Het grote GTI Cafe!
Re: Het grote GTI Cafe!
Deze welbzb schreef:alleen 300+ kan niet met den dsg bak

JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
- Verlengsnoer
Zo. Eindelijk reactie van de rechtsbijstand van "moeders".
Het trieste is dat ik afgelopen vrijdag gebeld werd door een verzekeringsman. Hij heeftcontact opgenomen nadat ik moeders een e-mail heb verstuurd met morgen wil ik wat horen anders ga ik alsnog aangifte doen. Deze verzekeringsman gaf mij het nummer van Aegon rechtsbijstand waar moeder bij aangesloten zit. Ik heb gebeld en was niet happy omdat de schade niet gemeld was. Ik wou alleen de status weten en de het te bewandelen pad. Ik moest een e-mail sturen om de schade aan te melden. Zo gezegd zo gedaan. Voor de volledigheid heb ik de calculatie van de schade meegestuurd. Zojuist antwoord ontvangen van Aegon dat de schade in behandeling wordt genomen:
-50% van de schade wordt vergoed
-Ik moet de schade laten taxeren door een schade expert van Aegon omdat het schade bedrag boven het limit van expertise ligt.
Ik heb deze e-mail door gestuurd naar moeders + cc Aegon. Ik ga niet akkoord met 50% vergoeding plus het taxeren door iemand van Aegon. Ik heb aangegeven het via mijn verzekering te laten lopen. Dan maar mijn Eigen risico betalen dat later weer wordt vergoed (na verhalen tegenpartij). Gezeik is wel dat ik nu aangifte moet doen + langs een ABS aangesloten schadeherstel bedrijf moet rijden om de schade te laten taxeren.
Ik ga vrijdag middag aangifte doen + vandaag of morgen langs een ABS aangesloten herstel bedrijf rijden.
Het trieste is dat ik afgelopen vrijdag gebeld werd door een verzekeringsman. Hij heeftcontact opgenomen nadat ik moeders een e-mail heb verstuurd met morgen wil ik wat horen anders ga ik alsnog aangifte doen. Deze verzekeringsman gaf mij het nummer van Aegon rechtsbijstand waar moeder bij aangesloten zit. Ik heb gebeld en was niet happy omdat de schade niet gemeld was. Ik wou alleen de status weten en de het te bewandelen pad. Ik moest een e-mail sturen om de schade aan te melden. Zo gezegd zo gedaan. Voor de volledigheid heb ik de calculatie van de schade meegestuurd. Zojuist antwoord ontvangen van Aegon dat de schade in behandeling wordt genomen:
-50% van de schade wordt vergoed
-Ik moet de schade laten taxeren door een schade expert van Aegon omdat het schade bedrag boven het limit van expertise ligt.
Ik heb deze e-mail door gestuurd naar moeders + cc Aegon. Ik ga niet akkoord met 50% vergoeding plus het taxeren door iemand van Aegon. Ik heb aangegeven het via mijn verzekering te laten lopen. Dan maar mijn Eigen risico betalen dat later weer wordt vergoed (na verhalen tegenpartij). Gezeik is wel dat ik nu aangifte moet doen + langs een ABS aangesloten schadeherstel bedrijf moet rijden om de schade te laten taxeren.
Ik ga vrijdag middag aangifte doen + vandaag of morgen langs een ABS aangesloten herstel bedrijf rijden.
- sitechris
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Ik snap even niet waarom maar 50% van de schade wordt vergoed. Ze zijn toch schuldig?!? Nu mag jij uiteindelijk je eigen risico opgeven als moeders besluit om niet te betalen. Best wel naatje zo.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Kooters trappen je auto in elkaar (ouders doen alsof ze gek zijn)vervolgens mag je zelf een deel betalen, de wereld weer op zijn kop.
Gr. Martin.
- Verlengsnoer
Het grote GTI Cafe!
De rechtsbijstand verzekering wil de helft betalen omdat de schade door 2 mensen is aangebracht. De verzekering dekt alleen de schade door haar zoon aangebracht! Zijn vriendje is niet verzekerd en dan zijn de ouders verantwoordelijk voor de aangebrachte schade (+- 850 exclusief btw volgens ABS schade herstel) . Ik moet idd mijn eigen risico betalen ongeacht wie z'n schuld het is. Deze 135 euro zal Inshared verhalen op de daders en vervolgens terugstorten. Ik ben er wel klaar mee en op deze manier wordt de wagen de 25ste gerepareerd en mogen de medewerkers van de verzekering het gaan regelen! Ik heb er de tijd en energie niet voor [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
dude wat een verhaal je bent gewoon zwaar genaait en idd gaat erg veel van je eigen tijd ook nog inzitten door paar van die tokkies sterkte verlengsnoer..

