ben ik de strijd aangegaan tegen het verbruik van de Golf.
Geen tijd en zin om te tanken.
Ingrediënten:
2 kiddies
Mezelf
Hele rustige rechtervoet
Resultaat inclusief 20 minuten file rijden:

Wie mag ik uitdagen om het nog zuiniger te doen?
Tim240 schreef:Ik haal regelmatig 1:14/15 mis een keer 1:16 als het warm is/wind mee/goede doorstroom. 1:17 heb ik niet gehaald. Maar volgens mij de de Golf 6 sowieso zuiniger als de 5. (Fabrieksopgave)
Waar komt dit verschil eigenlijk vandaan? Het zijn toch nagenoeg dezelfde motorblokken. Aërodynamica misschien?
KlouxOne schreef:Tim240 schreef:Ik haal regelmatig 1:14/15 mis een keer 1:16 als het warm is/wind mee/goede doorstroom. 1:17 heb ik niet gehaald. Maar volgens mij de de Golf 6 sowieso zuiniger als de 5. (Fabrieksopgave)
Waar komt dit verschil eigenlijk vandaan? Het zijn toch nagenoeg dezelfde motorblokken. Aërodynamica misschien?
motorblokken van een 5 en een 6 zijn echt totaal anders hoor.
Dat is ook mijn 'record'GTI-mkv schreef:Gisteren toevallig 130 km rustig gereden en kwam uit op 7,3 liter per 100 km, dus 1 op 13,7 maar zuiniger wordt ie echt niet :p
Misschien kopen mensen met een bluemotion nu juist wel een GTI.Golf88 schreef:Het is leuk om te zien wat mogelijk is, maar laten we eerlijk zijn. Als het hierom zou gaan hadden we beter een Golf slowm.. bluemotion kunnen kopen
Goeie tip!!ww9248 schreef:ik geloof niet dat de brandstof pomp dit fijn vind
kom regelmatig pompen tegen die vast zitten en deze pompen staan regelmatig in tanken met erg weinig brandstof
GR peter (pech hulp verlener)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten