5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Plaats reactie
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

5e Custom Turbo Meeting op Zandvoort 3 AUG 2014

Afbeelding
Beste Boost lovers,

Met trots presenteren we het programma voor 3 AUG 2014. Na 4 erg gezellige jaren in Zevenaar, willen we op de meeting nog meer spectakel bieden. En waar kan dat beter dan op Circuit Zandvoort?

Waar
Zandvoort Circuit op de grote parkeerplaats midden op het circuit

Wanneer
3 AUG 2014, van 13.00 tot 16.00 uur (VIPS worden geacht voor 12.00 uur aanwezig te zijn ivm drukte en inschrijvingen)

Wat is er te zien
Auto's met grote aanpassingen aan het turbo- of superchargersysteem (VIP).
Daarnaast zijn er zeldzame performance auto's te zien (Specials).
Verder is er weer een mini dragstrip en checken we de hoogste snelheid voor de dag.
De paddocks zijn ook open. Deze dag biedt een prima gelegenheid om eens te komen kijken op het circuit en de sfeer van een trackday te proeven. Mocht je je niet meer kunnen beheersen, dan kun je direct meedoen met je eigen auto (mits er nog plek is) ! Meer info hier beneden.
Een film van de vorige meeting kun je hier vinden http://www.youtube.com/watch?v=3A985YtMiY8

Wil je als VIP of Special komen, stuur dan een e-mail naar info@ctsm.nl.

Kosten
GRATIS zoals altijd voor VIPs en specials en bezoekers ! Bezoekers die met de auto komen kunnen beperkt bij het circuit parkeren voor EUR 6

Custom King Prijs
Voor de meest tot de verbeelding sprekende VIP hebben we weer de Custom King prijs. Ook dit jaar betekent dat een gratis dyno run bij Ludwig Performance in Hillegom. De vorige winnaar kun je hier zien:



Gratis VIP parade rondje op het circuit !
Voor de VIPs hebben we dit jaar iets heel speciaals geregeld. GRATIS op het circuit een rondje rijden.
Als kick-off voor de meeting mag rond 12.50 uur 2 rondjes op het circuit worden gereden, wat een keer vol gas over het rechte stuk betekent !
Helm is verplicht en vooraf betalen verstandig, want er is maar beperkt ruimte.
VIPs die mee willen doen moeten om 12.00 uiterlijk zijn ingeschreven.
DFtrackdays lidmaatschap a EUR 25 wel verplicht voor degene die dit nog niet hebben!
Plaatsen zijn beperkt dus meld je snel aan ! Dat kan via info@ctsm.nl

Mini dragstrip
Ook dit jaar zal gedurende de meeting een kleine dragstrip klaarliggen voor de specials en VIP auto's. Let goed op de aanwijzingen van de organisatie. De dragstrip ligt op het paddock en een helm of lidmaatschap is niet verplicht. Helm is wellicht wel aan te raden !

Strand
Het circuit is aan het strand, het is voor bezoekers prima te combineren met een dagje Zandvoort. Houd er wel rekening mee dat het circuit dicht gaat om 17.00 uur, dus laat de auto niet staan op het parkeer terrein !

Tuners
Er beloven een heel aantal professionele tuners aanwezig te zijn en staan je geheel vrijblijvend te woord en leggen graag uit wat er mogelijk is met alle soorten auto's; tuning is niet alleen voor de performance auto's!

Trackday
Deze dag is tevens een trackday van Driving Fun (Zandvoort Deel XL). Iedereen mag hier aan deelnemen, mits je auto niet lekt, max 92 dB en een helm hebt voor elke rijder.

De VIPs worden wel geacht gedurende de meeting NIET te rijden, behalve dan voor het parade rondje. VIPs en specials kunnen zich inschrijven voor de ochtendsessie.

Deelnemers aan trackday mogen hun auto ook bij de Specials parkeren als ze niet rijden.
LET WEL: Rijden op deze trackday is aan regels verbonden.

Ochtendsessie (9-13) geldt EUR 225
Middagsessie (13 - 17) gelt EUR 250
Hele dag (9- 17 ) kost EUR 390
Kwantumkorting kan verkregen worden met groepen vanaf 5 auto's.
Bijrijder kost EUR 10 en moet ook een helm hebben.
Lidmaatschap kort EUR 25, geldig voor een heel jaar. Voor VIPs geldt dus dat je dan ook mag meedoen met het parade rondje om 13.00.

Zie hier voor meer info.

Auto en coureur huren
Voor een ultieme race ervaring kan een Dodge Viper met coureur worden gehuurd voor enkele rondjes tot een heel uur.
dftrackdays.com heeft speciale race auto's te huur voor een sessie of voor de hele dag. Daarmee kun je lekker rijden, eventueel met bijrijders, zonder risico voor je eigen auto.
De prijzen voor de autohuur alleen kunnen worden verkregen via dftrackdays.com (duurder dan met chauffeur vanwege de extra verzekering).
Auto+coureur prijzen zijn:
De kosten zijn EUR 79 voor een kwartier, EUR 150 voor een half uur en EUR 250 voor een uur. Dit is inclusief inschrijfgeld, auto, banden, benzine, remmen & instructie. Lidmaatschap is verplicht !

Neem voor deelname aan de trackday contact op met info@dftrackdays.com

Aanmelden
NB: Alleen aangemelde auto's worden toegelaten als VIP of Special er wordt bij de poort gecontroleerd !
Om je aan te melden dien je een mail te sturen naar: info@customturboworld.com
Met daarin je auto gegevens (merk, type, jaar en kenteken), je mod lijstje en een foto van de auto.

Bedrijven / Sponsoren
De meeting is NIET gratis voor de organisatie ! Wij zijn op zoek naar auto gerelateerde bedrijven die aanwezig willen zijn op deze meeting. Speciale interesse is er voor tuners. De combinatie met de trackday is jullie klanten een parchtige manier om het product te demonstreren. Het is een fantastische ervaring om rond te rijden op het circuit en vanaf 5 auto's ook nog met extra korting. Wij kunnen eventueel tenten en dergelijke regelen. Neem aub contact op voor meer info. Drank of eettentjes zijn helaas niet toegestaan.

Meer info
http://www.facebook.com/events/161626500697390/
http://www.CustomTurboWorld.com
http://dftrackdays.com/circuit/trackday ... _03082014/

Natuurlijk is een helm en lidmaatschap ALTIJD verplicht voor iedereen die op de baan gaat, zorg dat je hem meeneemt of ter plekke koopt!
Huren van een helm is beperkt mogelijk.
Wil je met een auto (een huur auto of je eigen) de baan op, schrijf je dan snel in via info@dftrackdays.com, want er is maar beperkt plek !

VOORAF BETALEN VOORKOMT TELEURSTELLINGEN ! Het belooft een drukke dag te worden, dus wees op tijd met je inschrijvingen !

NB: Alleen VOORAF aangemelde auto's worden toegelaten. De organisatie controleert bij de poort.

Wij hebben ontzettend veel zin om deze combinatie, nu duimen voor goed weer !

Gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet
info@customturboworld.com


Binnenkort volgt het ovb lijstje met VIPs en Specials.

Afbeelding


dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Beste turbo liefhebbers,

Doordat mijn eigen project auto (BMW 335i Touring) gestolen is op 2 mei 2014, heeft mijn eerste ovb lijstje wat vertraging opgelopen. Voor meer info over mijn auto, zie dit bericht:

http://www.politie.nl/gezocht/verdachte ... fstal.html


Ik hoop op flink meer aanmeldingen voor editie 2014 van de meeting, zodat dit een mooie feestdag op Zandvoort gaat worden om alle sores even te vergeten. Wellicht valt de meeting niet in je vakantie en heb je zondag 3 AUG 2014 gewoon vrij en je hebt nog een mooie VIP auto, geef je AUB op. Dit jaar er vooraf aanmelden verplicht. De meeting is en blijft gratis, we bieden dit alleen meer spektakel waar je via dftrackdays aan kan meedoen. Je kan me mailen voor meer info

Hier het eerste ovb lijstje:

Audi RS4 B5 642 PK 750 Nm
BMW 335i met Turbo Upgrade 2007 445 PK 681 Nm
BMW E30 M3 440 PK 530NM
BMW E46 320 met 3.0 liter swap en raptor supercharger 2001 300 PK
chevrolet 454 SS 1991 600 PK 800 Nm
Ford Mustang SVT Cobra 2003 450 PK 550 Nm (Special)
GMC Typhoon Turbo (Special)
Golf mk4 GTI met TD05HR16GC IHI Twinscroll Turbo 2002
Mercedes AMG c32 2002 354 PK (Special)
Mercedes AMG e55 Supercharged 500 PK (Special)
MG ZS 1.8 Turbo 225 PK
Mustang GT met Edelbrock supercharger 2005 465 PK 595 Nm
Nissan Sklyine met RB26DETTT en GT2860-5 Turbo's 1998 486 PK
Nissan Skyline R33 gts t88 project 1996
Renault 5 GT Turbo 1988 230 wPK
Renault 5 GT turbo 180 PK
Renault 9 met Clio Williams blok en Gt3071r Turbo op 0,7 bar 1986 350 PK
Seat Leon Cupra 310LE 2010 375 PK 472 Nm
Suzuki Swift GTI met motorswap en turbo op 1.2 bar 300 PK
Toyota Supra Mk3 1JZ-GTE swap 1988
Toyota Supra Mk4 met Custom Twin Turbo (5757 / 4580 Precision) 1993 750 wPK
Toyota Supra MKIV TT Targa 1994 500 wPK 600 wNm
Volkwagen Golf GTI met 1.8 20V swap en GT2871R turbo 1986 430 PK 500 Nm

Gebooste groetjes,

Jeroen

PS: Ik ben nog steeds op zoek naar sponsoren ! Alle kleine beetjes helpen
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

De evenementenregeling is rond. Dit is goed nieuws voor VIP auto's die 15 jaar of ouder zijn en geschorst zijn.

De meeting is opgenomen in de evenementenregeling van de belastingdienst. Dit houdt in dat de geschorste auto van minimaal 15 jaar oud op 3 AUG naar de meeting mogen komen, zonder belasting te betalen (per auto geld een maximum van 6 dagen per jaar). Je zal wel je kenten en naam naar mij moeten opsturen via email of PM. Doe dit ZSM.

Meer info op http://fehac.nl/evenementenregeling/

Ik heb sowieso graag nog veel meer VIP aanmeldingen. We hebben zat plek en hoe meer zielen hoe meer vreugd, mits je natuurlijk voldoet aan de VIP auto eis van de Custom Turbo en Supercharger Meeting.

groetjes,
Jeroen
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Beste boost lovers,

Over iets meer dan een maand is het al zover: de Custom Turbo Meeting op Zandvoort. Er is nog veel meer plek, en ik wil graag alle turbo projecten op de meeting zien en de mensen die komen houden juist van de diversiteit. Zonder deelnemers, geen mooie meeting, dus meld je aan via email info@ctsm.nl en vergeet niet de gegevens te vermelden voor de info sheet:

- auto type
- bouwjaar
- kenteken(voor controle bij de poort)
- foto
- dyno uitdraai of geschat vermogen
- mod lijstje

Hier is het huidige ovb lijstje:

Audi RS4 B5 642 PK 750 Nm
BMW 335i met Turbo Upgrade 2007 445 PK 681 Nm
BMW E30 M3 440 PK 530NM
BMW E46 320 met 3.0 liter swap en raptor supercharger 2001 300 PK
chevrolet 454 SS 1991 600 PK 800 Nm
Chrysler 300C 3.5 V6 met Raptor Supercharger 0.4 bar 2004 320 PK 450 Nm
Ford Mustang SVT Cobra 2003 450 PK 550 Nm (Special)
GMC Typhoon Turbo (Special)
Golf 3 GTI 2.0 16V Met Eaton Supercharger 1996 283 PK 328 Nm
Golf mk4 GTI met TD05HR16GC IHI Twinscroll Turbo 2002
Mercedes AMG c32 2002 354 PK (Special)
Mercedes AMG e55 Supercharged 500 PK (Special)
MG ZS 1.8 Turbo 225 PK
Mini Cooper S met 50 PK NOS 2003 231 PK 266 Nm
Mustang GT met Edelbrock supercharger 2005 465 PK 595 Nm
Nissan 200SX met RB25DET 1994 425 PK
Nissan R33 GTR V-SPEC 1996 420 PK
Nissan Sklyine met RB26DETTT en GT2860-5 Turbo's 1998 486 PK
Nissan Skyline R33 gts t88 project 1996
Nissan Skyline R33 GTST 1997 306 PK (Special)
Nissan Skyline R33 GTS-T 444 PK 520 Nm
Nissan Skyline R33 GTST Big Single T70 1995 512 PK
Opel Astra GSI Turbo 1993 310 PK 480 Nm
Opel Kadett E 4x4 Turbo 1987 280 PK
Opel Kadett met 2.4 CIH block en Borg Warner Turbo 1978
Renault 19 Met F7R motor 16v Phase 2 1993 240 PK
Renault 5 GT Turbo 1985 200 wPK 280 wNm
Renault 5 GT Turbo 1988 200 wPK
Renault 5 GT turbo 180 PK
Renault 9 met Clio Williams blok en Gt3071r Turbo op 0,7 bar 1986 350 PK
Renault Megane RS CUP 2011 310 PK 445 Nm
Seat Ibiza 6L TDI 2003 293 PK 531 Nm
Seat Leon Cupra 310LE 2010 375 PK 472 Nm
Skoda Octavia RS met K04 Hybride Turbo 2008 335 PK 430 Nm
Subaru Impreza WRC S7 Replica (MY01) 2001 349 PK 481 Nm
Suzuki Swift GTI met motorswap en turbo op 1.2 bar 300 PK
Toyota Supra Mk3 1JZ-GTE swap 1988
Toyota Supra Mk4 met Custom Twin Turbo (5757 / 4580 Precision) 1993 750 wPK
Toyota Supra MKIV TT Targa 1994 500 wPK 600 wNm
Volkwagen Golf GTI met 1.8 20V swap en GT2871R turbo 1986 430 PK 500 Nm
Volvo 850 1996 BTCC replica 1995 300 wPK 470 wNm

Gebooste groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door Semtex »

Hi Jeroen

Weet niet of je het kan herinneren maar ik was op de eerste (of een van de eerste) custom turbo meetings die je organiseerde.Ik had toen een getunede Volvo V40T4 en was toen lid op het V40 forum.Het was toen op de parkeerplaats van een restaurant niet ver van de Duitse grens.Ik zal kijken of ik die dag op Zandvoort ook ff langs kan komen,als bezoeker.Hier ff een foto van de wagen die ik toen had.Heb nu een Scirocco (link onderaan posts)
Afbeelding
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Hi Semtex,

Ja ik kan mij wel een zwarte Volvo herinneren. Vind je het jammer dat hij weg is ? Ik denk dat de Scirocco wel een mooie keuze is. Dat zijn 1.4 motoren toch ? Ga je qua performance er nog iets aan doen ?

Hopelijk tot Zandvoort !

groetjes,
Jeroen
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Over twee weken is het zo ver. De organisatie is nog steeds op zoek naar VIP-waardige custom turbo project auto's die willen meedingen naar de gratis dyno run. We zijn naar Zandvoort verhuisd om plek genoeg te hebben voor een grote show, dus hoe meer aanmeldingen hoe beter !

NB: Wij hebben de evenemtenregeling voor youngtimers aangevraagd, dus auto's van minimaal 15 jaar oud hoeven geschorste auto's mogen naar het evenement komen. Mail of PM ons voor meer info. Aanbieding geldt alleen voor deelnemende auto's (VIP of specials).

We waarborgen wel de kwaliteit van de getoonde auto's, dus wel altijd een email info@ctsm.nl (of pm) met:

- auto type,
- bouwjaar
- kenteken(voor controle bij de poort)
- foto
- dyno uitdraai of geschat vermogen
- mod lijstje
Wij maken een info sheet voor achter de raam/ruitenwisser tijdens de meeting, zodat het publiek ook de niet zichtbare veranderingen kan "zien". Vaak kosten die het meeste zweet, bloed en tranen.

Natuurljk is iedereen van harte welkom op deze gratis meeting en biedt een mooie kans om even Zandvoort te zien en het geweld van de trackday.

Gebooste groetjes,
Jeroen Cabbolet



PS: Sommige stock turbo auto's zijn welkom als special (bv meer dan 250 pk en vele andere mods) . Mail me om te kijken of jouw auto er tussen past via info@ctsm.nl
Gebruikersavatar
Patrick B
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 jun 2012, 20:55
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Drenthe

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door Patrick B »

Ziet er leuk uit.
Maar ik denk dat je veel concurrentie hebt van M.I.V.W
Was het op een andere data geweest was ik wel even gekomen.
Groetjes Patrick

--------------------------------------------------------------------------
Ziet er uit als de brandweer en gaat als de brandweer.

