Dag allemaal,
Ik wil graag de led achterlichten voor mijn Golf 6 uit 2010 laten inbouwen. De dealer gaf aan dat dit via de boordcomputer geprogrammeerd moet worden omdat plug & play niet werkt en adviseerde (logisch) originele VW achterlichten. Omdat de prijzen online sterk van elkaar verschillen vroeg ik mij af of iemand mij kon vertellen hoe je weet of de led achterlichten origineel of namaak zijn (op afstand)? Wellicht dat ik deze online bestel en ze laat programmeren door tuningcenter Louwering.
Alvast bedankt voor de reacties!
Led achterlichten inbouwen
-
- Type auto: MK7 GTI PP 2016
Led achterlichten inbouwen
MK7 PP ‘16
Daily: BMW X5 xDrive30D
-
- Type auto: MK7 GTI PP 2016
Re: Led achterlichten inbouwen
Geen reacties...
Weet iemand dan of je voor het inbouwen van led achterlichten op een MK6 GTI andere kabels nodig hebt dan de originele die er reeds op zitten?

Weet iemand dan of je voor het inbouwen van led achterlichten op een MK6 GTI andere kabels nodig hebt dan de originele die er reeds op zitten?
MK7 PP ‘16
- KnuffelTurk
Lees je prive berichtje heb al een tijdje geleden jou een pb gestuurd.Car Newbie schreef:Geen reacties...![]()
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
-
- Type auto: Golf MK5 GTI DSG
Voor die led achterlichten heb je een adapter nodig, omdat de aansluitingen niet overeen komen..
Uitlezen zou ik niet weten, zal wel kloppen, maar kunnen de meeste mensen met vagcom wel.
Origineel herken je aan het vw stickertje, en het serie/productnummer.
Als je de dealer belt, en dat nummer opnoemt kunnen zij je direct vertellen of het origineel is of niet.
Uitlezen zou ik niet weten, zal wel kloppen, maar kunnen de meeste mensen met vagcom wel.
Origineel herken je aan het vw stickertje, en het serie/productnummer.
Als je de dealer belt, en dat nummer opnoemt kunnen zij je direct vertellen of het origineel is of niet.