IK wil mijn auto een kleine beurt laten geven maar zou het veel uitmaken of naar de dealer of een Bosch Car Service garage.
ze doen allebei Interval service (Longlife) maar ze schelen wel in prijs.
de bosch garage is 150 euries goedkoper.
dealer of Bosch Car Service
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: dealer of Bosch Car Service
En bij de dealer krijg je mobiliteit service.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik zou het nooit doen, zeker niet voor dat prijsverschil. Een vriend van mij heeft dat ook één keer gedaan met zijn Focus ST.
De volgende beurt wel weer bij de dealer gedaan en toen bleek dat ze toch wat dingetjes niet gedaan hadden. In de tussentijd ook nog een voorwiel verloren (!) omdat ze vergeten waren de wielbouten goed aan te draaien. Gelukkig gebeurde dat bij lage snelheid.
Daarnaast: wat zou jij doen als je voor een dergelijke auto ging kijken (gebruikt) en in het serviceboekje staat dat ie bij de Kwikfit oid is geweest voor onderhoud?
De volgende beurt wel weer bij de dealer gedaan en toen bleek dat ze toch wat dingetjes niet gedaan hadden. In de tussentijd ook nog een voorwiel verloren (!) omdat ze vergeten waren de wielbouten goed aan te draaien. Gelukkig gebeurde dat bij lage snelheid.
Daarnaast: wat zou jij doen als je voor een dergelijke auto ging kijken (gebruikt) en in het serviceboekje staat dat ie bij de Kwikfit oid is geweest voor onderhoud?
-
- Type auto: vw golf 6 gti ed35
@jako ,daar heb je wel gelijk in wat betreft serviceboekje.
Ik vraag mij wel af waarom de vw dealer mijn chassisnummer wilde hebben toen ik een prijsopgave deed.
Ze hebben toch voldoende info aan mijn kenteken.
Ik vraag mij wel af waarom de vw dealer mijn chassisnummer wilde hebben toen ik een prijsopgave deed.
Ze hebben toch voldoende info aan mijn kenteken.