Golf V gti eventueel verkoop in...

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
pietergti
Type auto: golf 5 gti

Golf V gti eventueel verkoop in...

Bericht door pietergti »

Ik denk er over trug een diesel te kopen , zal bmw worden dan, en stilletjes aan te stoppen met de hobby en te denken aan een huisje ezv!
Vandaar zet ik hem te koop , vraagprijs is hoog dat weet ik, maar er zitten ook heel wat centjes in ! Prijs kan besproken worden !
Vragen ? Vuur ze maar af !

Link : http://www.2dehands.be/autos/autos/volk ... l?plaats=1

Gr. Pieter
kevin78
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Golf V gti eventueel verkoop in...

Bericht door kevin78 »

Dat zijn dikke pijpen die je hebt.. mooie wagen en lekker veel pk's, zijn aardig wat centjes in gaan zitten denk ik. succes met verkoop.
pietergti
Type auto: golf 5 gti

Bericht door pietergti »

inderdaad ja maar ik vrees dat ik het er nooit meer van zal trugkrijgen , al die centjes , wat ook normaal is , wagen heeft me tog een dikke 20 000 gekost
maarja , we zien wel wat ze er voor geven ! als er niet genoeg voor gegeven word denk ik dat ik er met blijf rijden
Car Newbie
Type auto: MK7 GTI PP 2016

Bericht door Car Newbie »

pietergti schreef:inderdaad ja maar ik vrees dat ik het er nooit meer van zal trugkrijgen , al die centjes , wat ook normaal is , wagen heeft me tog een dikke 20 000 gekost
maarja , we zien wel wat ze er voor geven ! als er niet genoeg voor gegeven word denk ik dat ik er met blijf rijden
Jemig...dikke uitlaten zeg! Staat goed.

Succes met de verkoop.
MK7 PP ‘16
Daily: BMW X5 xDrive30D
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”