Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
- Type auto: Golf 6 GTI
Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Hallo forumgenoten,
Mijn boordcomputer geeft "service in 3 dagen" aan. Er staan 39.000 km op de teller en de auto heeft +/- 1 jaar tot 1,5 jaar geleden al een beurt gehad.
Het wordt dus weer tijd voor een beurt? Maar wat voor beurt (klein/groot)? Ik heb er eigenlijk helemaal geen sjoege van maar ik ben niet van plan om weer veel geld uit te geven als het niet nodig is.
De auto heb ik namelijk 2e hands gekocht van een BOVAG dealer maar de garantie is al een jaar verlopen en ze hebben 1 beurt gedaan voor + 300,00 euro (denk een grote beurt?). Ik vind dit niet goedkoop dus wil ik eigenlijk elders mijn auto voor een beurt brengen. Ik zie bv. bij Kwik Fit een kleine beurt vanaf € 69,00.
Hopelijk kunnen jullie mij adviseren?
Alvast bedankt.
Gr. Marcel
Mijn boordcomputer geeft "service in 3 dagen" aan. Er staan 39.000 km op de teller en de auto heeft +/- 1 jaar tot 1,5 jaar geleden al een beurt gehad.
Het wordt dus weer tijd voor een beurt? Maar wat voor beurt (klein/groot)? Ik heb er eigenlijk helemaal geen sjoege van maar ik ben niet van plan om weer veel geld uit te geven als het niet nodig is.
De auto heb ik namelijk 2e hands gekocht van een BOVAG dealer maar de garantie is al een jaar verlopen en ze hebben 1 beurt gedaan voor + 300,00 euro (denk een grote beurt?). Ik vind dit niet goedkoop dus wil ik eigenlijk elders mijn auto voor een beurt brengen. Ik zie bv. bij Kwik Fit een kleine beurt vanaf € 69,00.
Hopelijk kunnen jullie mij adviseren?
Alvast bedankt.
Gr. Marcel
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Kwikfit zou voor mij de laatste plaats zijn waar ik de auto breng voor een beurt. Beter kun je er mee naar de dealer of een goede universele garage voor gaan. Onderhoud is iets waar je zeker niet op moet besparen. Een goed onderhouden auto krijg je veel minder snel problemen mee die je veel meer geld kosten dan de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Ongeacht de kilometers die je rijd moet je toch minimaal 1x per jaar een beurt laten doen. Ook een auto die niet veel kilometers gemaakt heeft heeft zijn onderhoud nodig.
Succes ermee!
Succes ermee!
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
zo'n auto rijden en geen geld (over) voor onderhoud, ik zou hem verkopen en een alto rijden ofzo
, hier moet nou eenmaal dure olie in plus bougies kan nu ook wel als die nog niet gebeurd zijn.
300 euro is echt een kleine beurt bij een dealert, een golf 6 gti naar de kwit fit brengen is echt een schande
als je een dsg heb spaar maar vast minimaal 500 euro voor de 50/60.000 km beurt.

300 euro is echt een kleine beurt bij een dealert, een golf 6 gti naar de kwit fit brengen is echt een schande
als je een dsg heb spaar maar vast minimaal 500 euro voor de 50/60.000 km beurt.
-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
- Type auto: Golf 6 GTI
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Maar hebben we het hier over een kleine beurt? Hoe kun je zien/achterhalen wat voor onderhoud nodig is?Golf88 schreef:Kwikfit zou voor mij de laatste plaats zijn waar ik de auto breng voor een beurt. Beter kun je er mee naar de dealer of een goede universele garage voor gaan. Onderhoud is iets waar je zeker niet op moet besparen. Een goed onderhouden auto krijg je veel minder snel problemen mee die je veel meer geld kosten dan de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Ongeacht de kilometers die je rijd moet je toch minimaal 1x per jaar een beurt laten doen. Ook een auto die niet veel kilometers gemaakt heeft heeft zijn onderhoud nodig.
Succes ermee!
Wat mogen dergelijke beurten dan kosten?
Voor jullie waarschijnlijk zo klaar als een klontje maar ik ben echt een leek wat dit betreft

Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
1) open dashboard kastje
2) boekje lezen dat daar in zit
RTFM.
Leek zijn: prima. Vragen stellen: ook OK. Maar mijn inziens mag je wel zelf toch een beetje onderzoek doen of zelf "iets" uitzoeken voor je dit soort vragen gaat stellen.
In je boekje staat precies het voorgeschreven onderhoud bij welke km's. Dan kan je zelf zien wat er nodig is en bij een garage vragen wat dat kost. Dealer is duur. Je mag zelf wel uitzoeken of het onderhoud daarvoor ook is gedaan.
Je gaat met een Golf 6 GTI NIET naar een KwikFit.
2) boekje lezen dat daar in zit
RTFM.
Leek zijn: prima. Vragen stellen: ook OK. Maar mijn inziens mag je wel zelf toch een beetje onderzoek doen of zelf "iets" uitzoeken voor je dit soort vragen gaat stellen.
In je boekje staat precies het voorgeschreven onderhoud bij welke km's. Dan kan je zelf zien wat er nodig is en bij een garage vragen wat dat kost. Dealer is duur. Je mag zelf wel uitzoeken of het onderhoud daarvoor ook is gedaan.
Je gaat met een Golf 6 GTI NIET naar een KwikFit.
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Kleine beurt was bij de VW dealer 100 euro. Dit was inclusief olie + filter en wat andere kleine dingen. Nadat ik een keer ben opgelicht door de kwikfit heb ik me voorgenomen om iedereen af te raden daar heen te gaan. Bij deze;)
-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
- Type auto: Golf 6 GTI
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Ik heb wel geld over voor onderhoud maar ik wil gewoon niet onnodig veel betalen (belazerd worden). Anyway, ik heb nog wat schade die ik ook nog wil laten maken en nog een aantal zaken. Laten we duidelijk zijn dat ik inderdaad niet zwem in het geld.
Een Alto rijden zou zeker voor mijn portemonnee voordeliger zijn
Ik zal TFM echt goed lezen (i.p.v. doorbladeren), daar moet ik eerlijk in zijn dat ik dat (nog) niet gedaan heb. In de handleiding staan echter geen ervaringen van anderen, prijzen van beurten e.d. Dit is de reden waarom ik hier post.....
Kwikfit=no go. Helder! Enige suggesties voor onderhoud in Utrecht (of in de buurt van)?
Een Alto rijden zou zeker voor mijn portemonnee voordeliger zijn

Ik zal TFM echt goed lezen (i.p.v. doorbladeren), daar moet ik eerlijk in zijn dat ik dat (nog) niet gedaan heb. In de handleiding staan echter geen ervaringen van anderen, prijzen van beurten e.d. Dit is de reden waarom ik hier post.....
Kwikfit=no go. Helder! Enige suggesties voor onderhoud in Utrecht (of in de buurt van)?
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Ik zou naar Lochem rijden, heb ik ook gedaan. Hans Sloot is goudeerlijk, niet duur en je leert er zelf veel van. Het enige nadeel is dat het meer benzine kost en wat meer tijd. Anders in je eigen omgeving zoeken naar een Bosch Car Service of zo. De dealer vind je zeker te duur en is geen garantie voor goed werk.GTI_MaRsS-72 schreef:Ik heb wel geld over voor onderhoud maar ik wil gewoon niet onnodig veel betalen (belazerd worden). Anyway, ik heb nog wat schade die ik ook nog wil laten maken en nog een aantal zaken. Laten we duidelijk zijn dat ik inderdaad niet zwem in het geld.
Een Alto rijden zou zeker voor mijn portemonnee voordeliger zijn
Ik zal TFM echt goed lezen (i.p.v. doorbladeren), daar moet ik eerlijk in zijn dat ik dat (nog) niet gedaan heb. In de handleiding staan echter geen ervaringen van anderen, prijzen van beurten e.d. Dit is de reden waarom ik hier post.....
Kwikfit=no go. Helder! Enige suggesties voor onderhoud in Utrecht (of in de buurt van)?
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Zelfde met een Porsche. iedereen kan er een kopen maar onderhouden is vaak het 2de.
Zou hem gewoon bij een goede garage brengen waar die de onderhoud krijgt wat die nodig heeft.
Zou hem gewoon bij een goede garage brengen waar die de onderhoud krijgt wat die nodig heeft.
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Ik heb nogal wat acht-cilinder Duitse Autobahn Sturmers versleten. Perfect onderhouden. Als ik zie welke mensen de kopers zijn echter, als ze twee ton op de teller hebben en vijftien jaar oud?Schippersss schreef:Zelfde met een Porsche. iedereen kan er een kopen maar onderhouden is vaak het 2de.
Zou hem gewoon bij een goede garage brengen waar die de onderhoud krijgt wat die nodig heeft.
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Ik breng mn auto naar een VW/Audi specialist in Nootdorp. Hij gebruikt originele onderdelen, heeft de kennis, maar is een stuk goedkoper dan de dealer.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:18
- Type auto: Golf MK7 GTI
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Heb mijn Golf 6 GTi toevallig net vrijdag voor een kleine beurt gehad (30000km).
Hier wel voor een VW dealer gekozen, niet goedkoop maar wel vertrouwd.
Was voor longlife service en remvloeistof verversen iets meer dan 350 euro kwijt.
Olie alleen kost al 125 euro voor zo'n 5 liter.
Gr Rob.
Hier wel voor een VW dealer gekozen, niet goedkoop maar wel vertrouwd.
Was voor longlife service en remvloeistof verversen iets meer dan 350 euro kwijt.
Olie alleen kost al 125 euro voor zo'n 5 liter.
Gr Rob.
- ronald81
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 13 mar 2014, 21:15
- Type auto: Golf MKV GTI DSG USA
- Locatie: Flevoland
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Olie kan inderdaad best een stuk goedkoper, gebruik zelf altijd Castrol (aanbevolen door VW), en als je even zoekt hoeft dat niet duur te zijn, bijvoorbeeld;
http://www.remmenset.nl/castrol-magnate ... -3500.html
http://www.remmenset.nl/castrol-magnate ... -3500.html
Groeten Ronald
Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm
Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Om verwarring te voorkomen en aangezien je geen verschillende viscositeit moet mengen.
5w30 longlife is wat er origineel in gaat.
Dat is deze: klik
Betreft onderhoud van je GTI, zorg iig voor verse olie en verse filters. (Oliefilter/interieurfilter/luchtfilter enz)
Dit zijn zaken die vrij makkelijk zelf te doen zijn en kosten daardoor de wereld niet.
Beter spaar je wat centjes en ga je 1 keer per jaar naar Lochem, laat Hans Sloot hem verzorgen. Hierdoor voorkom je ellende en bespaar je mogelijk kosten op de langere termijn.
Natuurlijk wel dat onderhoud zelf doen, dat je zelf kan doen. En dit aangeven, zodat het niet dubbel gedaan wordt.
Doorrijden zonder onderhoud, haalt zelfs de GTI in.
Het lijkt mij verstandig, dat je iig Kwik-fit van je lijst hebt geschrapt.
5w30 longlife is wat er origineel in gaat.
Dat is deze: klik
Betreft onderhoud van je GTI, zorg iig voor verse olie en verse filters. (Oliefilter/interieurfilter/luchtfilter enz)
Dit zijn zaken die vrij makkelijk zelf te doen zijn en kosten daardoor de wereld niet.
Beter spaar je wat centjes en ga je 1 keer per jaar naar Lochem, laat Hans Sloot hem verzorgen. Hierdoor voorkom je ellende en bespaar je mogelijk kosten op de langere termijn.
Natuurlijk wel dat onderhoud zelf doen, dat je zelf kan doen. En dit aangeven, zodat het niet dubbel gedaan wordt.
Doorrijden zonder onderhoud, haalt zelfs de GTI in.

Het lijkt mij verstandig, dat je iig Kwik-fit van je lijst hebt geschrapt.


-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
- Type auto: Golf 6 GTI
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Bedankt voor de reacties. Nu ben ik echter nog meer aan het twijfelen gebracht haha
Waar het mij om gaat is dat het goed/professioneel gedaan wordt (met inbegrip van het juiste materiaal en middelen) voor een schappelijke prijs.
Wat is echter de toegevoegde waarde als ik het door een vakgarage/VW dealer/VW specialist laat doen? Wat doen ze anders/beter en wie garandeert mij dat ze dan echt alle punten uitvoeren/inspecteren (niet alleen op papier dus). Het liefste wil ik het dus met mijn ogen zien wat ze allemaal doen
Vaak zijn ze ook een stuk duurder.
Het onderhoud echt zelf doen is voor mij geen optie omdat ik gewoonweg 2 linkerhanden heb (ben geen Greasemonkey)
By the way als je het zelf gaat doen......hoe kun je dan instellen dat de beurt uitgevoerd is en je een nieuwe interval krijgt?
Waar het mij om gaat is dat het goed/professioneel gedaan wordt (met inbegrip van het juiste materiaal en middelen) voor een schappelijke prijs.
Wat is echter de toegevoegde waarde als ik het door een vakgarage/VW dealer/VW specialist laat doen? Wat doen ze anders/beter en wie garandeert mij dat ze dan echt alle punten uitvoeren/inspecteren (niet alleen op papier dus). Het liefste wil ik het dus met mijn ogen zien wat ze allemaal doen

Vaak zijn ze ook een stuk duurder.
Het onderhoud echt zelf doen is voor mij geen optie omdat ik gewoonweg 2 linkerhanden heb (ben geen Greasemonkey)

By the way als je het zelf gaat doen......hoe kun je dan instellen dat de beurt uitgevoerd is en je een nieuwe interval krijgt?
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Met deze wensenlijst: Hans Sloot. Je mag helemaal meekijken en hij legt alles uit wat hij doet. Zeker bij olie/filters: een keer kijken en je kan het daarna zelf doen.GTI_MaRsS-72 schreef:Bedankt voor de reacties. Nu ben ik echter nog meer aan het twijfelen gebracht haha
Waar het mij om gaat is dat het goed/professioneel gedaan wordt (met inbegrip van het juiste materiaal en middelen) voor een schappelijke prijs.
Wat is echter de toegevoegde waarde als ik het door een vakgarage/VW dealer/VW specialist laat doen? Wat doen ze anders/beter en wie garandeert mij dat ze dan echt alle punten uitvoeren/inspecteren (niet alleen op papier dus). Het liefste wil ik het dus met mijn ogen zien wat ze allemaal doen
Vaak zijn ze ook een stuk duurder.
Het onderhoud echt zelf doen is voor mij geen optie omdat ik gewoonweg 2 linkerhanden heb (ben geen Greasemonkey)
By the way als je het zelf gaat doen......hoe kun je dan instellen dat de beurt uitgevoerd is en je een nieuwe interval krijgt?
- Tino
- Berichten: 1146
- Lid geworden op: 06 mei 2012, 16:47
- Type auto: Scirocco MK3
- Locatie: Gelderland Midden
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Niet elke autohandel heeft goede spullen filters kunnen een behoorlijk verschil makenPoloracer schreef:De goedkoopste manier is met je kenteken naar een autoschop gaan en de onderdelen kopen
Iemand zoeken die het wel kan en naar een DHZ garage rijden en de boel vernieuwen
Vaak is er in een DHZ garage wel een monteurtje die je helpen wil
En de meerwaarde van een stempel in je boekje weegt niet op tegen de kosten van een garage .
Met inruil krijg je echt geen duizenden euro,s meer voor je auto .
Maar hoe moeilijk is het je olie te vernieuwen plug los opvang bak eronder plug verder los en olie opvangen en plug er weer in haha . Vergeet niet een nieuwe kopere ring
Verder wat filters vernieuwen kan niks mee mis gaan en klaar ben je .Wel merk filters heb een keer Fram gehad ging het olie lampje niet meer uit
Of hier iemand zoeken die je wil helpen is ook nog een optie en dat mag ook niet veel kosten denk dat het nog geen halfuur werk is .
Vernieuw ook je luchtfilter hoeft volgens het boekje niet maar 60.000 is echt teveel voor dit filter
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Mensen vullen tussentijds olie bij.Poloracer schreef:Van het mengen van olie is geen sprake hij tapt de olie toch af .
En Castrol is sponser van Vw dus hecht daar ook niet teveel waarde aan .
Dat je geen verschillende viscositeit moet mengen heb ik zelf altijd een waardevol stukje informatie gevonden.
En Castrol heeft de waarde van vele goede ervaringen van mensen op oa dit forum.
Hans SlootGTI_MaRsS-72 schreef:Waar het mij om gaat is dat het goed/professioneel gedaan wordt (met inbegrip van het juiste materiaal en middelen) voor een schappelijke prijs.
Garantie. Door onderhoud volledig door de dealer te laten doen, heb je mobiliteits garantie.GTI_MaRsS-72 schreef: Wat is echter de toegevoegde waarde als ik het door een vakgarage/VW dealer/VW specialist laat doen?
Ook is het een groot lichaam waar je langer en via meer wegen aan de deur kan kloppen als er iets fout is gegaan.
Dit forum opent die deuren voor je.GTI_MaRsS-72 schreef: By the way als je het zelf gaat doen......hoe kun je dan instellen dat de beurt uitgevoerd is en je een nieuwe interval krijgt?
Eventjes contact opnemen met Staffpride en Klouxone.
Zij kunnen je met veel dingen helpen.


Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Ik kan hem zelf resetten ergens in t menu, ik heb een 2011
-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
- Type auto: Golf 6 GTI
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Ik heb allang geen garantie meer (mijn auto is van juli 2010). Hou alle opties open maar ik denk toch dat ik ga zoeken naar iemand (bv. een goede monteur die wat wil bijverdienenPoloracer schreef:Als je nog Garantie hebt gewoon naar een Dealer gaan anders vervalt je Garantie .
Verder is het mengen van olie die allebij volsyntheet zijn geen enkel probleem .
Je kunt zelfs minerale olie mengen met een syntheet allemaal broodjes aap verhalen .
En heb het vermoeden dat de bedrijfjes die hier aangeboden worden ook niet gratis werken dus dan ging ik voor een dealer en liet ik mijn onderhouds boekje gewoon netjes stempelen .
Mocht je twijfels hebben over het olie verhaal gewoon je verdiepen op youtube en daar vind je antwoorden .
Suc6 met je besluit

Ik ga me verdiepen in het olieverhaal en misschien dat ik ergens een adresje kan vinden...
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
als je naar eindhoven komt kunnen we het samen doen dan kan je het de volgende keer zelf 

-
- Berichten: 259
- Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
- Type auto: Golf 6 GTI
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Bedankt voor het aanbod (en misschien hou ik je er aanwjb#222 schreef:als je naar eindhoven komt kunnen we het samen doen dan kan je het de volgende keer zelf

- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Wat mensen vergeten, is dat je bij de dealer niet alleen betaald voor de olie en het oliefilter. Maar waar je ook voor betaald is de garantie op de gebruikte onderdelen en het uitgevoerde werk. En je verlengd (of krijgt) mobiliteits garantie van 2 jaar. Oftewel de 24u service van VW. Ook worden altijd originele onderdelen gebruikt, dus weet je sowieso zeker dat het goed is. Daar betaal je dus ook voor! Ook een mooie dealer stempel in je boekje heeft een bepaalde waarde als je je auto weer gaat verkopen.
Tuurlijk, onderhoud is duur. Maar dat weet je van tevoren als je een GTI wilt rijden.
Je auto moet elke 30.000km of 2 jaar een beurt hebben (ikzelf doe het gewoon elk jaar, ongeacht de km-stand. Het kan maar goed zijn). Dat wilt zeggen olie + oliefilter, en in enkele gevallen ook een interieurfilter (doe ik wel elke beurt). Elke 60.000km moeten de bougies vervangen worden, en indien je een 6-traps DSG versnellingsbak hebt, ook de DSG olie en het filter. Elke 90.000km moet je luchtfilter ook mee vervangen worden. En niet te vergeten elke 2 jaar je remvloeistof te verversen!
Dat zijn een beetje de standaard intervallen.
Tuurlijk, onderhoud is duur. Maar dat weet je van tevoren als je een GTI wilt rijden.
Je auto moet elke 30.000km of 2 jaar een beurt hebben (ikzelf doe het gewoon elk jaar, ongeacht de km-stand. Het kan maar goed zijn). Dat wilt zeggen olie + oliefilter, en in enkele gevallen ook een interieurfilter (doe ik wel elke beurt). Elke 60.000km moeten de bougies vervangen worden, en indien je een 6-traps DSG versnellingsbak hebt, ook de DSG olie en het filter. Elke 90.000km moet je luchtfilter ook mee vervangen worden. En niet te vergeten elke 2 jaar je remvloeistof te verversen!
Dat zijn een beetje de standaard intervallen.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Uch... 1 april 2014 10:30 uur....uchNielsGTI-Edition schreef:Wat mensen vergeten, is dat je bij de dealer niet alleen betaald voor de olie en het oliefilter. Maar waar je ook voor betaald is de garantie op de gebruikte onderdelen en het uitgevoerde werk. En je verlengd (of krijgt) mobiliteits garantie van 2 jaar
Crokko schreef:Garantie. Door onderhoud volledig door de dealer te laten doen, heb je mobiliteits garantieGTI_MaRsS-72 schreef: Wat is echter de toegevoegde waarde als ik het door een vakgarage/VW dealer/VW specialist laat doen?


- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Service in 3 dagen (39.000 km)/servicebeurt (Kwik fit?)
Beter 2 keer vermelden, dan geen enkele keer.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten