Bedankt voor de complimenten iedereen, ik ben er alvast ook zeer tevreden mee, dit is de wagen die me deed afstappen van BMW

.
Over de performance: dat is ie niet, ik weet dat het een groot verschil kan maken op bepaalde momenten maar ach, ik heb het toch maar zo gelaten.
@Konjo,
Ik heb daar een foto van :
http://users.telenet.be/k3nsh1n/GTI%20VII/IMG_1527.JPG
Ik zal proberen binnenkort een betere foto te maken, want je ziet dat led licht er nu ook nog op schijnen, maar alcantara... het oogt wel echt mooi, daarvoor was ik altijd iemand die leder nam, maar ik vind die typische gti stoelen o zo mooi
@Nick87, ja ik vind 17duim ook genoeg en mooi

+ met dat geld voor dikkere velgen kon ik weer wat anders mee doen
Zijn inderdaad getinte ruiten, er zijn veel dingen die ik niet heb vermeld omdat ik de auto nog echt gewoon moet worden.
Wat ik zo leuk vind bij de Volkswagen Golf zijn ook die praktische opbergvakken onder je en dat je toch ook al een pak gratis opties bij krijgt.
Het enige dat ik een klein nadeel vind ( dit moet waarschijnlijk gewoonte worden ) is die elektronische parkeerrem.
Maar voor de rest amuseer ik er mij rot mee, wel veel stiller dan de Golf V van mijn vriendin... Ik zou bijna durven zeggen, braver.