Golf Mk1 GTI 1984 te koop

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
suku
Type auto: Golf MK1 GTI

Golf Mk1 GTI 1984 te koop

Bericht door suku »

Hallo allemaal,

met pijn in mijn hart zet ik mijn beauty te koop. De auto is door mij helemaal opgeknapt en verkeert in zeer goede staat (zowel technisch als uiterlijk). Geen roest, helemaal hard, binnenkant helemaal gestript en opnieuw gemaakt (Nieuw zwart leer interieur, gloednieuwe deurpanelen, leren hoedenplank, nieuw spuitwerk etc etc).

De toora velgen (17 ") die ik voor de auto gekocht heb moeten er nog onder gezet. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

De vorige eigenaar heeft de auto omgebouwd naar een diesel. Ik heb de benzinemotor er ook gewoon bij in de garage. Deze zijn de kappen afgehaald en mat zwart gespoten.
Ook mag er een hele hoop extra onderdelen bij waaronder enkele grillen (orgineel, nieuwe benzinetank, wenkbrauw, veerpootbrug achter, veren, en tientallen kleinere onderdelen)

Bij de ombouw naar de diesel heeft de vorige eigenaar dit niet gedaan zoals zou moeten. De meeste onderdelen zijn niet omgebouwd naar diesel en hoewel voor degene die deze auto ook weer terug naar benzine wil, scheelt dat een hele hoop werk.

Geen hele lijst met specs. Foto s spreken voor zich. Foto s van binnenkant volgen nog.

Bij interesse graag pb sturen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Robinkors
Type auto: Golf MK4 GTI

Re: Golf Mk1 GTI 1984 te koop

Bericht door Robinkors »

Velgen ook los weg,??
In bezit van Golf MKIV GTI
Golf MKII SOLD

In bezit van VCDS 15.7.0 omgeving Schagen/Alkmaar NH