Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben vorige week bij autoweek in Lelystad geweest. Was erg leuk veel verschillende auto's gereden, top dag gehad!
Ik heb daar ook 2 busjes plasti dip gekocht. (zie hieronder resultaat) totaal € 17,00 kwijt voor 2 spuitbussen. met 1 spuitbus kan je 2 velgen doen (4 a 5 lagen)
Ben alleen erg benieuwd hoelang het blijft zitten. Hebben jullie hier ervaring mee?
Ziet er goed uit. Zwarte wielen zijn toch best wel mooi.
Mijn ervaring is dat de Nederlandse plastidip niet echt geweldig is. Ik heb het ongeveer half jaar op mijn wielen gehad zonder problemen, na een wasbeurt door de wasstraat of met de hogedruk bleef het er nog op zitten. Alleen na het monteren van nieuwe banden waren de randen erg beschadigd waardoor ik besloten heb eraf te halen. Het was niet zo makkelijk verwijderen zoals de Amerikaanse versie. Ik heb per velg ongeveer 1 bus gebruikt en nog ging het er lastig eraf. Uiteindelijk heb ik WD40 erop gespoten en eraf gepoetst met een doekje.
Ik heb mijn velgen ook gedaan met de amerikaanse versie.
Ik heb 5 lagen gebruikt(2 lagen gold metalizer), maar dit is volgens mij echt wel te weinig.
Beter is een volledige bus te gebruiken per velg voor een optimaal resultaat.
Ik heb intussen ook mijn vw-logos onder handen genomen:d.
Ik ga kijken om dit weekend eens foto's te maken van het geheel.
yelti schreef:Ik heb mijn velgen ook gedaan met de amerikaanse versie.
Ik heb 5 lagen gebruikt(2 lagen gold metalizer), maar dit is volgens mij echt wel te weinig.
Voor de rest wel een tof product.
Weet je zeker dat je de Amerikaanse versie hebt? Er zit namelijk een bepaalde stof in wat verboden is in de EU. Daarom gaat de Nederlandse versie ook minder makkelijk eraf.
yelti schreef:Ik heb mijn velgen ook gedaan met de amerikaanse versie.
Voor de rest wel een tof product.
Weet je zeker dat je de Amerikaanse versie hebt? Er zit namelijk een bepaalde stof in wat verboden is in de EU. Daarom gaat de Nederlandse versie ook minder makkelijk eraf.
Het is blijkbaar een duitse versie.
Ik dacht dat het de amerikaanse was, vooral omdat ik een pak meer betaald heb voor 4 bussen.
Ik was namelijk 17,5€ kwijt per bus en geen 17€ voor 2.
@almardon zeker dat het geen imitatie is?
Nee is geen imitatie, was een tijdelijke beursaanbieding vandaar.
Inmiddels een paar weken verder en de plasti dip zit er nog goed op!
Helaas gisteren een ongeluk gehad waardoor bij de achterwiel links een stuk van de plasti dip is weg geschaafd.