Ik ben nu ook lvl 140 alles unlocked en gekocht maaaar de lol is er wel vanaf moet ik eerlijk zeggen. Rijdt nu maar rondjes in mijn tank en af en toe op mijn mountainbike door de bergen

+1MkVI Nmgn schreef:Denk dat we een deze dagen terror gaan doen pakken we met z'n alle een tank en gaan we even gezellig de boel op blazen
Op de ps3?jeffos87 schreef:Jezus lev 140 Zit pas op 54 ofzo wil banke overvalle
Ja ja, toch maar besloten om een gold abonnement te nemen. Gister samen met Knuffelturk wat winkels overvallen om wat cash te vergaren en te proberen op een wat hoger level te komen, zodat ik wat serieuze pipa's kan kopen hahahaCrokko schreef:Kijk eens aan, GGFC-Xbox-posse groeit. Veel plezier mannen!
Wat is het wat je niet snapt?PatrickR schreef:Ik snap echt helemaal niks van dat online gebeuren ... 2x geprobeerd een missie ofzo te doen, maar niemand joined (TDM)
Ik neem aan dat jij dus "PSR-Performance" bent op socialclub? Zo ja, heb ik je aanvraag net beantwoord en moet je nu kunnen joinen.PatrickR schreef:Aanvraag tot de crew is er al uit
Jep en de eerste missie ook al samen met iemand gespeeld, alleen geen idee wieGolf88 schreef:Ik neem aan dat jij dus "PSR-Performance" bent op socialclub? Zo ja, heb ik je aanvraag net beantwoord en moet je nu kunnen joinen.PatrickR schreef:Aanvraag tot de crew is er al uit
Welkom en veel plezier!
PatrickR schreef:Jep en de eerste missie ook al samen met iemand gespeeld, alleen geen idee wieGolf88 schreef:Ik neem aan dat jij dus "PSR-Performance" bent op socialclub? Zo ja, heb ik je aanvraag net beantwoord en moet je nu kunnen joinen.PatrickR schreef:Aanvraag tot de crew is er al uit
Welkom en veel plezier!Je auto rijd iig fijn haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten