Corrado G60 Fluitend geluid gasklephuis [ Corrado G60 ]
Corrado G60 Fluitend geluid gasklephuis [ Corrado G60 ]
Hallo,
Ik heb hier een corrado 1.8 g60 uit 1989. Achterop het gasklephuis zit een tuitje en daar zit een rubberslangetje op en die hebben ze afgesloten. daar komt een fluitgeluid uit en als ik aan dat slangetje beweeg veranderd ook het geluid.
Nu is mijn vraag, wat hoort daar te zitten of waar moet dat slangetje origineel naartoe?
en hoe kan ik dat geluid wegkrijgen want het is heeeel irritant!
hoop dat iemand hier en oplossing voor weet
Ik heb hier een corrado 1.8 g60 uit 1989. Achterop het gasklephuis zit een tuitje en daar zit een rubberslangetje op en die hebben ze afgesloten. daar komt een fluitgeluid uit en als ik aan dat slangetje beweeg veranderd ook het geluid.
Nu is mijn vraag, wat hoort daar te zitten of waar moet dat slangetje origineel naartoe?
en hoe kan ik dat geluid wegkrijgen want het is heeeel irritant!
hoop dat iemand hier en oplossing voor weet
- g-loudertje
- Type auto: Porsche Boxster S
Re: Corrado G60 Fluitend geluid gasklephuis [ Corrado G60 ]
Kun je er een foto van maken? Is het geen slangetje die naar je luchtfilterbox gaat?
Als deze verbinding met het inlaat circuit heeft zou deze niet mogen fluit(lees lekken). Foto zou idd helpen. Ook even van de gehele motorruimte zodat de kenners meteen zien of er onderdelen missen.
Golf mk5 GTI, Limited Edition 240, 284pk/406nm
Ik zal er meteen een foto van maken en hoop dat het dan iets duidelijker is
Heeft de auto nog wel een rembekrachtiger? Lijkt me de vacuum aansluiting...
Edit:
Opgezocht, loopt naar deze klep:

Edit:
Opgezocht, loopt naar deze klep:
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Hoort daar niet een stationaire stelschroef in te zitten??
Deze staat er wel een beetje om bekend dat die er in de loop der jaren nog wel eens uit wil lopen bij de G60(lang geleden dat ik me met die motoren heb bezig gehouden...)
Deze staat er wel een beetje om bekend dat die er in de loop der jaren nog wel eens uit wil lopen bij de G60(lang geleden dat ik me met die motoren heb bezig gehouden...)
Hallo,
Ja het klopt het is inderdaad de stationair stelschroef! Even naar de sloop geweest en een gasklephuis gehaald en de stelschroef over gezet!
bedankt iedereen
Ja het klopt het is inderdaad de stationair stelschroef! Even naar de sloop geweest en een gasklephuis gehaald en de stelschroef over gezet!
bedankt iedereen
en idd, dat was de corrado die te koop staat. wist niet dat dat niet de bedoeling was