Van MFA naar MFA+

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Dirk
Type auto: Golf MK5 GTI
Contacteer:

Van MFA naar MFA+

Bericht door Dirk »

goedeavond heren,

ik weet dat er al de nodige topics over gaan, maar ik vroeg me af of er hier mensen aanwezig zijn die mijn 2008 gti met een MFA tacho zouden kunnen omzetten naar een MFA+? al dan niet de kleuren module uit bijvoorbeeld de jetta of de tiguan 2012 o.i.d.

Zoja, als je dit kan en evt zou willen, wat heb ik ik nodig en wat gaat het me verder kosten.(dit mag uiteraard ook via Pb) dan zou ik er voor het mooie een GTI 6 stuur met stuurwielbediening bij willen.

Ben er namelijk al zo lang over aan het denken en kom het steeds vaker tegen dat het gewoon moet kunnen... 8-)
Audi A4 1.8 TFSI
SteveO
Type auto: Golf 5 TDI GT Sport

Re: Van MFA naar MFA+

Bericht door SteveO »

Ik heb dit ook bij mijn Golf 5 laten doen bij Vagtechniek in Nuenen (vlakbij Eindhoven). Er zat eerst geen boordcomputer in (alleen het simpele rode scherm met klok, buitentemp. en km-standen). Teller is toen vervangen voor MFA+ teller uit een Golf 5 van 2006 + nieuwe ruitenwisserhendel voor bediening. Al met al incl. arbeid rond de 250 kwijt.

Wel een flinke vooruitgang wat dat betreft: RNS510 communiceert ermee, voertuiginstellingen menu, storingen/foutmeldingen weergave, contouren van de auto (deur open), en het staat natuurlijk een stukje luxer :mrgreen:

Ik weet trouwens niet of dit makkelijk door iedereen te doen is. Je zit met je immobilizer en km-stand die verwerkt zitten in de teller en overgezet moet worden naar de nieuwe teller. Volgens mij gaat dit met PIN-codes ed.
Spuugemmer
Type auto: MK1 GTI

Bericht door Spuugemmer »

Is allemaal wel te doen. Er zitten enkel wel een aantal beperkingen aan de units die je kan gebruiken. Zo zijn de laatste dashboard versies niet met iedere vag commander te programmeren.
Golf MK1 GTI
Dirk
Type auto: Golf MK5 GTI
Contacteer:

Bericht door Dirk »

Bedankt heren! Alleen die laatste zin begrijp ik niet helemaal chris?

Maar zijn er mensen van hier die dat zouden kunnen en willen doen? of kan ik het beste naar een Vagtechniek?
Audi A4 1.8 TFSI
GTI-mkVII
Type auto: Golf GTI DSG VII pp

Bericht door GTI-mkVII »

Ik wil dat ook maar zoek nog steeds zon klok met mfa+
VW Golf GTI DSG MKVII :mrgreen:
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV :mrgreen:
Saab Aero 9.5
Plaats reactie