Auto rijd weer super

Acceleratie is nu wel beter met de dv + hij pakt hem hem nu sneller op vind ik.
Door powerflex?JR-Mk5gti schreef:draagarmrubbers vervangen.
+1O2RS schreef:Volgens mij is de dv die jij in de hand hebt nog wel het oudere type hoor.
Die erom bekend staan na verloop van tijd te gaan scheuren.
Klopt, bj juni 2010bzb schreef:In dat geval.. auto van voor 2011 Justin??
Blij om te lezen! Aangezien ik hem vandaag/morgen op mijn S3 zetBluepower schreef:Donderdag de originele 'D' versie DV van mn TTS vervangen door de GFB DV+, had al wel een vaag vermoeden dat de originele het af en toe liet afweten, maar ook dat membraan zag er nog perfect uit.
Maar na het monteren van de DV+ toch degelijk wel een verschil, pakt sneller op, geen twijfelen meer, en voor het gevoel meer koppel...
Dikke aanrader dus!
http://www.ebay.de/itm/GFB-DV-fuer-VAG- ... OC:NL:3160ominous schreef:Wat kost dat eigenlijk ??
Had jij zo'n zelfde DV (dus met zoon rubbertje) als ik? Zie bovenstaande fotosBluepower schreef:Donderdag de originele 'D' versie DV van mn TTS vervangen door de GFB DV+, had al wel een vaag vermoeden dat de originele het af en toe liet afweten, maar ook dat membraan zag er nog perfect uit.
Maar na het monteren van de DV+ toch degelijk wel een verschil, pakt sneller op, geen twijfelen meer, en voor het gevoel meer koppel...
Dikke aanrader dus!
Ik had al de geupdate versie(die met het mandje) erop zitten, icm een Forge BOV, waarvan ik eigenlijk direct al het vermoeden had dat die ongewenst niet goed afsloot/lekte..justin--92 schreef:Had jij zo'n zelfde DV (dus met zoon rubbertje) als ik? Zie bovenstaande fotosBluepower schreef:Donderdag de originele 'D' versie DV van mn TTS vervangen door de GFB DV+, had al wel een vaag vermoeden dat de originele het af en toe liet afweten, maar ook dat membraan zag er nog perfect uit.
Dikke aanrader dus!
Of zat er op jou tts een andere
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten