Opknappertje ED35
-
- Type auto: Passat CC TSI
- Jordy
- Type auto: Golf 5 GT Sport
- Contacteer:
Re: Opknappertje ED35
Hoeveel zou je kwijt zijn om hem volledig op te knappen?
Zulke voorschade en dan de airbags niet geklapt??
Denk dat je deze wel voor een 4000 weer kompleet rijdend hebt..
Voorkop kompleet kost je ongeveer 2000, dan wat richtwerk, montage en klein spul...
Denk dat je deze wel voor een 4000 weer kompleet rijdend hebt..
Voorkop kompleet kost je ongeveer 2000, dan wat richtwerk, montage en klein spul...
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Denk niet dat je het daarmee red , of je moet gebruikte onderdelen kopen , hij moet wel op een richtbank en dat kost al wat , want je kunt namelijk niet de chasisbalk op ongeveer richten met de goede oude speermaat
Als je het zelf kunt loont dit zich maar als je de schade moet laten maken zit je toch tussen 8000 en 10000 euro . Het ziet er vaker uit alsof het niet veel voorsteld maar uit ervaring kan ik zeggen dat het meestal erger is dan het uitziet . Had vorige week nog een volvo xc60 op het werk , je zag van buiten alleen een kras op de bumper , schade was 4500 euro . Meestal zijn de onderliggende (niet zichtbare schades duurder dan verwacht ) ookal word in de advertentie natuurlijk geschreven dat het niet veel voorsteld .

mij idee erachter is altijd als het de moeite waard is stond tie niet te koop, airbags zullen wel vervangen zijn door wat geleende exemplaren, maar kan het mis hebben, willicht mist binnenkort weer iemand een neus van zijn wagen
want zo lopen die dingetjes wel eens

- jwbakkenes
- Type auto: BMW 550i
Je was me voor, ik denk precies hetzelfde.bzb schreef:mij idee erachter is altijd als het de moeite waard is stond tie niet te koop, airbags zullen wel vervangen zijn door wat geleende exemplaren, maar kan het mis hebben, willicht mist binnenkort weer iemand een neus van zijn wagenwant zo lopen die dingetjes wel eens
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Jan Willem
Deze ziet er inderdaad niet interessant uit om op te knappen.
Opkopen voor een drol, snel doorverkopen voor een drol+
Ik denk wat Chris zegt, dat je een hoop verrassingen tegen zal komen waar minder blij mee bent.

Ik denk wat Chris zegt, dat je een hoop verrassingen tegen zal komen waar minder blij mee bent.

- Drazle
- Type auto: Golf MK6 Gti
Crokko schreef:Deze ziet er inderdaad niet interessant uit om op te knappen.![]()
Weet niet wat jij uitschijt maar dat blijkt goud te zijn

Rotterdammer hé.....dan krijggie dat.Drazle schreef:Crokko schreef:Deze ziet er inderdaad niet interessant uit om op te knappen.![]()
Weet niet wat jij uitschijt maar dat blijkt goud te zijn![]()
.

- Drazle
Dan zou ik daar ook last van moeten hebben. . Merk er helaas nog nix van.Crokko schreef:Rotterdammer hé.....dan krijggie dat.Drazle schreef:Crokko schreef:Deze ziet er inderdaad niet interessant uit om op te knappen.![]()
Weet niet wat jij uitschijt maar dat blijkt goud te zijn![]()
.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
http://www.bm-onderdelenshop.nl/golf_6
Hier is een complete neus te koop van een Golf 6 ED35.
Alleen een ander kleurtje geven en je bent voor 3000 klaar.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Qua taalgebruik bedoel ik he.Drazle schreef: Dan zou ik daar ook last van moeten hebben. . Merk er helaas nog nix van.

De uitdrukking (

- Drazle
Nee die uitdrukking is wel bekend in mijn woordenboek. Hahahaha. Hetzelfde als iets kopen voor een knaak en een bounty
MkVI Nmgn schreef:http://www.bm-onderdelenshop.nl/golf_6
als je die van mp bedoelt, is een gewone gti bumper, had hem al een maand gelee gemaild, doet alsof zijn neus bloed