Golf V GTi logo grill

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
MrJ
Type auto: Golf V Gti

Golf V GTi logo grill

Bericht door MrJ »

Hey,

Gisteren heeft iemand naw t GTi logo uit mijn grill getrokken. Iemand een idee waar deze te verkrijgbaar zijn? Gewoon de VW dealer?

Grtz,

J.
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
KnuffelTurk

Re: Golf V GTi logo grill

Bericht door KnuffelTurk »

MrJ schreef:Hey,

Gisteren heeft iemand naw t GTi logo uit mijn grill getrokken. Iemand een idee waar deze te verkrijgbaar zijn? Gewoon de VW dealer?

Grtz,

J.
http://bit.ly/1mnyvKT

Ff snel opgezocht. Wel een levertijd van 3 weken ong.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk

''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
MrJ

Bericht door MrJ »

Thanks.

Bij de dealer maar besteld, ze hebben t morgen. Wel weer 21,-...
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
Golf88

Bericht door Golf88 »

MrJ schreef:Thanks.

Heb je toevallig ook een onderdeelnummer? Die van is er een paar weken terug ook vanaf getrokken namelijk, maar ben nog niet naar de dealer kunnen gaan...
MrJ

Bericht door MrJ »

Golf88 schreef:
MrJ schreef:Thanks.

Heb je toevallig ook een onderdeelnummer? Die van is er een paar weken terug ook vanaf getrokken namelijk, maar ben nog niet naar de dealer kunnen gaan...
Zal ik morgen even vragen als ik daar ben. Maar aan de hand van je kenteken vinden ze t ook wel. :)
Golf V GTi 2007
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”