xenon mistlampen
xenon mistlampen
7000k nieuw in de verpakking mag voor 20 euro weg ik hoop er hier iemand blij mee te kunnen maken
Re: xenon mistlampen
welke fitting? of is dat allemaal hetzelfde op een golf 5?
Hallo
Ja dat past zkr is ook voor golf 5
Ja dat past zkr is ook voor golf 5
Voor een Golf 5 kan het H11 of HB4 zijn..
Hoi,
Deze hebbe een dag op mijn golf 5 gezeten gti maar wegens verkoop van de auto heb ik ze er afgehaald.
Superhell 7000k stroombesparend exenon optik staat er op de verpaking.
Grtjes levi
Deze hebbe een dag op mijn golf 5 gezeten gti maar wegens verkoop van de auto heb ik ze er afgehaald.
Superhell 7000k stroombesparend exenon optik staat er op de verpaking.
Grtjes levi
Is het xenon of xenon optiek? Dus echte xenon met hid ballasten of halogeen lampen met xenon gas? En hb4 of h11 fitting?
Hallo
Echte xenon.... devresr weet ik niet heb dat besteld in me golf 5 gti gezet en het deed het de mijne kwam uit 2005.
Gr levi
Echte xenon.... devresr weet ik niet heb dat besteld in me golf 5 gti gezet en het deed het de mijne kwam uit 2005.
Gr levi
levies schreef:Hallo
Gr levi
Wanneer had je die xenon hid set in jouw gti? Want in mei 20012 had je nog led mistlampen gekocht/erin gezet zie ik:
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 506#p33506
levies schreef:7000k nieuw in de verpakking mag voor 20 euro weg ik hoop er hier iemand blij mee te kunnen maken
Heb je de mistlampen nog ? Zo ja is het led of xenon en heb je er eventueel foto's van toen ze nog op je auto zaten !?