Ik denk er over trug een diesel te kopen , zal bmw worden dan, en stilletjes aan te stoppen met de hobby en te denken aan een huisje ezv!
Vandaar zet ik hem te koop , vraagprijs is hoog dat weet ik, maar er zitten ook heel wat centjes in ! Prijs kan besproken worden !
Vragen ? Vuur ze maar af !
Link : http://www.2dehands.be/autos/autos/volk ... l?plaats=1
Gr. Pieter
Golf V gti eventueel verkoop in...
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Re: Golf V gti eventueel verkoop in...
Dat zijn dikke pijpen die je hebt.. mooie wagen en lekker veel pk's, zijn aardig wat centjes in gaan zitten denk ik. succes met verkoop.
inderdaad ja maar ik vrees dat ik het er nooit meer van zal trugkrijgen , al die centjes , wat ook normaal is , wagen heeft me tog een dikke 20 000 gekost
maarja , we zien wel wat ze er voor geven ! als er niet genoeg voor gegeven word denk ik dat ik er met blijf rijden
maarja , we zien wel wat ze er voor geven ! als er niet genoeg voor gegeven word denk ik dat ik er met blijf rijden
-
- Type auto: MK7 GTI PP 2016
Jemig...dikke uitlaten zeg! Staat goed.pietergti schreef:inderdaad ja maar ik vrees dat ik het er nooit meer van zal trugkrijgen , al die centjes , wat ook normaal is , wagen heeft me tog een dikke 20 000 gekost
Succes met de verkoop.
MK7 PP ‘16
Daily: BMW X5 xDrive30D
Daily: BMW X5 xDrive30D