Golf V 30 edition / Golf V R32
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 22 aug 2013, 21:55
- Type auto: Polo 9n3 GTI
Golf V 30 edition / Golf V R32
Goede avond.
Nadat ik een klein jaar in mijn Polo GTI heb rondgereden, vind ik het wel tijd voor wat nieuws.
Hij staat te koop en ben op zoek naar een Golf 5.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op 2 versies, namelijk de Golf 5 GTI 30 edition en de Golf 5 R32. één van de 2 zal geimporteerd worden uit Duitsland. Alleen nu is mijn vraag: Welke auto is nou het verstandigste om te kopen?
Allereerst vind ik de Golf 5 R32 mooier qua design. Ook de uitlaten in het midden van de bumper en de V6 maken deze auto erg interessant. deze is echter niet makkelijk te tunen.
Daarnaast is een Golf 5 GTI 30 edition een lichtere auto, en heeft maar 20 pk standaard minder. Deze is echter wel weer makkelijker te tunen doormiddel van een chip.
Kortom, mijn voorkeur gaat licht uit naar de R32, maar deze zal ook veel onderhoud gevoeliger zijn dan een GTI, Door de V6 en de 4Motion. Ook zal ik wat vaker aan de benzinepomp staan, maar daar geef ik eigenlijk niet heel veel om.
De reden voor dit topic, is om advies te vragen aan de GTI 30 edition bezitters, en de R32 bezitters.
Groeten, Ruud
Nadat ik een klein jaar in mijn Polo GTI heb rondgereden, vind ik het wel tijd voor wat nieuws.
Hij staat te koop en ben op zoek naar een Golf 5.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op 2 versies, namelijk de Golf 5 GTI 30 edition en de Golf 5 R32. één van de 2 zal geimporteerd worden uit Duitsland. Alleen nu is mijn vraag: Welke auto is nou het verstandigste om te kopen?
Allereerst vind ik de Golf 5 R32 mooier qua design. Ook de uitlaten in het midden van de bumper en de V6 maken deze auto erg interessant. deze is echter niet makkelijk te tunen.
Daarnaast is een Golf 5 GTI 30 edition een lichtere auto, en heeft maar 20 pk standaard minder. Deze is echter wel weer makkelijker te tunen doormiddel van een chip.
Kortom, mijn voorkeur gaat licht uit naar de R32, maar deze zal ook veel onderhoud gevoeliger zijn dan een GTI, Door de V6 en de 4Motion. Ook zal ik wat vaker aan de benzinepomp staan, maar daar geef ik eigenlijk niet heel veel om.
De reden voor dit topic, is om advies te vragen aan de GTI 30 edition bezitters, en de R32 bezitters.
Groeten, Ruud
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Keuze is eigenlijk heel simpel.
De Edition 30 heeft ongeveer evenveel pk's als de R32 (de praktijk leert dat de Ed30 ca. 250 pk standaard heeft). De R32 heeft meer tractie vanuit stilstand, is een stuk zwaarder, verbruikt een hoop brandstof, onderhoud niet goedkoop, alleen voor heel veel te tunen, maar heeft een super geluid. De Ed30 is sneller op de tussensprints en kan heel gemakkelijk naar een dikke 300 pk worden gechipt, is zuiniger, weegt minder, maar heeft niet het geluid van R32.
Is geluid heeeeeel belangrijk, dan R32, anders ..........
Kortom, zie bovenstaande link.
De Edition 30 heeft ongeveer evenveel pk's als de R32 (de praktijk leert dat de Ed30 ca. 250 pk standaard heeft). De R32 heeft meer tractie vanuit stilstand, is een stuk zwaarder, verbruikt een hoop brandstof, onderhoud niet goedkoop, alleen voor heel veel te tunen, maar heeft een super geluid. De Ed30 is sneller op de tussensprints en kan heel gemakkelijk naar een dikke 300 pk worden gechipt, is zuiniger, weegt minder, maar heeft niet het geluid van R32.
Is geluid heeeeeel belangrijk, dan R32, anders ..........
Kortom, zie bovenstaande link.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Ik zou voor een R32 gaan
1: Een V6 die niet minder pk gaat leveren i.v.m verkoling van de motor.
2: Geen gezeur over de remmen zijn niet goed genoeg, zit al een BBK onder.
3: 4motion
4: geen gelul over, ik vind het geluid niet goed, uitlaat dit, uitlaat dat.
5: Je ziet ze veel minder dan Gti's
En kwa onderhoud valt het echt wel mee t.o.v een Gti, het is maar hoe je het gebruikt, en dit geld ook voor het verbruik.(ik rij 1:11/1:12)
Ik was na mijn Golf V Gti op zoek naar een VI Gti maar geen moment spijt gehad dat het een R32 is geworden.

1: Een V6 die niet minder pk gaat leveren i.v.m verkoling van de motor.
2: Geen gezeur over de remmen zijn niet goed genoeg, zit al een BBK onder.
3: 4motion
4: geen gelul over, ik vind het geluid niet goed, uitlaat dit, uitlaat dat.
5: Je ziet ze veel minder dan Gti's
En kwa onderhoud valt het echt wel mee t.o.v een Gti, het is maar hoe je het gebruikt, en dit geld ook voor het verbruik.(ik rij 1:11/1:12)
Ik was na mijn Golf V Gti op zoek naar een VI Gti maar geen moment spijt gehad dat het een R32 is geworden.
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Ik bezit geen van beide, ik heb een ander eigenwijs ding.Ruud9n3GTI schreef:De reden voor dit topic, is om advies te vragen aan de GTI 30 edition bezitters, en de R32 bezitters.

Een auto kopen is sowieso niet verstandig, kapitaalvernietiging is het.

De keuze die je maakt tussen deze 2 is niet goed noch slecht, maar moet je baseren op wat jouw persoonlijk een goed gevoel geeft.

- KeesGTI
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 13 apr 2013, 23:16
- Type auto: Golf MK5 GTI ED30
- Locatie: Fryslân
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Wat Edition30 al zegt idd
Maar natuurlijk wat je zelf wil kwa design en of je echt veel vermogen wil hebben/eruit halen of dat je wil genieten van een vlotte fijne roffel
Zelf hiervoor Vr6 gehad en dan mis je het mooie geluid wel, maar als je het vermogen van een gechipte ed30 ervaart.....
Je zou gewoon proefrit moeten maken voor je beleving.
Maar natuurlijk wat je zelf wil kwa design en of je echt veel vermogen wil hebben/eruit halen of dat je wil genieten van een vlotte fijne roffel

Zelf hiervoor Vr6 gehad en dan mis je het mooie geluid wel, maar als je het vermogen van een gechipte ed30 ervaart.....
Je zou gewoon proefrit moeten maken voor je beleving.
Golf V GTI Edition 30
Golf II GTI 16V
Golf II GTI 16V
- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Dit is zoooooo ontzettend persoonlijk...
heb veel auto's gehad.
MK3 GTI
MK4 GTI
MK4 V6 4motion met OEM R32 pakket en uitlaat
Audi TT 225pk Quattro
Deze laatste was een mooie auto om te zien, en na chippen bere snel.
Rede van verkoop was echter dat ik de auto toch te braaf bleef vinden.
De auto was niet de beul die een V6 absoluut wel is.
Rijd nu in en MK5 R32 met Milltek uitlaat.
Wellicht minder heftig qua looks als de TT, maar iedere Km is een genot !!!
De V6 is zo heerlijk soepel, erg sterk onderin met een diepe brom, en een heerlijke brul bij snel optrekken.
verbruik valt me best mee. Bij gemiddeld 1:10 en bij snelwegen op cruisecontrol zelfs 1:12.
Best netjes voor een 3.2 V6 vind ik persoonlijk.
Kosten... tsja, iedere hobby kost geld. Iedere snelle auto is duurder in onderhoud.
Hoe je op de auto past is natuurlijk ook belangrijk.Rustig warm rijden etc.
kortom: zal niet zeggen dat ik nooit een R20 zal kopen (is ook erg mooi)
Maar vooralsnog ben ik erg tevreden met mijn auto.
Persoonlijk vind ik de R32 een exclusievere auto dan een GTI.
Bij mij in de stad rijden er verschillende GTI's rond, maar ik ben de enige R32.
Krijg een regelmatig de vraag: "is het een echte R32 ?"
Zitten ook weer voor en nadelen aan, maar dat is een ander verhaal.
heb veel auto's gehad.
MK3 GTI
MK4 GTI
MK4 V6 4motion met OEM R32 pakket en uitlaat
Audi TT 225pk Quattro
Deze laatste was een mooie auto om te zien, en na chippen bere snel.
Rede van verkoop was echter dat ik de auto toch te braaf bleef vinden.
De auto was niet de beul die een V6 absoluut wel is.
Rijd nu in en MK5 R32 met Milltek uitlaat.
Wellicht minder heftig qua looks als de TT, maar iedere Km is een genot !!!
De V6 is zo heerlijk soepel, erg sterk onderin met een diepe brom, en een heerlijke brul bij snel optrekken.
verbruik valt me best mee. Bij gemiddeld 1:10 en bij snelwegen op cruisecontrol zelfs 1:12.
Best netjes voor een 3.2 V6 vind ik persoonlijk.
Kosten... tsja, iedere hobby kost geld. Iedere snelle auto is duurder in onderhoud.
Hoe je op de auto past is natuurlijk ook belangrijk.Rustig warm rijden etc.
kortom: zal niet zeggen dat ik nooit een R20 zal kopen (is ook erg mooi)
Maar vooralsnog ben ik erg tevreden met mijn auto.
Persoonlijk vind ik de R32 een exclusievere auto dan een GTI.
Bij mij in de stad rijden er verschillende GTI's rond, maar ik ben de enige R32.
Krijg een regelmatig de vraag: "is het een echte R32 ?"
Zitten ook weer voor en nadelen aan, maar dat is een ander verhaal.
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Kom maar op met dat andere verhaal, want dit topic draait juist om de voor- en nadelen.HansR32 schreef:Zitten ook weer voor en nadelen aan, maar dat is een ander verhaal.


- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Mensen die je aanspreken wanneer de bij je auto komt.Crokko schreef:Kom maar op met dat andere verhaal, want dit topic draait juist om de voor- en nadelen.HansR32 schreef:Zitten ook weer voor en nadelen aan, maar dat is een ander verhaal.
Mensen die bij je auto staan te kijken terwijl je het parkeer terrein op loopt
Mensen die achter je aan rijden
Uiteraard is dit leuk, maar omdat er ook mensen zijn die denken dat wat van mij is , ook van hun is...
Soms iets minder leuk.
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Deze reacties zijn niet gekoppeld aan de R32 alleen.HansR32 schreef:Mensen die je aanspreken wanneer de bij je auto komt.
Mensen die bij je auto staan te kijken terwijl je het parkeer terrein op loopt
Mensen die achter je aan rijden
Uiteraard is dit leuk, maar omdat er ook mensen zijn die denken dat wat van mij is , ook van hun is...
Soms iets minder leuk.


- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Mijn ervaring is dat ik dit vaker met de R32 meemaak dan met de GTI.Crokko schreef:Deze reacties zijn niet gekoppeld aan de R32 alleen.HansR32 schreef:Mensen die je aanspreken wanneer de bij je auto komt.
Mensen die bij je auto staan te kijken terwijl je het parkeer terrein op loopt
Mensen die achter je aan rijden
Uiteraard is dit leuk, maar omdat er ook mensen zijn die denken dat wat van mij is , ook van hun is...
Soms iets minder leuk.
Zelfs met de TT kwam het minder vaak voor.
Ach, ik ervaar het ook niet als vervelend, maar meer als een compliment.
Wanneer ze achter je aan rijden en bij je voor de oprit staan wordt het minder leuk.
Nu twee keer meegemaakt. Ik kijk nu beter in de spiegel

Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Zit een bearlock op vermoed ik? Want dat lijkt me maar één reden te hebben dat ze je even volgen.HansR32 schreef:Mijn ervaring is dat ik dit vaker met de R32 meemaak dan met de GTI.Crokko schreef:Deze reacties zijn niet gekoppeld aan de R32 alleen.HansR32 schreef:Mensen die je aanspreken wanneer de bij je auto komt.
Mensen die bij je auto staan te kijken terwijl je het parkeer terrein op loopt
Mensen die achter je aan rijden
Uiteraard is dit leuk, maar omdat er ook mensen zijn die denken dat wat van mij is , ook van hun is...
Soms iets minder leuk.
Zelfs met de TT kwam het minder vaak voor.
Ach, ik ervaar het ook niet als vervelend, maar meer als een compliment.
Wanneer ze achter je aan rijden en bij je voor de oprit staan wordt het minder leuk.
Nu twee keer meegemaakt. Ik kijk nu beter in de spiegel
- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Inderdaad Bearlock onboard
En uiteraard is het een "binnenslaper"

