Golf 4 R32 DSG

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Koreaan

Golf 4 R32 DSG

Bericht door Koreaan »

Als ik het geld had, had ik em gekocht

http://www.vanderbijautos.nl/index.php?p=aanbod&obJ=498
Maurice91
Type auto: MK4 25 jahre edition

Re: Golf 4 R32 DSG

Bericht door Maurice91 »

Deze wil ik ook graag, als ik mn 25 jahre voor een mooi bedrag kon verkopen had Ik die gekocht...
feddomw
Type auto: 2005 mk5 GTI

Bericht door feddomw »

Mooie auto, maar ik vind het echt wel geld hoor. Voor dat geld koop je een van de allerlaatste V Gti's of een VI met een ton op de teller....

En persoonlijk vind ik de GTI echt veel leuker rijden dan de R32. Maar dat is natuurlijk stof tot discussie. :twisted:
R32Amsterdam
Type auto: Golf 6 R

Bericht door R32Amsterdam »

feddomw schreef:Mooie auto, maar ik vind het echt wel geld hoor. Voor dat geld koop je een van de allerlaatste V Gti's of een VI met een ton op de teller....

En persoonlijk vind ik de GTI echt veel leuker rijden dan de R32. Maar dat is natuurlijk stof tot discussie. :twisted:
Nee, nee ,nee en nog eens 3 x nee! Een golf 4 R32 met zo een lage Km stand is toch wel een hele waardevolle bezit die je moet koesteren.
Golf 5 gti's zijn er genoeg! Maar een Golf 4 R32 met een lage km stand en netjes, is zeldzaam.
Een vooral de g4 R32 heeft veel rij plezier, vooral een kick qua geluid enz.
(geluid is niet te overtreffen) :lol:
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
feddomw

Bericht door feddomw »

R32Amsterdam schreef:
feddomw schreef:Mooie auto, maar ik vind het echt wel geld hoor. Voor dat geld koop je een van de allerlaatste V Gti's of een VI met een ton op de teller....

Nee, nee ,nee en nog eens 3 x nee! Een golf 4 R32 met zo een lage Km stand is toch wel een hele waardevolle bezit die je moet koesteren.
Golf 5 gti's zijn er genoeg! Maar een Golf 4 R32 met een lage km stand en netjes, is zeldzaam.
Dat iets zeldzaam is, maakt het niet gelijk waardevol.

Leuke auto, maar de prijs is niet in lijn met de markt.
R32Amsterdam
Type auto: Golf 6 R

Bericht door R32Amsterdam »

feddomw schreef:
R32Amsterdam schreef:

Dat iets zeldzaam is, maakt het niet gelijk waardevol.

Leuke auto, maar de prijs is niet in lijn met de markt.
Voor jou niet, maar iemand die ernaar opzoek is zal het vast wel willen betalen.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
bzb

Bericht door bzb »

hij staat er nog dus denk het niet :mrgreen:
feddomw

Bericht door feddomw »

Slechts sinds augustus.... :roll:
PatrickR
Contacteer:

Bericht door PatrickR »

Ik zou daar alleen geen auto kopen, maar dat is mijn persoonlijke ervaring met de beste man :lol:
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Maurice91

Bericht door Maurice91 »

PatrickR schreef:Ik zou daar alleen geen auto kopen, maar dat is mijn persoonlijke ervaring met de beste man :lol:
Mag ik vragen waarom?
jwbakkenes
Type auto: BMW 550i

Bericht door jwbakkenes »

Maurice91 schreef:
PatrickR schreef:Ik zou daar alleen geen auto kopen, maar dat is mijn persoonlijke ervaring met de beste man :lol:
Mag ik vragen waarom?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
PatrickR
Contacteer:

Bericht door PatrickR »

Heb daar ooit naar een R32 DSG gekeken. Deze zou volgens de man helemaal perfect zijn. De rit gemaakt naar t verre Veenewouden, bleek die DSG bak gewoon slecht te zijn. Dikke stoot in de rug elke keer bij het wegrijden.
Verder via via vernomen dat dit bedrijf dus alleen maar dit soort auto's doet, hij koopt ze op voor de handel. De historie is hierdoor vaak niet bekend. Zo ook bij deze R32, hij vertelde een heel verhaal over dat hij ingeruild daar was, terwijl Google Cache mij vertelde dat die auto een week ervoor te koop stond bij een autobedrijf in Gelderland, waar heel toevallig ook de laatste beurt was geweest. Toen ik de man hiermee confronteerde kwam er niet echt een zinvolle verklaring uit. Ik hou niet zo van verkopers die maar van alles verzinnen om een auto te verkopen... :lol:

Neemt niet weg, dat ze zeldzaam zijn. Staan er nog 17 origineel op kenteken, MK4 R32 DSG's
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
jwbakkenes
Type auto: BMW 550i

Bericht door jwbakkenes »

Oké, bedankt voor deze uitleg.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Koreaan

Bericht door Koreaan »

beste Patrick,

ik ken de beste man niet dus dank voor je info.
wat me wel opvalt is dat hij veel zeldzame autos heeft verkocht en ik geen slechte review op internet heb gezien.
Maurice91

Bericht door Maurice91 »

Ik heb mijn auto daar gekocht, zeker geen slechte ervaring.
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”