekende aktie nu van Xtreme-tuning is het prijsverschil ook niet zo heel groot.
Als ik het goed heb kost de Milltek downpijp met cat nu 869,- tegen 649,- voor Jelmer.(incl montage)
Hoe zit het eigenlijk met garantie want ik dacht dat er op Milltek levenslange garantie zat.
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Ja miltek schijnt inderdaad levenslang te zijn..( weet niet of hier haken en ogen aan zitten )
jm zei dat ie ook netjes garantie gaf
Nm heb ik het eigelijk niet over gehad( maar lijkt me ook wel )
Twijfel twijfel twijfel.
Als miltek inderdaad 870e inclusief die motor steun rubber en montage is is dat ook vrij nette prijs.
Die andere 2 zijn iets goedkoper(+- 200e )maar goed kwa kwaliteit???
Heb geen ervaring met 1 van deze???
Dus kan zelf niet oordelen welk het best kan nemen.
Wil natuurlijk een zo goed mogelijk systeem/downpipe
Voor een zo net mogelijke prijs.
jm zei dat ie ook netjes garantie gaf
Nm heb ik het eigelijk niet over gehad( maar lijkt me ook wel )
Twijfel twijfel twijfel.
Als miltek inderdaad 870e inclusief die motor steun rubber en montage is is dat ook vrij nette prijs.
Die andere 2 zijn iets goedkoper(+- 200e )maar goed kwa kwaliteit???
Heb geen ervaring met 1 van deze???
Dus kan zelf niet oordelen welk het best kan nemen.
Wil natuurlijk een zo goed mogelijk systeem/downpipe
Voor een zo net mogelijke prijs.
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
reacties en foto's van klanten zijn hier te zien:
http://www.vwforum.nl/jmtuning-bk-custo ... 0-450.html
http://www.vwforum.nl/jmtuning-bk-custo ... 0-450.html
- 3Edition
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
- Type auto: Golf GTI
- Locatie: In de polder
- Contacteer:
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Hier ook nog een reactie van een klant, ik dusJMTuning schreef:reacties en foto's van klanten zijn hier te zien:
http://www.vwforum.nl/jmtuning-bk-custo ... 0-450.html

Heb bij Jelmer de eindstukken aan mijn Passat 3C laten lassen en onder de GTI III de tussendemper laten vervangen door
een exemplaar van Powersprint. Over hetgeen geleverd, prijs en uitgevoerde laswerzaamheden ben ik meer dan tevreden. Wat mij betreft een aanrader!
- NICO!
- Forumeigenaar
- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
- Type auto: BMW iX3
- Locatie: Flevoland
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Je bent van harte welkom om hier ook sponsor/adverteerder te worden, mail me anders even op info@golfgtiforum.nlJMTuning schreef:reacties en foto's van klanten zijn hier te zien:
http://www.vwforum.nl/jmtuning-bk-custo ... 0-450.html
Groeten, Nico
-
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 22 apr 2011, 15:27
- Type auto: golf MK7 R
- Locatie: limburg,belgie
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
heren,zou graag een sportkatalysator+downpipe via nm parts laten zetten,wie heeft er ervaring mee,had het graag gehoord van jullie.alvast bedankt
-
- Berichten: 1325
- Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
- Type auto: Gti v 30edition
- Locatie: Haarlem
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Nico heeft zoiezo ervaring met nm parts.
Ik had me keus eerst ook op nm.
Maar nadat ik de foto's van jm tuning heb gezien.
En een zeer nette prijs heb afgesproken(gaan wel met meerdere)
Veel heb gelezen over jm.
Gaan wij voor jm.
Zal zoiezo mijn bevindingen op het forum plaatsen!!!
Ik had me keus eerst ook op nm.
Maar nadat ik de foto's van jm tuning heb gezien.
En een zeer nette prijs heb afgesproken(gaan wel met meerdere)
Veel heb gelezen over jm.
Gaan wij voor jm.
Zal zoiezo mijn bevindingen op het forum plaatsen!!!
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Mackdennis je hebt PB!
Groet VDub.
Candy White VI GTI JD Engineering Stage2 - JMTuning 3inch Downpipe - APR Carbonio Intake - 311PK - 445NM - Audio by Audison & Digital Designs
Candy White VI GTI JD Engineering Stage2 - JMTuning 3inch Downpipe - APR Carbonio Intake - 311PK - 445NM - Audio by Audison & Digital Designs
- Verlengsnoer
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19
Re: Welke Uitlaat puur voor vermogen winst.
Hi Ron,
Dit schijnt zeker wel iets te zijn. Als ik de prijs zie dan denk ik beter dat je voor de S3 noisepipe kunt gaan. Er schijnen wat noise pipes te zijn voor andere VAG wagens die op de GTI passen *(sommige met kleine aanpassingen andere zonder). Je zou anders contact kunnen opnemen met Tonnie of Mackdennis. Dit zijn 2 mensen waarvan ik weet dat ze de noise pipe mod hebben toegepast op hun wagen!
Dit schijnt zeker wel iets te zijn. Als ik de prijs zie dan denk ik beter dat je voor de S3 noisepipe kunt gaan. Er schijnen wat noise pipes te zijn voor andere VAG wagens die op de GTI passen *(sommige met kleine aanpassingen andere zonder). Je zou anders contact kunnen opnemen met Tonnie of Mackdennis. Dit zijn 2 mensen waarvan ik weet dat ze de noise pipe mod hebben toegepast op hun wagen!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten