vag com
vag com
Hey jongens,
Is er iemand in de buurt van de omgeving zaanstad die d.m.v vag com, us lights kan instellen voor me gti 5.
p.s is dit geen afkeur voor de apk lees verschillende verhalen.
En evt. nog andere dingen (hinderlijke piep van de gordels).
Is er iemand in de buurt van de omgeving zaanstad die d.m.v vag com, us lights kan instellen voor me gti 5.
p.s is dit geen afkeur voor de apk lees verschillende verhalen.
En evt. nog andere dingen (hinderlijke piep van de gordels).
Gr. Martin.
Re: vag com
Is inderdaad APK afkeur. Bij mij hebben ze daarvoor de lampjes er uit gehaald
Bedoel je met apk die lichtjes eruit halen en later terug plaatsen of iets anders.
Lees verschillende verhalen op het net sommige apk keurders keuren de auto goed.
Heeft dit te maken met het licht percentage instellen dat je duidelijk het verschil ziet met het knipper gedeelte.
Lees verschillende verhalen op het net sommige apk keurders keuren de auto goed.
Heeft dit te maken met het licht percentage instellen dat je duidelijk het verschil ziet met het knipper gedeelte.
Gr. Martin.
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
nee is idd afkeur voor de apk ik zet ze ook ieder jaar even uit en aan voor de keuring 

Ik heb zelf helaas geen vagcom, dus moet de lampjes er even uitdraaien ofzo, al is dat iets dat de garage waar ik altijd ga voor me doet regelen
- DikMKV
- Type auto: Nog invullen!
- Contacteer:
Je zegt lampjes eruit halen? Maar dan heb je toch geen knipperlicht meer en is toch ook afkeur?
Using Tapatalk
Dat was ik me inderdaad ook aan het bedenken ja
Ik zal het de volgende keer even vragen als ik bij de garage ben hoe ze dit gedaan hebben.

- DikMKV
- Type auto: Nog invullen!
- Contacteer:
Ja zou fijn zijn want ik heb zo ook aan staan
ze moeten gewoon de regels aanpassen want volvo en bmw rijden er toch ook mee?

Using Tapatalk
Ik heb ze ook aan staan en is gewoon goed gekeurd geen probleem!
-
- Type auto: GOLF MK5 GTI 2007
ik heb vagcom en woon in den haag. voor 15 euro wil ik het wel programmeren voor je.
Ik heb ook vagcom en doe het gratis voor m'n mede GTI rijder zolang ik de codering er voor weet.
Kijk aan! Zo zien we het graagBarbaric schreef:Ik heb ook vagcom en doe het gratis voor m'n mede GTI rijder zolang ik de codering er voor weet.