Ik heb gisteravond de rns erin gebouwd en moet zeggen wat een makkelijke klus is dat... Alleen 1 foutje gemaakt had de accu weer aangesloten en nog niet alle kabels terug aangesloten dus kreeg een foutmelding op me airbag, nu zit de foutmelding er nog steeds :S enige tip om dit op te lossen is uiteraard welkom
Ik heb voor het geval dat een jumpstarter in me auto gezet voor het geval dat de accu leeg gezogen wordt door de rns... Maar alles functioneerde goed en alles doet het ook, op het stuurwiel en de Bluetooth ook dus geen cd's in de auto meer, gewoon lekker op de iPhone en dan via bt afspelen scheelt weer troep maken in de auto. Verder neemt het ook je airco over en kan je dat ook bedienen via het scherm als je de optie hebt op je golf neem ik aan, in mijn geval heb ik dat niet maar of ik dan op het scherm zou moeten drukken of 3cm eronder dat maakt geen verschil
De dvd speler moet ik nog testen, of dit gewoon een directe dvd in de speler stoppen is of via het sd kaartje mogelijk is. Ik ga er vanuit dat het gewoon zo in de speler stoppen is. Het bellen via de Bluetooth doet het ook goed en je krijgt een losse microfoon erbij maar op de rns zit zelf al een microfoon en je bent heel goed verstaanbaar ook bij 160 km per uur als test gedaan. Dus nu is het alleen hopen dat ik geen last krijg van het accu probleem.
Navigatie werkt ook goed heb er zelf geen tmc op genomen want ja in dit kikkerland dan wordt je toch weer omgeleid om in de volgende file te staan..
Maar ben dik tevreden en het doet het naar behoren. Klus 1 geklaard dan wordt de volgende klus chiptunen en een open luchtfilter erop... Moet wel zeggen dat ik ook onwijs verbaasd bent over de zuinigheid van de auto, ik kan heb er 325 km opzitten met me dagteller voor me gti en kan nog 300 km rijden volgens het display in me console met me vorige auto (fiat stilo abarth) moest ik nu toch echt een tankstation gaan opzoeken want dan was me tank bijna leeg en nu is die nog halfvol (optimist

)
Ik zal morgen wat foto's nemen en ze hier droppen.