Golf 5 GTI TFSI DSG Beige Leer F1 flipp 5DR 78km EUR 12.999
Golf 5 GTI TFSI DSG Beige Leer F1 flipp 5DR 78km EUR 12.999
Meest luxe Golf GTI, Special Edition met echt alle opties (op parkeersensoren na). Slechts EUR 12.999 (zo'n EUR 1.500 lagere vr.pr. dan marktplaats).
Slechts 78.000 km mee gereden, dit ziet men dan ook terug in de uitzonderlijk goede staat waarin de GTI zich bevindt.
In longlife onderhoud bij officiële Volkswagendealer (Maas in Uithoorn).
• Bouwjaar 2007, 77.524 km (wordt mee gereden)
• 5 deurs
• R32-Line uitgevoerd (voorgril, 2 midden-uitlaten, voor-en achterbumpers, spiegels, velgen)
• Beige ledeBouwr bekleding (Vienna leer; zeer zeldzaam)
• Sportstoelen (volledig elektrische bestuurdersstoel, voor stoelverwarming)
• Rns 510 Navigatie Europa groot, CD wisselaar en SD drive voor 20 GB (!) aan MP3’s
• Groot MFA display (achteruitcamera mogelijk, video ook)
• VW Sound systeem met 10 luidsprekers
• Schuif-kanteldak elektrisch
• Golf 6R lederen multifunctioneel sportstuur met stuurwielbediening en F1 flippers voor het schakelen
• Lichtpakket (Bi-Xenon met ingebouwde koplampruitenwissers)
• Zichtpakket (Automatisch dimmende binnenspiegel, elektrisch verstelbare + verwarmbare inklapbare buitenspiegels met verlichting)
• Winterpakket (verwarmde buitenspiegels en voorstoelen)
• All option boordcomputer (coming home, leaving home, gemm verbruik, trip verbruik, instellen remlicht, etc)
• All option sensors (licht-, regen- en bandenspanningsensor)
• Uiteraard ook: cruise control, ESP, 6 airbags, 4x elektrische ramen, climatronic vol automatische airco
• Speedlock
• 17" GT velgen met goede Continental zomerbanden
• 17" Goede continental winterbanden (zonder separate velgen)
• Reservewiel (thuisbrenger, pomp, compartiment in achterbak)
• Niet in gerookt, geen hond in vervoerd
• Gechipt tot 240 PK bij ZIP Tuning (juli 2012 bij 49.000 km)
• 2 originele sleutels, originele VW Golf GTI onderhoudsboekje (Incl poespas, folders, etc.)
• EUR 5,600 aan originele bonnen aanwezig (VW longlife onderhoudsplan, Kwikfit banden en airco)
De GTI is bijzonder vanwege de combinatie van de vele extra opties en de uitzonderlijk goede staat. Ik heb hem zorgvuldig geselecteerd toen ik hem zelf destijds aanschafte. Zelf gebruik ik de GTI als (zeer!) sportieve gezinsauto.
De vaste prijs van EUR 12.999 is zo'n EUR 1.500 lager dan de vergelijkbare GTI op marktplaats (als die er al zou zijn).
Reageert u per email, dan neem ik contact met u op. Nog veel foto’s beschikbaar.
Reden: heb net een Porsche 996 gekocht.
http://i103.photobucket.com/albums/m134 ... 0083ed.jpg
Slechts 78.000 km mee gereden, dit ziet men dan ook terug in de uitzonderlijk goede staat waarin de GTI zich bevindt.
In longlife onderhoud bij officiële Volkswagendealer (Maas in Uithoorn).
• Bouwjaar 2007, 77.524 km (wordt mee gereden)
• 5 deurs
• R32-Line uitgevoerd (voorgril, 2 midden-uitlaten, voor-en achterbumpers, spiegels, velgen)
• Beige ledeBouwr bekleding (Vienna leer; zeer zeldzaam)
• Sportstoelen (volledig elektrische bestuurdersstoel, voor stoelverwarming)
• Rns 510 Navigatie Europa groot, CD wisselaar en SD drive voor 20 GB (!) aan MP3’s
• Groot MFA display (achteruitcamera mogelijk, video ook)
• VW Sound systeem met 10 luidsprekers
• Schuif-kanteldak elektrisch
• Golf 6R lederen multifunctioneel sportstuur met stuurwielbediening en F1 flippers voor het schakelen
• Lichtpakket (Bi-Xenon met ingebouwde koplampruitenwissers)
• Zichtpakket (Automatisch dimmende binnenspiegel, elektrisch verstelbare + verwarmbare inklapbare buitenspiegels met verlichting)
• Winterpakket (verwarmde buitenspiegels en voorstoelen)
• All option boordcomputer (coming home, leaving home, gemm verbruik, trip verbruik, instellen remlicht, etc)
• All option sensors (licht-, regen- en bandenspanningsensor)
• Uiteraard ook: cruise control, ESP, 6 airbags, 4x elektrische ramen, climatronic vol automatische airco
• Speedlock
• 17" GT velgen met goede Continental zomerbanden
• 17" Goede continental winterbanden (zonder separate velgen)
• Reservewiel (thuisbrenger, pomp, compartiment in achterbak)
• Niet in gerookt, geen hond in vervoerd
• Gechipt tot 240 PK bij ZIP Tuning (juli 2012 bij 49.000 km)
• 2 originele sleutels, originele VW Golf GTI onderhoudsboekje (Incl poespas, folders, etc.)
• EUR 5,600 aan originele bonnen aanwezig (VW longlife onderhoudsplan, Kwikfit banden en airco)
De GTI is bijzonder vanwege de combinatie van de vele extra opties en de uitzonderlijk goede staat. Ik heb hem zorgvuldig geselecteerd toen ik hem zelf destijds aanschafte. Zelf gebruik ik de GTI als (zeer!) sportieve gezinsauto.
De vaste prijs van EUR 12.999 is zo'n EUR 1.500 lager dan de vergelijkbare GTI op marktplaats (als die er al zou zijn).
Reageert u per email, dan neem ik contact met u op. Nog veel foto’s beschikbaar.
Reden: heb net een Porsche 996 gekocht.
http://i103.photobucket.com/albums/m134 ... 0083ed.jpg
Laatst gewijzigd door jorgen73 op 08 apr 2014, 00:51, 6 keer totaal gewijzigd.
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: Golf 5 GTI TFSI DSG Beige Leer F1 flippers 5DR 78km mult
Heb je ook fotos van de auto? Op dit forum zul je weinig geïnteresseerden krijgen zonder. Daarnaast professioneel getuned bij ziptuning dat kan niet. Groet, Rene.
als ze er geld voor gevraagd hebben is het wel professioneel an siech
, maar toch liever eraf halen me dunkt

- Drazle
- Type auto: Golf MK6 Gti
En ik heb net een maybach gekocht. . . Dusss.
Erg goede intro en tekst
Erg goede intro en tekst
dan moeten we wel een prijs weten. staat er nu niet bij namelijk.jorgen73 schreef: Allen reageren indien u de auto kunt betalen; geen wannabee’s, dagjesmensen of gelegenheidspiloten. Vaste prijs, geen zzpeciale biedingen. Absoluut géén inruil wat dan ook. No friends from Nigeria.
foto's staan in de link. Heel veel.Renekesgti schreef:Heb je ook fotos van de auto? Op dit forum zul je weinig geïnteresseerden krijgen zonder. Daarnaast professioneel getuned bij ziptuning dat kan niet. Groet, Rene.
Wat zie ik links en rechts in de kofferbak? Alsof het tapijt niet goed past of zo? Lijkt op alu?
Ook hier weer een 3 jaar oude auto in 2010 ingevoerd met een bpm bedrag van €790. Wat was daar de reden van?
Aangepast, prima
Laatst gewijzigd door bzb op 08 apr 2014, 07:24, 2 keer totaal gewijzigd.
2 grote afknappers:
Het lijkt wel of de uitlaten zeer klein zijn ten op zichte van de bumper en die stoelen met die hoofdsteunen lijken wel uit een TDI te komen. De GTI hoofdsteunen zijn vele malen sjieker.
Het lijkt wel of de uitlaten zeer klein zijn ten op zichte van de bumper en die stoelen met die hoofdsteunen lijken wel uit een TDI te komen. De GTI hoofdsteunen zijn vele malen sjieker.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Re: Golf 5 GTI TFSI DSG Beige Leer F1 flipp 5DR 78km EUR 12.
790 euro aan BPM ja. Dan is ie niet veel waard geweest bij invoer (18 juni 2010).
zijn ook totaal geen GTI stoelen maar gewoon highLine
daarom denk ik ook het lage bpm bedrag
zal wel kaal ingevoerd zijn maar nooit de gti stoelen terug gezet
kijk maar naar de zitting en rugleuning en hoofdsteunen die normaal IN de stoel vallen