En uiteraard is het een "binnenslaper"
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Ja die gasten dachten waarschijnlijk: "tiens deze kennen we nog niet, of hebben we nog niet gestolen".
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 22 aug 2013, 21:55
- Type auto: Polo 9n3 GTI
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Hartelijk dank voor alle antwoorden.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een R32 (Duitse import). De R32's zijn daar mooier en completer (Qua opties). En tja… natuurlijk blijft het altijd een verassing hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan. 2 goede kennissen van me hebben allebei een golf 5 R32 geimporteerd uit Duitsland. De ene heeft er nog nooit niks mee gehad, en heeft hem al 3 jaar in bezit. De andere heeft hem nu anderhalf jaar en heeft niks als problemen. In beide heb ik al eens een stukje mogen rijden, en ja.. ik moet toegeven, het is een zeer groot genot om met je raam half open door een winkelstraat te rijden. Daarnaast ben er wel van overtuigd dat bezitters van een R32 wel eens flink gas geven, maar het wel verantwoord doen (met warme motor dus) Ik ga er natuurlijk ook niet vanuit dat ze er altijd netjes 50 mee hebben gereden.
Verder is de Edition 30 net zo duur als een R32, maar die mist het geluid van een V6. Ik hecht namelijk wel wat meer waarde aan het geluid. De Edition 30 is wel wat beter te tunen wat de meeste hier al aangeven. Ik ben echter wel van plan, mocht ik een R32 kiezen, er een turbo van HGP op te laten plaatsen. In een Edition 30 heb ik overigens nog nooit gereden.
Ik ben er wel van overtuigd dat beide auto's hoog in de lijst staan bij de boeven..
Grt Ruud
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een R32 (Duitse import). De R32's zijn daar mooier en completer (Qua opties). En tja… natuurlijk blijft het altijd een verassing hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan. 2 goede kennissen van me hebben allebei een golf 5 R32 geimporteerd uit Duitsland. De ene heeft er nog nooit niks mee gehad, en heeft hem al 3 jaar in bezit. De andere heeft hem nu anderhalf jaar en heeft niks als problemen. In beide heb ik al eens een stukje mogen rijden, en ja.. ik moet toegeven, het is een zeer groot genot om met je raam half open door een winkelstraat te rijden. Daarnaast ben er wel van overtuigd dat bezitters van een R32 wel eens flink gas geven, maar het wel verantwoord doen (met warme motor dus) Ik ga er natuurlijk ook niet vanuit dat ze er altijd netjes 50 mee hebben gereden.
Verder is de Edition 30 net zo duur als een R32, maar die mist het geluid van een V6. Ik hecht namelijk wel wat meer waarde aan het geluid. De Edition 30 is wel wat beter te tunen wat de meeste hier al aangeven. Ik ben echter wel van plan, mocht ik een R32 kiezen, er een turbo van HGP op te laten plaatsen. In een Edition 30 heb ik overigens nog nooit gereden.
Ik ben er wel van overtuigd dat beide auto's hoog in de lijst staan bij de boeven..
Grt Ruud
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Dat zijn beste plannen Ruud, maar zo te lezen heb je er goed over nagedacht
Veel succes ermee!

Veel succes ermee!
- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Goede nuchtere kijk.Ruud9n3GTI schreef:Hartelijk dank voor alle antwoorden.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een R32 (Duitse import). De R32's zijn daar mooier en completer (Qua opties). En tja… natuurlijk blijft het altijd een verassing hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan. 2 goede kennissen van me hebben allebei een golf 5 R32 geimporteerd uit Duitsland. De ene heeft er nog nooit niks mee gehad, en heeft hem al 3 jaar in bezit. De andere heeft hem nu anderhalf jaar en heeft niks als problemen. In beide heb ik al eens een stukje mogen rijden, en ja.. ik moet toegeven, het is een zeer groot genot om met je raam half open door een winkelstraat te rijden. Daarnaast ben er wel van overtuigd dat bezitters van een R32 wel eens flink gas geven, maar het wel verantwoord doen (met warme motor dus) Ik ga er natuurlijk ook niet vanuit dat ze er altijd netjes 50 mee hebben gereden.
Verder is de Edition 30 net zo duur als een R32, maar die mist het geluid van een V6. Ik hecht namelijk wel wat meer waarde aan het geluid. De Edition 30 is wel wat beter te tunen wat de meeste hier al aangeven. Ik ben echter wel van plan, mocht ik een R32 kiezen, er een turbo van HGP op te laten plaatsen. In een Edition 30 heb ik overigens nog nooit gereden.
Ik ben er wel van overtuigd dat beide auto's hoog in de lijst staan bij de boeven..
Grt Ruud
Wanneer ik je wensen zo beluister zul je zeker geen spijt krijgen.
Mijne komt ook uit Duitsland. Dealer onderhouden.
Dit is het derde jaar, totaal probleemloos.
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Succes Ruud met de keuze, een R32 is ook een geweldige auto!
Nog een optie: een R32 en een Ed30 met chipje, want een setje van HGP zal ook niet goedkoop zijn.
Nog een optie: een R32 en een Ed30 met chipje, want een setje van HGP zal ook niet goedkoop zijn.

Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Persoonlijk zou ik voor de R32 gaan. Het geluid is heerlijk om te ervaren, de wegligging is subliem en het 4motion systeem is weliswaar prettig om te hebben. Ben zelf van een Polo GTI (5 serie) naar een Golf R20 gegaan.
JD Stage 5 | 556pk / 638Nm
- g-loudertje
- Berichten: 452
- Lid geworden op: 20 jun 2013, 22:51
- Type auto: Porsche Boxster S
- Locatie: Sommelsdijk
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
De keuze blijft moeilijk. Heb vorig jaar voor een gti (5) en een r32 gekeken. Toen gekozen voor een gti. Dit omdat die helemaal naar mijn zin was qua opties, kmstand en staat van onderhoud. Hele fijne auto en eigenlijk speelser dan een r32. En na een jd kuur vele malen sneller dan een r32.
Heb absoluut geen spijt van mijn beslissing maar toch denk ik af en toe, wat als ik toch een r32 had gekocht...
Het geluid!!!!
Heb absoluut geen spijt van mijn beslissing maar toch denk ik af en toe, wat als ik toch een r32 had gekocht...

Het geluid!!!!
- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Een R32 moet je gewoon gehad hebben.
Ik vind het helemaal niet belangrijk dat ik overal als eerste weg ben..
De 3.2 v6 is gewoon een super fijn blok.
Zoals de Amerikanen zeggen: there's no excuse for cubic inch
Het geluid....
Ik vind het helemaal niet belangrijk dat ik overal als eerste weg ben..
De 3.2 v6 is gewoon een super fijn blok.
Zoals de Amerikanen zeggen: there's no excuse for cubic inch

Het geluid....
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Als de twee-punt-nullen een 3.2V6 willen horen, dan geven ze toch gewoon even wat minder gas. 


- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Super !!!!!Crokko schreef:Als de twee-punt-nullen een 3.2V6 willen horen, dan geven ze toch gewoon even wat minder gas.
Hahahahaha
wat hebben we toch een leuke passie met z'n allen

Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
mooi om dit terug te lezen.
ik heb zelf voor mijn r32 een gti gehad. dus kan het verschil goed merken.
de r is echt niet zoveel sneller maar het geluid daarin tegen is wel zoveel beter van de r32.
van zijn 3 terug naar zijn 2 geeft de dsg bak zelf even tussen gas en dat is elke keer een dikke glimlach waard!
en het omdraaien van de mensen als je aankomt rijden dat had ik in mijn gti niet!
ik heb zelf voor mijn r32 een gti gehad. dus kan het verschil goed merken.
de r is echt niet zoveel sneller maar het geluid daarin tegen is wel zoveel beter van de r32.
van zijn 3 terug naar zijn 2 geeft de dsg bak zelf even tussen gas en dat is elke keer een dikke glimlach waard!
en het omdraaien van de mensen als je aankomt rijden dat had ik in mijn gti niet!
- HansR32
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:51
- Type auto: Golf mk5 R32
- Locatie: Friesland
Re: Golf V 30 edition / Golf V R32
Weet precies wat je bedoeld.mikekras schreef:mooi om dit terug te lezen.
ik heb zelf voor mijn r32 een gti gehad. dus kan het verschil goed merken.
de r is echt niet zoveel sneller maar het geluid daarin tegen is wel zoveel beter van de r32.
van zijn 3 terug naar zijn 2 geeft de dsg bak zelf even tussen gas en dat is elke keer een dikke glimlach waard!
en het omdraaien van de mensen als je aankomt rijden dat had ik in mijn gti niet!
Moet je de auto ook nog eens vorzien van een Milltek Non Res uitlaat.
Dan is het geluid helemaal kippenvel..



Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten