Led achterlichten + Xenon
Led achterlichten + Xenon
Beste,
Ik heb een golf 6 van het bouwjaar 2010.
Ik zou ook graag de donkere led achterlichten willen , en zou ofwel gewone xenon of led (bi-xenon) willen laten zetten. Ik heb hier al veel over gelezen maar kom er maar niet aan uit.
Ik zag iemand op het forum die bi-xenon had laten plaatsen , maar 1 foto zag er "fake" uit. dan had hij 2 foto's van buiten , hier vond ik ze er niet zo "fake" uitzien. ik zou niet willen dat het er fake (te blauw) gaat uitzien natuurlijk...want je ziet veel auto's waar het echt fel opvalt.
Nu is mijn vraag of dit met mijn auto gaat? want heb eigenlijk geen GTI en heb al veel gelezen dat je foutmeldingen krijgt op de boordcomputer. want heb pas nummerplaat (led verlichting) in mijn auto geplaatst en krijg hier een foutmelding van.
En waar ik deze lichten kan kopen/monteren?
En hoeveel zou dit me dan ongeveer kosten?
Waar gaat jullie voorkeur naar , Bi-xenon of gewone xenon EN donkere led achterlichten of kersenrood? Heb een witte auto!
Alvast bedankt , hopelijk kunnen jullie mij hieruit helpen!
Ik heb een golf 6 van het bouwjaar 2010.
Ik zou ook graag de donkere led achterlichten willen , en zou ofwel gewone xenon of led (bi-xenon) willen laten zetten. Ik heb hier al veel over gelezen maar kom er maar niet aan uit.
Ik zag iemand op het forum die bi-xenon had laten plaatsen , maar 1 foto zag er "fake" uit. dan had hij 2 foto's van buiten , hier vond ik ze er niet zo "fake" uitzien. ik zou niet willen dat het er fake (te blauw) gaat uitzien natuurlijk...want je ziet veel auto's waar het echt fel opvalt.
Nu is mijn vraag of dit met mijn auto gaat? want heb eigenlijk geen GTI en heb al veel gelezen dat je foutmeldingen krijgt op de boordcomputer. want heb pas nummerplaat (led verlichting) in mijn auto geplaatst en krijg hier een foutmelding van.
En waar ik deze lichten kan kopen/monteren?
En hoeveel zou dit me dan ongeveer kosten?
Waar gaat jullie voorkeur naar , Bi-xenon of gewone xenon EN donkere led achterlichten of kersenrood? Heb een witte auto!
Alvast bedankt , hopelijk kunnen jullie mij hieruit helpen!
Re: Led achterlichten + Xenon
Hee hee, ik heb zelf ook geen gti maar wel een witte golf 6. Heb de donkerkersenrode ledlichten erin laten zetten. T klopt idd dat je een foutmelding krijgt, daarom moet je een nieuwe ... Computer (weet ff niet hoe t heet) erin laten zetten dat kost 350 euro (zonder ledlichten) voor wil ik ook ledlichten maar dat zou mij 1100 kosten incl de ledlichten en dan moet er weer zo een nieuwe computer in.
Dus voor de donkere led achterlichten was je totaal 350 euro kwijt?Diiaan92 schreef:Hee hee, ik heb zelf ook geen gti maar wel een witte golf 6. Heb de donkerkersenrode ledlichten erin laten zetten. T klopt idd dat je een foutmelding krijgt, daarom moet je een nieuwe ... Computer (weet ff niet hoe t heet) erin laten zetten dat kost 350 euro (zonder ledlichten) voor wil ik ook ledlichten maar dat zou mij 1100 kosten incl de ledlichten en dan moet er weer zo een nieuwe computer in.
Waar heb je dat laten doen

En als ik nu gewone xenon wil zonder led.. Dan gaat me dit toch goedkoper uitkomen?
Ik vond 1100 euro voor die ledlichten nog wel meevallen maar ben dus bang dat ze fake gaan uitzien..
Ik ben zeer slecht op het gebied van auto's, heb dus ook al door dat golf
6 geen gemakkelijke auto is om iets aan te veranderen...
Bedankt in ieder geval!
Nee alleen t kastje was 350 daarbij komen de ledlichten nog bij weet de prijs daar niet meer van. Heb alleen dat kastje voor 100 gekregen en de ledlichten betaald. De man waar ik mijn auto heb gekocht is me tegemoet gekomen omdat me vorige golf na een week was gestolen en daar ook ledlichten in had laten zetten. Alleen nu zit ik na te denken ik had bij me oude golf lichte ledlichten en nu donkere r20 ledlichten. En bij me vorige heb ik nooit wat gehoord over andere computer erin dus ik weet niet of dat bij de lichte ledlichten ook moet. Ik zou gewoon bij verschillende garages gaan informeren. Als ik je een tip mag geven, Turkse auto bedrijven kunnen t meestal goedkoper regelen hun hebben allemaal adresjes waar ze t weer goedkoper krijgen zelfde geld met banden etc me pa heb bijv winterbanden erop laten zetten voor 40 euro terwijl die bij ander 120 zou moeten betalen en je kan altijd bij ze terug komen helpen je graag! Dit zijn beetje mijn ervaringen hoop dat je er wat aan heb!
Oke bedankt voor de nuttige informatie! Zal hier eens naar kijken.
Heb zojuist ook een mail gehad van "pro car audio" in Ridderkerk en zij zeggen dat ze voor 1000 euro bi xenon kunnen zetten. En voor 350 euro led achterlichten.
De gewone xenon kost daar 650 euro dus ga eens kijken hoe die xenon eruit ziet , wil niet dat het zo fake gaat uit zien (te blauw)
Ga alles nog eens goed navragen, zijn namelijk vrij hoge bedragen en als ik dit eraan uitgeef wil ik dat het er natuurlijk ook uitziet hoe ik wil
Heb zojuist ook een mail gehad van "pro car audio" in Ridderkerk en zij zeggen dat ze voor 1000 euro bi xenon kunnen zetten. En voor 350 euro led achterlichten.
De gewone xenon kost daar 650 euro dus ga eens kijken hoe die xenon eruit ziet , wil niet dat het zo fake gaat uit zien (te blauw)
Ga alles nog eens goed navragen, zijn namelijk vrij hoge bedragen en als ik dit eraan uitgeef wil ik dat het er natuurlijk ook uitziet hoe ik wil
Zeer nette prijzen ja! T blijft duur. Ik zou zelf gaan voor de ledlichten met xenon zag ik vandaag nog ziet er echt mooi uit! Ik zit ook nog heel erg te twijfelen om t te doen want 1000 euro is niet niks. Alleen voor de achter ledlichten zou ik oppassen want t kunnen neppe zijn (vind de prijs heel goedkoop de ledlichten alleen al kosten rond 4/5) ik weet niet of je de originele wilt, de neppe zien er wel netjes uit niet heel nep.
Zal eens navragen of dit de echte zijn want heb idd al rond gekeken en zag ze alleen staan voor rond de 500 euro.
Heb ook gevraagd voor de xenon en dit waren de echte dus valt nog goed mee vind ik
Heb ook gevraagd voor de xenon en dit waren de echte dus valt nog goed mee vind ik

Nog 1 vraagje..
Als je xenon/bi-xebon/led wilt laten zetten heb ik gehoord dat je sproeiers in je bumper moet hebben.. Is dit echt nodig of niet?
Heb gehoord dat het niet echt belangrijk is , alleen voor als je naar de keuring moet.
Kan dit?
Als je xenon/bi-xebon/led wilt laten zetten heb ik gehoord dat je sproeiers in je bumper moet hebben.. Is dit echt nodig of niet?
Heb gehoord dat het niet echt belangrijk is , alleen voor als je naar de keuring moet.
Kan dit?
Hij levert geen imitatie. Je kan hier ook Staffpride of Klouxone pb-en. Of gebruik de zoekfunctie want er staat genoeg over hier op het forum.Golf62010 schreef:Zal eens navragen of dit de echte zijn want heb idd al rond gekeken en zag ze alleen staan voor rond de 500 euro.
Nu je t zeg eddiea was helemaal vergeten dat hun t ook in zetten! Heb me bearlock en onderbreker erin laten bouwen t zijn super gasten en echt te vertrouwen !!
Ja hij zegt dat ze orgineel zijn , de led achterlichten zegt hij nu wel dat ze 400 euro zijn met kabels? Heeft iemand ze ook bij "pro car audio" gekocht en laten monteren en kan je mij dan zeggen hoeveel het voor hem koste?
Ja ik! Er komen adapterkabels bij anders doen ze het niet 

Haha snap ik! En jij hebt ook 400 euro betaald? Ben alleen bang voor foutmeldingen op de boordcomputer zoals ik had bij mijn nummerplaatverlichting...
Ik had een totaalprijs. Foutmelding heeft te maken omdat je een verkeerde boordnetmodule hebt.
Koop gewoon via ebay led achterlichten met weerstanden, kost 250 euro voor de achterlichten.. zo kan je ook vanvoor replica's steken met een xenonkit waarvan je dan zelf de kleur van het licht kan bepalen, 4300K is de kleur die in de normale wagens gebruikt word een degelijke set kost al snel 200€ (pilotxenon) + dan natuurlijk de koplampen maar dat is bijna allemaal plug & play. voor de keuring (in belgie dan toch) is koplampsproeiers verplicht bij xenon dus die zal je er wel even moeten uithalen en normale lampjes steken. tenzij je een dure sproei-installatie wil laten installeren.
Ik heb hetzelfde gedaan.
Ik heb hetzelfde gedaan.