En... even de auto's geteld; JD heeft ook een topdag gehad als ik even snel reken

Race Eend schreef:Jazeker, de wastegate moest gewoon strakker, zoals ik al zei.. alleen sommige mensen die zijn wat eigenwijs![]()
En dan moet je auto's wassen....
Volgens mij heb je ze al gezien, maar bij deze mijn foto's van gisteren:Race Eend schreef:Zijn er nog wat mensen die wat foto's gemaakt hebben en deze direct kunnen uploaden in dit topic? Ik ben nl in de afrondende fase van de video van de complete dag, maar mis eigenlijk nog wat sfeerfoto's om erbij te plakken.
Bedoel je Bas aka "Koreaan"? Die heb ik ook wat foto's zien maken. Zal hem even een berichtje sturen.KnuffelTurk schreef:Jawel ik weet alleen zijn naam niet meer! Jonge jongen die liep met zijn spiegelreflex foto's te maken van alles en nog wat.
Bedankt Mark, is ook zeker een leuke toevoeging voor het topic. Ik bedoelde eigenlijk met "jullie", de deelnemers zelf en of zij dan hun jpg uitdraai in het topic willen zetten. Dat is voor mij wat makkelijker aflezen en geeft ook een mooi overzicht in het topic zelf.Race Eend schreef:Done!Edition30 schreef:
Willen jullie deze ook plaatsen in het rollenbank topic, dan zal ik deze bijwerken (dus in het eerste topic met daarin het totaaloverzicht).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast