blue one benzine
blue one benzine
hier verkopen ze sinds kort dit, is volgens mij 95 met 15% goedkoper gemaakte ethanol (iets met paar procent water ofzo)
werkt dat met meer vermogen in de 2.0 tsi met chip? vergelijkbaar met 98 of is het juist nog slechter dan gewone 95?
werkt dat met meer vermogen in de 2.0 tsi met chip? vergelijkbaar met 98 of is het juist nog slechter dan gewone 95?
Re: blue one benzine
Iemand op het skodaforum heeft zijn superb 1.8tsi hier op af laten stellen bij JD, brandstof was minimaal vergelijkbaar met BP98 volgens mij! Alleen kun je niet nog meer bijmengen natuurlijk , dus BP98+E85 of 102 is wel weer beter.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
vet! doe ik dat voortaan in, zit nu zo vaak met die flessen te pielen, den beznine is nog goedkoper ook, i love het milieu dan toch alsnog 

- Dik Eikelboom
- Type auto: Golf mk5 GTI
- Contacteer:
Wat moet je erbij mengen om de beste resultaat te krijgen? En eventueel waar te koop;)
Action , heet bio ethanol
bzb schreef:hier verkopen ze sinds kort dit, is volgens mij 95 met 15% goedkoper gemaakte ethanol (iets met paar procent water ofzo)
Welke pomp/benaming is dat?
Edit: gevonden:http://www.blueone95.nl/index.php/stations
Edit2: en Raceeend zei in het skodaforum het volgende er over:Timvgti schreef:bzb schreef:hier verkopen ze sinds kort dit, is volgens mij 95 met 15% goedkoper gemaakte ethanol (iets met paar procent water ofzo)
Welke pomp/benaming is dat?
Edit: gevonden:http://www.blueone95.nl/index.php/stations
Ik sprak iemand die voor Argos Oil werkt (degene die blue-one maken), zij gaven aan dat het ongeveer octaan 99 was..
Ik ben wel benieuwd inderdaad, mogelijk dat die brandstof beter is dan de huidige 98's.
Verder bij mixen met ethanol is dan echter niet echt mogelijk.
Is er ondertussen al getest/rollenbank met blue one? Dat zou toch een mooie compromis zijn voor alledaagse ritten zeg. En zo'n argos zit nog bij mij om de hoek ook. Ik reed er voorheen echter altijd bewust met een grote bocht omheen.
hmm ik word helemaal gelukkig, zit op 100 meter van me huis, goedkoper dan normale peut, geen gedoe met flessen (ik vind 98 al zat) heerlijk
Heb je hier een bron van? Ik lees namelijk de ene keer dat het goede brandstof is en de andere keer slecht.O2RS schreef:Iemand op het skodaforum heeft zijn superb 1.8tsi hier op af laten stellen bij JD, brandstof was minimaal vergelijkbaar met BP98 volgens mij! Alleen kun je niet nog meer bijmengen natuurlijk , dus BP98+E85 of 102 is wel weer beter.
Ja, dat zeg ik toch....zoek even op het skodaforum en je vindt die info
Ja, die bedoelde ik 
Goed bezig!

Goed bezig!
inmiddels derde tank erin, rijd gewoon super, merk weinig verschil in vermogen, zou echt een keer weer naar duitsland moeten of t boven de 200 enzo net zoveel geeft als 98
ze adverteren ook dat t schoner voor de motor is, zoizo een aanrader voor de t(f)si's wellicht? minder zwarte koek?
ze adverteren ook dat t schoner voor de motor is, zoizo een aanrader voor de t(f)si's wellicht? minder zwarte koek?