daarom denk ik ook het lage bpm bedrag
zal wel kaal ingevoerd zijn maar nooit de gti stoelen terug gezet

kijk maar naar de zitting en rugleuning en hoofdsteunen die normaal IN de stoel vallen

mmm, al heel wat reacties die mij overtuigden de tekst aan te passen.
Ik heb de wannebees etc eraf gehaald; die opmerking paste inderdaad slechts bij marktplaats. Over de beige leren bekleding: 't is vrij speciaal, maar mogelijk niet origineel GTI. De 2 midden uitlaten zijn geen originele R32 en zijn inderdaad iets dunner. De achterbak had eerst een echt volledig reserevewiel, niet een thuisbrengertje. Dit zorgde wel voor 30 cm hogere laadvloer. Op de foto is dit alles eruit. Dit staat nog in mijn schuur.
Maar de prijs is daar toch ook naar? Hij verkeert in goede staat en heeft VW onderhoud gehad. ik heb nu 1 van de 6 rekeningen geupload... voor de combinatie van alle opties...
Ik heb de wannebees etc eraf gehaald; die opmerking paste inderdaad slechts bij marktplaats. Over de beige leren bekleding: 't is vrij speciaal, maar mogelijk niet origineel GTI. De 2 midden uitlaten zijn geen originele R32 en zijn inderdaad iets dunner. De achterbak had eerst een echt volledig reserevewiel, niet een thuisbrengertje. Dit zorgde wel voor 30 cm hogere laadvloer. Op de foto is dit alles eruit. Dit staat nog in mijn schuur.
Maar de prijs is daar toch ook naar? Hij verkeert in goede staat en heeft VW onderhoud gehad. ik heb nu 1 van de 6 rekeningen geupload... voor de combinatie van alle opties...
Ik vrees voor je dat je bij lange na niet die prijs gaat halen.
Je hbet een 7 jaar oude auto en we zijn inmiddels 2 modelseries verder. Import auto, met een absurd laag BPM bedrag, wat zeker vragen zal oproepen. Verder is de auto verre van origineel, sterker nog, de aanpassingen doen afbraak aan de auto. En dan ZIP tuning.
Ik zeik de auto verder niet af, maar dit zijn argumenten die je (op dit forum) van kopers gaat horen.
Marktplaats prijzen zijn vraagprijzen, die in de praktijk niet gehaald worden.
996, leuk! Je hebt nog kleine kinderen zeker, anders is die niet als gezinsauto te gebruiken.
Je hbet een 7 jaar oude auto en we zijn inmiddels 2 modelseries verder. Import auto, met een absurd laag BPM bedrag, wat zeker vragen zal oproepen. Verder is de auto verre van origineel, sterker nog, de aanpassingen doen afbraak aan de auto. En dan ZIP tuning.
Ik zeik de auto verder niet af, maar dit zijn argumenten die je (op dit forum) van kopers gaat horen.
Marktplaats prijzen zijn vraagprijzen, die in de praktijk niet gehaald worden.
996, leuk! Je hebt nog kleine kinderen zeker, anders is die niet als gezinsauto te gebruiken.
Waarom verkoop je hem als een gti
Terwijl je r32 bumpers en replica uitlaat eronder heb
Idd stoelen dakhemel niet orgineel
- R32Amsterdam
- Type auto: Golf 6 R
Het is toch een gti? Ook al zitten er andere bumpers op.jeffos87 schreef:Waarom verkoop je hem als een gti
Het blijft een GTI..

Moet hij dan adverteren alsof het een R32 is?
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM