Heb een goede 200 km terug om er van te genieten! Hou jullie op de hoogteCrokko schreef:Ben heel benieuwd naar je reactie als alles gedaan is!
Berijd je voor op een grijns van oor tot oor, van Lochem tot je thuis bent.

Heb een goede 200 km terug om er van te genieten! Hou jullie op de hoogteCrokko schreef:Ben heel benieuwd naar je reactie als alles gedaan is!
Ik ben inderdaad ook erg nieuwsgierig naar je ervaringen!g-loudertje schreef:Heb een goede 200 km terug om er van te gelieten! Hou jullie op de hoogteCrokko schreef:Ben heel benieuwd naar je reactie als alles gedaan is!
SantanoS schreef:Wel veel winst zeg!
Ik zit ook een beetje te kijken voor het laten chippen, zag al chiptuningexperience.nl voorbij komen op internet.
Maar wat ik me af vraag of alleen chippen nou slecht is voor je motor? Weten jullie dat?
Ook vraag ik me af dat wanneer je auto gechipped is of dit moet worden door gegeven aan de rdw en verzekering?
Bedankt voor je reactie!bzb schreef:SantanoS schreef:Wel veel winst zeg!
Ik zit ook een beetje te kijken voor het laten chippen, zag al chiptuningexperience.nl voorbij komen op internet.
Maar wat ik me af vraag of alleen chippen nou slecht is voor je motor? Weten jullie dat?
Ook vraag ik me af dat wanneer je auto gechipped is of dit moet worden door gegeven aan de rdw en verzekering?
je hoeft niks door te geven, maar uit bovenstaand verhaal valt wederom op t merken hoeveel mazzel je heb dat JD vag auto's doet, ze doen teminste goed voor en na onderzoek, weten echt alles ervan af, bij chipboeren tref je dat niet. zelf vorige week ervaring gekregen bij digi-tune, nou daar zal geen van mijn auto's ooit komen, en zipp en weet ik veel wat ook niet, liever de expert
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten