Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hahaha t moet zijn sommige vrouwen en auto"s want ik ben ook een meid en vind golf 6 veel mooier (rij ik ook in) odan 7. Ook al zou ik 7 gratis kunnen krijgen zou ik eerder de 6 kiezen :p snap niet hoe ze zo een mooie auto zo kunnen verpesten..
Zijkant van een golf 7 vind ik wel mooi, voorkant wat minder en de achterkant ziet er naar mijn mening niet uit, hier klopt gewoon iets niet, kan het alleen niet goed omschrijven.
Raymond schreef:Zijkant van een golf 7 vind ik wel mooi, voorkant wat minder en de achterkant ziet er naar mijn mening niet uit, hier klopt gewoon iets niet, kan het alleen niet goed omschrijven.
Dat heb ik nou met een VI, zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen. De VII vind ik wel een mooie auto.
Van de week zag ik een groene VII rijden, het bleek een GTI te zijn, dat valt wel minder op. Maar wat een lelijke kleur. Het was ongeveer deze kleur.
De golf 6 op de foto is geen gti, dus ook niet egt te vergelijken!
Maar buiten dat vindt ik de 7 steeds mooier worden, denk dat het bij de meeste hier nog wennen is! Toen de 6 gti uit kwam moest ook iedereen er aan wennen!
Denk dat het aan de vrouwelijke lijnen ligt van de 7 ... vanaf de zijkant en voorkant vind ik hem wel mooi, maar de kont is tov de 6 ver achteruit gegaan. Maar wellicht een kwestie van wennen, ik moest namelijk ook even wennen aan de 6...
Ik moet vooral nog even wennen aan het frontje, de zijlijnen en achterpartij zijn goed gelukt vindt ik. Het is denk een auto die je begint te waarderen na een tijdje, de allereerst foto´s vond ik maar niks maar na er een paar keer omheen gelopen te zijn ben ik hem steeds mooier gaan vinden.
Mijn grootste minpunt is het vw logo in de grille. Helemaal dicht, ik vond van 6 het mooie dat ie open was.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Raymond schreef:Zijkant van een golf 7 vind ik wel mooi, voorkant wat minder en de achterkant ziet er naar mijn mening niet uit, hier klopt gewoon iets niet, kan het alleen niet goed omschrijven.
Dat heb ik nou met een VI, zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen. De VII vind ik wel een mooie auto.
Van de week zag ik een groene VII rijden, het bleek een GTI te zijn, dat valt wel minder op. Maar wat een lelijke kleur. Het was ongeveer deze kleur.
Die groene is toch iemand van dit forum of niet ??
kevin78 schreef:Vanaf opzij vind ik hem zeker mooier als de 6.. Was leuk geweest als de 5 hier ook bij stond.. Vind de 5 nog steeds de dikste kont hebben..
Die groene is toch iemand van dit forum of niet ??
Klopt, 'broem' heeft zo'n reseda groene 7 Gti!
Beter " niet jouw smaak van kleur" schrijven, daarmee hoef je de persoon in kwestie z'n autokleur niet af te kraken