Crokko schreef:NielsGTI-Edition schreef:Beter 2 keer vermelden, dan geen enkele keer.
Dat ben ik helemaal met je eens.
Maar "mensen" waren het dus niet vergeten.....Niels had niet gelezen.
Houd ons op de hoogte GTI_MaRsS_72 , ik ben erg benieuwd welke keuzes je uiteindelijk gaat maken.
Gr
Ik ben van plan te wachten met de onderhoudsbeurt en het te combineren met de 1e APK die mij aankomende juli te wachten staat (kwam ik net tot de ontdekking

).
Bij een VW dealer brengen is op dit moment niet mijn eerste voorkeur. Ik heb een paar prijsopgaven opgevraagd (Hans Sloot, VW dealer in De Meern en universele garages) en dat varieert soms enorm. Ik ben erachter gekomen dat ze vooral veel rekenen voor de Castrol olie. +/- 100 euro gemiddeld terwijl ik op internet dezelfde olie voor +/- 3 of 4 tientjes kan kopen (5 liter). Op de filters zit niet veel marge. Arbeidsloon verschilt ook best wel.
Ik ga toch onderzoeken wat voor onderdelen er nodig zijn en kijken of ik dat zelf ergens voor een leuk prijsje kan bestellen en de beurt dan door een onafhankelijke monteur laat doen (bv. een goedkope garage of een monteur die bij wil klussen).