Wel erg mooie waardes!
Ja, na dsg- software aanpassing wel, maar de rek is er dan wel uit volgens mij.Back@GTI schreef:En het is een DSG en die kan wel 500nm hebben, toch?
Ik heb de Golf een maand geleden een nieuwe distriebutieriem, ketting + spanners, chemische reiniging gegeven en de kat laten uitkloppen. Daarnaast gisteren nog een kleine beurt laten doen en de auto weer gepolijst en gewaxt. Hij is nu dus klaar voor de heren van JDChristian schreef:5 April begint nu langzaam steeds dichterbij te komen, zijn er nog mensen die speciaal voor die dag voorbereidingen treffen met hun auto? Bougies, luchtfilter vervangen enz?
Bij mij is ongeveer 3 maanden geleden een chemische reiniging gedaan na afloop van de distributie set. Het waxen en polijsten wacht ik nog even mee aangezien ik een klein schade gevalletje aan mijn voorbumper hebGolf88 schreef:Ik heb de Golf een maand geleden een nieuwe distriebutieriem, ketting + spanners, chemische reiniging gegeven en de kat laten uitkloppen. Daarnaast gisteren nog een kleine beurt laten doen en de auto weer gepolijst en gewaxt. Hij is nu dus klaar voor de heren van JD
Goed bezig Bas! Ben benieuwd morgenKoreaan schreef:Jee, de K&N typhoon induction kit is zojuist gearriveerd kan Hans sloot morgen wel installeren.
Dus optimaal die bank op.
Zijn we toch zelf bij Nico!NICO! schreef:Ja, mits dat we niet pas na 18.00 gaan eten, maar eerder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten