Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wel grappig dat ze gewoon de letters GTI laten staan. In NL zou zo`n wagen juist een standaard uiterlijk krijgen.
Zie net dat het de politie van Balen betreft. Maar zo balen is het niet om beroepsmatig in een GTI te mogen rijden, waarmee je ook nog eens ongestraft hard mag rijden .
Lastige vraag!!!! Ik had het wel geweten de GTI natuurlijk
sitechris schreef:Grappig, Autoweek vroeg via Twitter aan volgers om vragen te stellen toen ze de BMW 118i testten. Mijn vraag leverde uiteindelijk deze blog op.
Wat een pannenkoeken daar (ben benieuwd of ze 1 van de auto's zelf hebben ervaren, ik denk van niet), even wat citaten:
Bovenstaande reacties zijn al het antwoord op je vraag. De GTI bedient een geheel andere doelgroep dan de 118i.
Petjes kiezen niet voor kwaliteit. En ware autoliefhebbers huiveren van een kwasie testosteron mobiel.
De keuze is aan jou.
Ik vind die GTI veel en veel te ordinair. Sommigen noemen het petjes, ook goed. Ik reed gister achter een GTI en dat is gewoon echt geen representatieve auto als je het mij vraagt. Doe mij dan maar de 1, maar liever nog een Megane RS. Wat een mooie combinatie van design, snelheid en representativiteit is dat. Chique en snel, en dat 1e kun je van een GTI helaas niet zeggen.
Tussen deze 2 dus een 1 serie, dat is een auto waarin ik me wél op mijn werk kan vertonen. En die gti zal ook wel een stuk diefstal gevoeliger zijn?
Geen van beiden...de 1 is oerlelijk en de andere is een VW...ik zou iets anders kiezen.
Door 'onze' VroemTFSI
Leuk dilemma. Dezelfde vraag hield ons ook bezig afgelopen weekend toen een groep GTI-rijders een "toerritje" naar de Ring maakte. 's Ochtends stukje meegereden. De voorlopige conclusie was dat een 1-serie weliswaar strakker stuurt, maar dat je toch aardig baalt als je op de Autobahn opzij gedrukt wordt door zo'n "Golfje". En zoals Roy al eens eerder zei in een video over de Edition 230: vrijwel geen enkele GTI is standaard. de meesten zijn gechipt. En dan wordt het verhaal toch héél anders. 260 pk en 350 nm in een auto van net 1300 kg is één en al fun. Chippen bij BMW stuit op meer bezwaren. VW werkt er aktief aan mee.
VW Golf GTE MY16 VCDS / VagCom Service Noord Holland
jeffreyvdt schreef: .... in een groep te rijden daar heen zaterdag.
Waarheen
Kan ik niet vertellen is alleen voor GCH leden.
Daarom vroeg ik ook wie van hiet lid is en zaterdag daar heen gaan om in een groep daar heen te rijden.
Nico ga jij nog of ben jij het zat.
Vanmiddag mijn auto naar de dealer gebracht wordt morgen geopereerd voor een grote beurt en nog wat dingen.
Hij staat achter slot en grendel.
Rij ik onderweg daar naar toe schakel ik van zijn 2 naar zijn 3 zit ik opeens met de hele versnellingsbak in mijn hand ik keek zo tegen de bodem van mijn auto.
Alleen de ijzeren pook stak eruit ik denk van shit gaat moeilijk zo schakelen dus gelijk gemeld gaan ze naar kijken.
En die man van de dealer had het erover om een schakelaar in te laten zetten voor het afsluiten van de brandstof toevoer.
Wordt vervolgd.
jeffreyvdt schreef: zit ik opeens met de hele versnellingsbak in mijn hand ik keek zo tegen de bodem van mijn auto...
Ik kan me nog niet echt voorstellen hoe het eruit zag zoals jij het beschrijft, maar doet me denken aan de Flinstones...
Toch balen Jeff, ik laat nog wat van me horen.
wat zit jij altijd aan die pook te hengsten dan? normaal blijft dat ding gewoon plakken hoor
ennuh vragen voor een GCH dag kan je tog beter op dat forum terecht? hier gewoon de dingen van gtiforum zelf, of als je van "het GCH evenement" iets openbaars van maakt...dan kan dat natuurlijk wel hier
Dirk schreef:wat zit jij altijd aan die pook te hengsten dan? normaal blijft dat ding gewoon plakken hoor
Hij zat bij mij al wat losser door dat een vrouwtje iets wou voordoen wat ik bij haar heb gedaan.
Maar nu kwam die helemaal los.
Hij zit weer lekker vast.
ennuh vragen voor een GCH dag kan je tog beter op dat forum terecht? hier gewoon de dingen van gtiforum zelf, of als je van "het GCH evenement" iets openbaars van maakt...dan kan dat natuurlijk wel hier
Aangezien op dat forum niemand wat neer zet van tekst of reageer probeer ik het hier de leden die hier zitten weten waarover ik het heb en dacht van misschien leuk om er in een groep naar toe te rijden.
Hier wat plaatjes van de witte 5 deurs edition 35 die bij de volkswagen dealer van der Velden staat.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's gauw met mijn Iphone gemaakt. (het gaat om het idee)
hum je hebt een punt, maar dan zou ik zeggen probeer het gch wat enthousiaster te krijgen zodat je daar een leuk forum hebt. Voor de mensen die hier geen lid zijn leest het raar en is het tog wel zeker een beetje irritant!