R32 vs GTi
R32 vs GTi
Ik heb vanochtend wat sprintjes getrokken met een R32, van 100-illegale snelheden. Wat me positief opviel van mijn GTI is dat de R32 niet wegliep, sterker nog ik heb niet eens voluit kunnen gaan, ik heb geen vol gas kunnen geven.
Is de R32 langzamer dan een GTI boven de 100?
De R32 ging echt vol uit, wat een geluid overigens, kippenvel!!!! (zeker in de tunnel) , ik rook de kat behoorlijk.
Was overigens een mooi exemplaar de R32.
Is de R32 langzamer dan een GTI boven de 100?
De R32 ging echt vol uit, wat een geluid overigens, kippenvel!!!! (zeker in de tunnel) , ik rook de kat behoorlijk.
Was overigens een mooi exemplaar de R32.
Re: R32 vs GTi
Een standaard R32 zal sneller zijn dan een standaard GTI (200 vs 250pk). Ga je echter chippen dan kun je met de GTI veel sneller gaan zijn dan de R32. Voordeel van de R32 is natuurlijk dat deze 4wiel aangedreven is en daarmee dus van stilstand uit sneller weg zal zijn, wacht wel weer een nadeel is op hogere snelheid.
Misschien ook te maken met het gewicht van de R32, scheelt al snel 150 kg. Maar daar heeft de R32 weer de dsg bak, al maakt dat misschien niet zoveel uit.
- g-loudertje
- Type auto: Porsche Boxster S
Een standaard r32 is echt stukken langzamer dan een gechipte gti. Pas zat er een mk4 r32 te kleven. Was gewoon gênant voor em hoe hard de gti weg liep 

turbo motor vs na, dat is vragen om gezeur bij dit soort sprintjes, er zijn ook honda's met meer pk's maar door het brede koppelvlak van onze turbo motoren zijn we sneller dan een hoop ongeblazen moteren met op papier meer power
Wat ik dan niet begrijp is dat als ik YouTube of topgear bekijkt dat de Mk5 R32 echt een stuk sneller is als een GTI.
Ik heb wel begrepen dat de Mk4 R32 trager is als de Mk5 R32, ook bij topgear gezien.
Ik heb wel begrepen dat de Mk4 R32 trager is als de Mk5 R32, ook bij topgear gezien.
vanaf stilstand zeker gezien
En bij nat weer is het nog veel ergerbzb schreef:vanaf stilstand zeker gezien

Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Ik weet niet hoe je hierbij komt maar dit is echt te kort door de bocht.bzb schreef:turbo motor vs na, dat is vragen om gezeur bij dit soort sprintjes, er zijn ook honda's met meer pk's maar door het brede koppelvlak van onze turbo motoren zijn we sneller dan een hoop ongeblazen moteren met op papier meer power
Golf MK1 GTI
edit: oef was bijna bezig met een verhaal om alles haarfijn uit te leggen, maar waarom zou ik me moeten verdedigen, dan maar lkkr kort door de bocht, dat is zoizo aan te raden voor snellere tijden by the way