Ik ben zojuist even bij de dealer geweest... Daar staat de mijne inmiddels ". Ik heb geen rode letters (v&A). Waarschijnlijk zijn de rode letters voor de performance versie, ik heb de ' gewone' genomen....rammiegti schreef:2015 gti rode letters is nieuw betere airco top helemaal blih
Prijsdaling ??
-
- Type auto: Golf GTI-7
Re: Prijsdaling ??
-
Mooie auto !!rammiegti schreef:
Jeeeehhhhhh ik heb hem
Ja dat zou kunnen voor de pp wel de led enzo std?
-
- Type auto: BMW F30 335
Gave bak hoor! De velgen staan de auto goed
-
Ja, led zit er v&A op, maar dat had ik ook besteld.rammiegti schreef:Ja dat zou kunnen voor de pp wel de led enzo std?
Ik heb wel v&A sensoren en een achteruitrijcamera die had ik niet besteld maar zit er nu wel op, dat schijn vanaf mj2015 standaard te zijn.
De mijn wordt 7-7 afgeleverd, heb ik ook (hoop ik) de NW kentekenreeks, het is maar een letterreeks maar ik vind dat gewoon leuk....
-
- Type auto: F150 HD 6.2
Rode gti letters staan mooi in deze rode, vanmiddag even in het echt mogen zien. Maar ben wel blij dat ik op m'n Oryx witte gewone chromen letters heb. Denk dat het rood op rood subtieler en netter overkomt dan elke andere kleur. Dan springen ze er echt uit, en imho toch iets te opvallend/opzichtig...
Rammie veel veilige klilometers toegewenst met die prachtige rode GTI PP met rode letters
en die mooie 19 inch velgen. De mijne word week 26 gemaakt met dezelfde wielen alleen black pearl
Gr. Henk
en die mooie 19 inch velgen. De mijne word week 26 gemaakt met dezelfde wielen alleen black pearl
Gr. Henk
-
- Type auto: Golf MK7
Mooie auto met idd 19 inch dikke velgen. Rijd 19 inch wel comfortabel?
Ik heb zelf 18" genomen maar wel gereden met 19", beide met de dynamische dempers, ik voel geen verschil, maar dat is ook omdat je de dempers op 3 standen kunt zetten.deltananie schreef:Mooie auto met idd 19 inch dikke velgen. Rijd 19 inch wel comfortabel?
Ik rijd overigens zelf 95% van de rijtijd op "comfort".
GTI TCR mk7 pure grey/ GTI mk4 Satin Silber
Gave auto! veel plezier en veilige km's gewenst!
312 pk & 460 NM by JD Engineering
Ik vind mijn mk7 GTI echt te soft rijden op comfort , dat doe ik alleen op hobbelige klinkerwegen.Erics schreef:Ik heb zelf 18" genomen maar wel gereden met 19", beide met de dynamische dempers, ik voel geen verschil, maar dat is ook omdat je de dempers op 3 standen kunt zetten.deltananie schreef:Mooie auto met idd 19 inch dikke velgen. Rijd 19 inch wel comfortabel?
Ik rijd overigens zelf 95% van de rijtijd op "comfort".
Met DCC op normaal is de auto erg comfortabel en de sportstand is minder stug dan in mijn vorige ED35.
Ik heb 18" met Michelin pilot sport 3 banden.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR