Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
thanks!
verzekering had het al over dat als de rns510 vanaf de fabriek erin zit ofzo (wat volgens mij wel zo is), je al richting een vergoeding van 1500 eu'tjes ga voor een rns510.
Ik zelf heb een rns510 met Navilock der is nog nooit een poging gedaan deze eruit te halen.
Kleine investering. Maar zal me eerder druk maken om de auto zelf. Misschien kun je beter een rns310 plaatsen ( camera werkt gewoon ) en dan een Bearlock plaatsen ook je auto stelen ze in 40seconden.
MkVI Nmgn schreef:Ik zelf heb een rns510 met Navilock der is nog nooit een poging gedaan deze eruit te halen.
Kleine investering. Maar zal me eerder druk maken om de auto zelf. Misschien kun je beter een rns310 plaatsen ( camera werkt gewoon ) en dan een Bearlock plaatsen ook je auto stelen ze in 40seconden.
Tonnie heeft helemaal gelijk. Ff investeren maar dan heb je iig lekker rust
Inderdaad Tonnie, iets wat je bijvoorbeeld wel prima kunt uitlenen; je schoonmoeder, hoef je ook niet te benadrukken dat ze er extra voorzichtig mee moeten zijn en je het graag zsm weer terug ziet komen
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm) ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Auto opgehaald bij de garage, weer een nieuwe ruit erin (inbraak via bijrijders ruit en m'n rns510 weg helaas), en thuis nog even grondig gestofzuigd. Hier en daar was nogal wat glas te vinden. Doet tóch wel zeer om tegen zo'n enorm gat in het dashbord aan te kijken , totdat er wat nieuws in gaat.
Daarnaast vandaag bij de VW dealer geweest voor een 2jaarlijkse alarm controle, en alles was in orde, certificaat ontvangen. Helaas zijn er regels omtrent DB's van het alarm e.d.
zelf maar ff een grote beurt gedaan.
en gelijk de APK er weer op.
4 nieuwe banden
remschijven + blokken vervangen
steel braided rem leidingen gemonteerd
alle filters vervangen (lucht,olie,brandstof en interieur)
alle vloeistoffen vervangen
bougie vervangen
riem vervangen
en voor de zekerheid maar ff de linker draagsarm vervangen, zat een klein scheurtje in,
Wesley'sGTI schreef:zelf maar ff een grote beurt gedaan.
en gelijk de APK er weer op.
4 nieuwe banden
remschijven + blokken vervangen
steel braided rem leidingen gemonteerd
alle filters vervangen (lucht,olie,brandstof en interieur)
alle vloeistoffen vervangen
bougie vervangen
riem vervangen
en voor de zekerheid maar ff de linker draagsarm vervangen, zat een klein scheurtje in,
en alles maar is goed olievrij gemaakt
Zo dat was een duur grapje ... Maar dan heb je ook wat toch!
kevin78 schreef:Zo dat was een duur grapje ... Maar dan heb je ook wat toch!
viel opzich wel mee,
alles zelf gedaan(behalve de apk) en onderdelen via een kennis van me, die heeft een eigen garage.
het duurste van alles waren de banden, maar daar ga ik absoluut niet op bezuinigen(zijn je enige 4 contact punten met de weg)
kevin78 schreef:Zo dat was een duur grapje ... Maar dan heb je ook wat toch!
viel opzich wel mee,
alles zelf gedaan(behalve de apk) en onderdelen via een kennis van me, die heeft een eigen garage.
het duurste van alles waren de banden, maar daar ga ik absoluut niet op bezuinigen(zijn je enige 4 contact punten met de weg)
maar inderdaad dan heb je wel wat
Voor welke banden heb je gekozen?
Ik heb continental sport, maar op bepaalde snelheden (normale snelheden) vind ik ze toch een snerpend geluid maken af en toe.
Heb je ook gelet of dat de band de snelheden ook goed verteerd?
wsnbm schreef:Voor welke banden heb je gekozen?
Ik heb continental sport, maar op bepaalde snelheden (normale snelheden) vind ik ze toch een snerpend geluid maken af en toe.
Heb je ook gelet of dat de band de snelheden ook goed verteerd?
heb altijd Yokohama s.drive banden gehad.
ben zeer te spreken over deze banden, zelfs bij glad wegdek/ijs voldoende grip.
kan er eigenlijk niets negatiefs over zeggen.
en qua geluid, merk ze eigenlijk niet(uitlaat zonder einddemper)
Vandaag de zekering van mijn 12V aansluitingen vervangen, deze was doorgebrand. Het is een simpel dingetje, maar je hebt hem tóch nodig, voor je 12V aansluitingen
Vandaag wat aandacht besteed aan mijn OBD stekker. Hem weggestopt en voorzien van een hangslotje.
Het is een klein preventief ingreepje, maar elk klein ingreepje zal de boefjes vertragen.. Het slotje zullen ze er niet af krijgen naar mijn idee, zonder de draden door te knippen of de OBD stekker te vernielen
alleen jammer dat ze een mk6 niet stelen via de OBD stekker
maar via je km teller unit
ja klopt, al lees ik ook dat ze vaak gebruik maken van je OBD stekker bij de diefstal. (startonderbreker e.d. ..)
Tegen de kilometerteller unit kan ik vrij weinig doen.
Wat doen ze precies bij je kilometer teller unit dan bij het stelen ??