- Verlengsnoer
ik weet niet, sticker mag wel in de fabriek blijven
- MK5benGTI
- Type auto: Golf MK 5 GTI
Dikke eikeltjes verlengsnoer. Hoe is de afhandeling nu dan?
- Verlengsnoer
http://www.speedhunters.com/2015/05/a-c ... -golf-gti/
A Carbon-Covered & Static-Dropped Golf GTI
Wat moet Andy toch veel van z'n auto houden! Het is dan ook wel een bijzonder project!
A Carbon-Covered & Static-Dropped Golf GTI
Wat moet Andy toch veel van z'n auto houden! Het is dan ook wel een bijzonder project!
maar zo ziet iedereen je zitten, o.a. in mijn geval niet ideaal 

- Verlengsnoer
Waarom zou je in Nederland met een cat rijden als je wagen uit +2008 is. Ik heb een 200cell cat maar vraag me nu na een aantal jaar af waarom ik destijds niet een downpipe zonder cat heb laten monteren.
- ronald81
- Type auto: Golf MKV GTI DSG USA
En dan doel je er denk op omdat het bij de apk toch niet gemeten wordt?
Mijne is uit 2007 en daar werd bij de apk dus ook helemaal niks gemeten. Week later zat m'n downpipe zonder cat erop
Mijne is uit 2007 en daar werd bij de apk dus ook helemaal niks gemeten. Week later zat m'n downpipe zonder cat erop

Groeten Ronald
Golf MKV GTI DSG USA / 30Ed motor - 342pk & 452nm
- Verlengsnoer
Na 30-12-2005 hoeft een auto alleen maar eobd uitgelezen te worden en Als er geen storingscodes / milieu codes aanwezig zijn hoeft er geen uitlaatgastest gedaan te worden.
Heb jij geen blikkerig / schel geluid stationair?
Heb jij geen blikkerig / schel geluid stationair?
ronald81 schreef:En dan doel je er denk op omdat het bij de apk toch niet gemeten wordt?
Mijne is uit 2007 en daar werd bij de apk dus ook helemaal niks gemeten.
- ronald81
Bij stationair als de motor koud is dan wel ja. Eenmaal opgewarmd is het een stuk minder. En wat "harder" geluid hoog in de touren en een duidelijke plof bij het overschakelen (dsg).
Groeten Ronald
- Verlengsnoer
Als dat het enigste is
Ik ben woensdag bij JM voor een catback. Ik denk dat ik de cat ertussen uit laat halen en een rechte buis neem!

Ik ben woensdag bij JM voor een catback. Ik denk dat ik de cat ertussen uit laat halen en een rechte buis neem!
ronald81 schreef:Bij stationair als de motor koud is dan wel ja. Eenmaal opgewarmd is het een stuk minder. En wat "harder" geluid hoog in de touren en een duidelijke plof bij het overschakelen (dsg).
- ronald81
Ja dat kan ook natuurlijk... Mijn downpipe komt ook bij JM vandaan. Had eerst alleen de catmod. Zeker merkbaar verschil nu..
Groeten Ronald
- Verlengsnoer
Er komt een "verbod" op het verwijderen van roetfilters.
http://www.autoblog.nl/nieuws/er-komt-e ... nt-3622025
Ik zie het nig gebeuren dat over enkele jaren bij de APK (in nl), de keurmeester moet vaststellen of er een cat aanwezig is. Als ik goed geïnformeerd ben worden gasmetingen na bouwjaar 2005 alleen uitgevoerd als hier aanleiding voor is (door foutmeldingen).
http://www.autoblog.nl/nieuws/er-komt-e ... nt-3622025
Ik zie het nig gebeuren dat over enkele jaren bij de APK (in nl), de keurmeester moet vaststellen of er een cat aanwezig is. Als ik goed geïnformeerd ben worden gasmetingen na bouwjaar 2005 alleen uitgevoerd als hier aanleiding voor is (door foutmeldingen).
- Verlengsnoer
Ik lees net op vwforum dat MIVW volgende week zaterdag is
Ik heb hier niets over gelezen op dit forum. Voorgaande jaren is dit welk altijd vermeld en zijn zelfs enkele mensen samen die die kant op gereden.

Ik heb hier niets over gelezen op dit forum. Voorgaande jaren is dit welk altijd vermeld en zijn zelfs enkele mensen samen die die kant op gereden.
- Verlengsnoer
Mooi stukje over de zwakke chip in onze wagens 
http://computerworld.nl/beveiliging/881 ... 2015-08-21

http://computerworld.nl/beveiliging/881 ... 2015-08-21
- Verlengsnoer
Waarom is dit stuk hier nog niet gedeeld?
http://www.jdengineering.nl/wp-content/ ... eering.pdf
http://www.jdengineering.nl/wp-content/ ... eering.pdf
Wel leuk om de interesse en passie te lezen.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30