[TK] 2011 MK6 VW Golf GTi
Auto is weg.
Laatst gewijzigd door DR.007 op 20 mei 2014, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat je met een tweeling beter je golf kan houden dan één van de twee die wil aanschaffen. Ga daar maar is een kinderwagen in stoppen. Dan hebben we het nog niet eens over twee maxicosi's op de achterbank. De golf is ruimer dan je denkt vergeleken bij de Audi en de BMW.
Maar nette golf. Waren de prijzen in NL maar net zo als bij jullie.
Re: [TK] 2011 MK6 VW Golf GTi
Vet kenteken ook
Helemaal mee eens ik had voor de golf V Gti ook een 3 serie touring en ben juist o/a voor de beenruimte achter in de Gti gaan rijden.eddiea schreef:Ik denk dat je met een tweeling beter je golf kan houden dan één van de twee die wil aanschaffen. Ga daar maar is een kinderwagen in stoppen. Dan hebben we het nog niet eens over twee maxicosi's op de achterbank. De golf is ruimer dan je denkt vergeleken bij de Audi en de BMW.
Gr. Rudy
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
Daar sta ik echt van te kijken maar in dat geval mag dit topic verwijderd worden en blijft hij.
Gr,
DR
Gr,
DR
Haha prachtig 

Moet er nog even aan toevoegen, ik kom uit een 3-serie 2012 (e90) en inderdaad de golf is ruimer tot aan de kofferbak. De kofferruimte is forser bij de 3.
Ik heb regelmatig een rolstoel in de auto. Die krijg ik wel in mijn Golf maar niet in een A4 avant van een maat van me. Achterzijde van de golf is recht maar van de Audi en de BMW vrij schuin. Diepte heb je in beide stations meer.
Ik zeg ook niet dat de Golf een geschikte auto is voor een vader van een tweeling. Maar de twee beoogde auto's zijn nou niet bepaalt ruimtewonders. Een VW Passat zou een betere keuze zijn.
Ik zeg ook niet dat de Golf een geschikte auto is voor een vader van een tweeling. Maar de twee beoogde auto's zijn nou niet bepaalt ruimtewonders. Een VW Passat zou een betere keuze zijn.
Proficiat alvast!DR.007 schreef:Daar sta ik echt van te kijken maar in dat geval mag dit topic verwijderd worden en blijft hij.
Gr,
DR
Belangrijkste vraag misschien, wat voor kinderwagen ga je kopen (of heb je?)?
Je hebt van die gigantische dingen of iets ofwat compact.
Zo'n grote dubbele ga je wel niet in de golf krijgen denk ik. Compactere modellen waar de baby's onder elkaar liggen kan misschien wel een optie zijn.
Ik heb zelf 1 zoontje en heb altijd zonder problemen alles in de wagen gekregen (de VII), zeker als je de hoedeplank boven je reservewiel legt (weet niet of de VI dit kan).
Met 2 zal het iets krapper zijn maar niet veel. Uiteindelijk ga je niet veel extra meenemen denk ik dan (buiten de grotere kinderwagen), tenzij je graag heel je huishouden verhuist zal je altijd wat moeten schikken. Achter de zetels en tussen de maxi-cosi's gaat ook altijd veel

Ik heb nog een hond (middelgroot) die er bij moet in het koffer 

Dat wordt een Transporter dan 

hond verkopen, opgelost 

- R32Amsterdam
- Type auto: Golf 6 R
Heb je snel verkocht 

Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM