Golf 6 GTI Adidas Edition, Xenon, Led, Navi, Airco
-
- Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Golf 6 GTI Adidas Edition, Xenon, Led, Navi, Airco
Misschien voor iemand hier interessant:
Particulier door inruil verkregen Golf 6 GTI Adidas Edition met fabrieksgarantie tot eind 2013
Bijzonderheden/Opties:
- KM Stand: 38305
- Handgeschakeld
- Nieuwe banden
- Nieuwe remblokken
- Adidas Edition
- Edition 35 voorbumper
- Deels leers / deels Adidas bekleding
- Bi-xenon koplampen adaptief met bochtenverlichting
- Led dagrijverlichting
- Led achterlichten
- 18 Inch lichtmetalen velgen
- RNS 510 Navigatie systeem
- Parkeersensoren voor en achter
- Stoelverwarming
- Privacy Glass / glas extra getint
- Dual Zone Climatronic
- Lichtsensor
- Regensensor
- Elektrisch verstelbare lendesteun
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitenspiegels elecktrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar
- Bluetooth Carkit
- Spraakbesturing / Voice Control
- Lederen armsteun, handrem, stuur en versnellingspook
- Met leer beklede deuren
- Cruisecontrol
- Achterspoiler
- Bandenspanning Controle
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Metallic Lak
- Sportonderstel
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Boordcomputer
- Multi functioneel stuurwiel
- Ramen voor en achter elecktrisch bedienbaar
- Airbags
- Knie airbag
- Mistlampen
Voor foto's e.d. hier een link naar de advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... airco.html
Particulier door inruil verkregen Golf 6 GTI Adidas Edition met fabrieksgarantie tot eind 2013
Bijzonderheden/Opties:
- KM Stand: 38305
- Handgeschakeld
- Nieuwe banden
- Nieuwe remblokken
- Adidas Edition
- Edition 35 voorbumper
- Deels leers / deels Adidas bekleding
- Bi-xenon koplampen adaptief met bochtenverlichting
- Led dagrijverlichting
- Led achterlichten
- 18 Inch lichtmetalen velgen
- RNS 510 Navigatie systeem
- Parkeersensoren voor en achter
- Stoelverwarming
- Privacy Glass / glas extra getint
- Dual Zone Climatronic
- Lichtsensor
- Regensensor
- Elektrisch verstelbare lendesteun
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitenspiegels elecktrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar
- Bluetooth Carkit
- Spraakbesturing / Voice Control
- Lederen armsteun, handrem, stuur en versnellingspook
- Met leer beklede deuren
- Cruisecontrol
- Achterspoiler
- Bandenspanning Controle
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Metallic Lak
- Sportonderstel
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Boordcomputer
- Multi functioneel stuurwiel
- Ramen voor en achter elecktrisch bedienbaar
- Airbags
- Knie airbag
- Mistlampen
Voor foto's e.d. hier een link naar de advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... airco.html
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Re: Golf 6 GTI Adidas Edition, Xenon, Led, Navi, Airco
BPM 1500 euro?
In mei naar Nederland en al 4 eigenaren gehad?
Groeten, Nico
-
Die 4 eigenaren klopt niet helemaal , vorige eigenaar heeft 3 keer tenaamstelling gewijzigd en daarna heb ik hem overgenomen. Bpm ivm schadeimport maar is netjes gemaakt. Keuringen zijn toegestaan en prijs is volgens mij al aan de lage kant maar is onderhandelbaar.NICO! schreef:BPM 1500 euro?
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
TonCoronel schreef:Golf 6 GTI Adidas Edition met fabrieksgarantie tot eind 2013...
Netjes gemaakt? Ik mag aannemen door een door VW erkend bedrijf anders kan je die fabrieksgarantie wel schudden..TonCoronel schreef: ..Bpm ivm schadeimport maar is netjes gemaakt. ...
---------------------------------------------------------------------
Historie
Aantal Eigenaren tot nu toe: 5
Datum eerste toelating NL: 23 mei 2013
APK verloopdatum: 05 dec 2015
Import auto: Ja
Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 08 oktober 2013
Dagen Eigenaar: 19
Eigenaar tot: heden
Eigenaar 4
Eigenaar van: 29 juni 2013
Dagen Eigenaar: 101
Eigenaar tot: 08 oktober 2013
Eigenaar 3
Eigenaar van: 27 mei 2013
Dagen Eigenaar: 33
Eigenaar tot: 29 juni 2013
Eigenaar 2
Eigenaar van: 23 mei 2013
Dagen Eigenaar: 4
Eigenaar tot: 27 mei 2013
Eigenaar 1
Type Eigenaar: Eigenaar/eigenaren onbekend
Eigenaar van: 05 december 2011
Dagen Eigenaar: 535
Eigenaar tot: 23 mei 2013
- jwbakkenes
- Type auto: BMW 550i
Waarom is dat gebeurt dan? Ken jij die "eerste eigenaar" dan?TonCoronel schreef:Die 4 eigenaren klopt niet helemaal , vorige eigenaar heeft 3 keer tenaamstelling gewijzigd en daarna heb ik hem overgenomen. Bpm ivm schadeimport maar is netjes gemaakt.NICO! schreef:BPM 1500 euro?
Ik vind het een duister verhaal.
Jan Willem
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Jan Willem
-
Ja ik ken die eerste eigenaar daar heb ik de auto toch van ingeruild. En nogmaals die 4 eigenaren is makkelijk te verklaren, auto wordt geimporteerd en op naam gezet-> wegens omstandigheden op naam van familielod gezet->omstandigheden opgelost en auto weer terug gezet-> auto ingeruild bij mij. Zo kom je dus aan 4 eigenaren.
En wat betreft de fabrieksgarantie dat zou vervallen als het niet door een vw erkend bedrijf is gerepareerd is echt onzin. Al mijn vorige autos zijn ook schadeimports gewest (2 x Golf 5 GTI, Audi S5, C63 AMG) en ik heb altijd garantie kunnen claimen. Zo is bij mijn golf 5 gti er een nieuwe DSG bak in gekomen onder garantie en bij de S5 nieuwe draagarmen en beide keren was de dealer volledig op de hoogte van het schadeverleden.
Maar goed ik ben niet een of ander louche figuur ofzo hoor, ben al lang actief op het autoweek forum en ben met de golf 5 gti en S5 meerdere malen met een groep gti eigenaren naar de nurburgring gewest, ook die via dit forum geregeld waren.
Ik probeer ook niemand op te lichten en verberg ook niks, anders had ik ook wel het kenteken weg gehaald zoals sommige louche aanbieders op marktplaats doen.
En wat betreft de fabrieksgarantie dat zou vervallen als het niet door een vw erkend bedrijf is gerepareerd is echt onzin. Al mijn vorige autos zijn ook schadeimports gewest (2 x Golf 5 GTI, Audi S5, C63 AMG) en ik heb altijd garantie kunnen claimen. Zo is bij mijn golf 5 gti er een nieuwe DSG bak in gekomen onder garantie en bij de S5 nieuwe draagarmen en beide keren was de dealer volledig op de hoogte van het schadeverleden.
Maar goed ik ben niet een of ander louche figuur ofzo hoor, ben al lang actief op het autoweek forum en ben met de golf 5 gti en S5 meerdere malen met een groep gti eigenaren naar de nurburgring gewest, ook die via dit forum geregeld waren.
Ik probeer ook niemand op te lichten en verberg ook niks, anders had ik ook wel het kenteken weg gehaald zoals sommige louche aanbieders op marktplaats doen.
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Ja las je topic in Autoweek forum altijd met veel plezier.. Eerst zwarte golf 5 gti en S4 en toen S5.... Erg mooie auto deze Adidas.
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Ok, het verhaal is duidelijk. Bedankt voor de uitleg.
Groeten, Nico
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Hoi Ton,
Toncoronel, hé dacht ik dat is een bekende. Van dat mooie geluid van de S5 op de Autobahn!
Maar niet iedereen die jou herkend (aan je naam), vandaar dat je voor sommigen ineens binnen komt vallen met een auto die je te koop zet. Als je je eerst had voorgesteld in het voorstel topic had je op zeker een warmer welkom gehad.
Succes met de verkoop van je auto.
Toncoronel, hé dacht ik dat is een bekende. Van dat mooie geluid van de S5 op de Autobahn!
Maar niet iedereen die jou herkend (aan je naam), vandaar dat je voor sommigen ineens binnen komt vallen met een auto die je te koop zet. Als je je eerst had voorgesteld in het voorstel topic had je op zeker een warmer welkom gehad.
Succes met de verkoop van je auto.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Ik kan in ieder geval bevestigen dat Ton een gewaardeerd GTI-liefhebber is en één van de beste detailers (als hij tijd vrij kan maken) Zoek maar eens op het Carclean-forum naar zijn werk. En hij is geen handelaar.
En wát een beauty zeg! Ik vind dat Adidas-interieur héél erg mooi, samen met het Pirelli-interieur echt iets speciaals.
En wát een beauty zeg! Ik vind dat Adidas-interieur héél erg mooi, samen met het Pirelli-interieur echt iets speciaals.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
-
Hey Vroem en anderen bedankt voor het bevestigen van mijn goede reputatie 
Ja het is echt een leuke uitvoering die Adidas, maar het moet natuurlijk wel je smaak zijn. Vindt het wel erg netjes dat erg veel van leer is zoals de deurpanelen en armsteun bijvoorbeeld. Heb zelf ook een lease golf 6 maar die heeft stoffen bekleding op de deuren en middenarmsteun en dat oogt toch wel wat goedkoper.
Maar goed ik hoop de golf snel te verkopen ondanks dat het een heerlijke rijdersauto is, ik heb mijn zinnen gezet op een Audi RS6 C6 maar die kan er pas komen als de golf verkocht is.

Ja het is echt een leuke uitvoering die Adidas, maar het moet natuurlijk wel je smaak zijn. Vindt het wel erg netjes dat erg veel van leer is zoals de deurpanelen en armsteun bijvoorbeeld. Heb zelf ook een lease golf 6 maar die heeft stoffen bekleding op de deuren en middenarmsteun en dat oogt toch wel wat goedkoper.
Maar goed ik hoop de golf snel te verkopen ondanks dat het een heerlijke rijdersauto is, ik heb mijn zinnen gezet op een Audi RS6 C6 maar die kan er pas komen als de golf verkocht is.
Hoi Ton, kunnen we je feliciteren? Hij staat niet meer op Marktplaats.
Kan hier een slotje op waarschijnlijk.
Kan hier een slotje op waarschijnlijk.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
-
Hey vroem ja klopt je mag me feliciteren. Ingeruild op een rs6 MTM (730PK) zal hem na een goede detailingbeurt wel weer laten zien op het audi en autoweek forum. Maar deze mag inderdaad op slot!
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Hier mag je de nieuwe auto ook wel showen hoor,
Der zijn meer Audi lief hebbers hier
Der zijn meer Audi lief hebbers hier

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------