VW Golf V GTI Tornadorood / JD stage2 (287,6pk/407.6nm) / DSG Stage 1 / Carbonio air intake / 3" downpipe
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Beste boost lovers,

Het is bijna zover ! Het weer lijkt prima te zijn, zo'n 21 graden met wat wolkjes. Mocht er een buitje vallen, niet getreurd er zijn tenten aanwezig om even te schuilen en hopelijk valt er niet te veel uit de hemel !

De meeting is van 13.00 - 16.00 uur
VIPs en specials worden geacht om 12.00 uur bij het circuit te zijn.

LET WEL: het circuit sluit ook weer om 17.00 uur, dus haal je auto op tijd weg om grote problemen te voorkomen !!!

Voor de VIPs die het parade rondje om 13.00 uur mee willen doen is een helm verplicht en een lidmaatschap van driving fun. Regel dat AUB zelf contant ter plaatse mocht je dit nog niet hebben (EUR 25).

NB: volg altijd de instructies op van de organisatie. Dit geldt in het bijzonder voor het parkeren op het terrein en de mini drag strip. Hou het gezellig !
NB: Bezoekers mogen het terrein niet op met hun auto, dus parkeer AUB elders.
Mocht je je alsnog willen opgeven dan kun je mij mailen op info@ctsm.nl

Hartelijk dank voor alle inschrijvingen !
Het is een prachtige laatste ovb lijstje geworden

Tot zondag !

Gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet
06 48466864

Audi S2 Avant met Precision 6262 1994 590 PK 724 Nm
BMW 335i met Turbo Upgrade 2007 445 PK 681 Nm
BMW E30 M3 met Precision 6262 Turbo op 1.6 bar 745 PK 760 Nm
BMW E46 320 met 3.0 liter swap en raptor supercharger 2001 300 PK
BMW E46 323i met Raptor supercharger 1999 300 PK
chevrolet 454 SS 1991 600 PK 800 Nm
Chrysler 300C 3.5 V6 met Raptor Supercharger 0.4 bar 2004 320 PK 450 Nm
Dodge Ram Daytona Hemi V8 2005 360 PK (Special)
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited edition 1998
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo PLUS 2000 260 PK
Ford Mustang SVT Cobra 2003 450 PK 550 Nm (Special)
GMC Typhoon Turbo (Special)
Honda civic 1.5i dxi Daytona met turbo op 0.5 bar 1995 170 PK
Lancia Delta integrale EVO 1 1992 210 PK (Special)
Lexus LS400 4.0 V8 met GT3582R turbo 1996 544 PK 775 Nm
Mercedes AMG c32 2002 354 PK (Special)
Mercedes AMG e55 Supercharged 500 PK (Special)
Mercedes e320 brabus/Maybach 1985 (Special)
Mini Cooper S met 50 PK NOS 2003 231 PK 266 Nm
Mustang GT met Edelbrock supercharger 2005 465 PK 595 Nm
Nissan 200SX met RB25DET 1994 425 PK
Nissan 350z Supercharged
Nissan 350z Supercharged
Nissan 350Z Twin Turbo 598 PK 746 Nm
Nissan GT-R 2010 600 PK (Special)
Nissan R33 GTR V-SPEC 1996 420 PK
Nissan Sklyine met RB26DETTT en GT2860-5 Turbo's 1998 580 (E85) PK
Nissan Skyline R33 GTR 1997 422 PK 494 Nm
Nissan Skyline R33 gts t88 project 1996
Nissan Skyline R33 GTS25T S2 met Turbonetics Turbo 1996 320 wPK
Nissan Skyline R33 GTST 1997 306 PK (Special)
Nissan Skyline R33 GTS-T 1996 444 PK 520 Nm
Nissan Skyline R33 GTST Big Single T70 1995 512 PK
Nissan Sunny GTI-R met GT3071 op 1.2 bar 1992 330 PK
Opel Astra GSI Turbo 1993 310 PK 480 Nm
Opel Insignia OPC 2010 355 PK
Opel Kadett E 4x4 Turbo 1987 280 PK
Opel Kadett met 2.4 CIH block en Borg Warner Turbo 1978
Opel Zaffira OPC 2003 270 PK
Renault 19 Met F7R motor 16v Phase 2 1993 240 PK
Renault 5 GT Turbo 1985 200 wPK 280 wNm
Renault 5 GT Turbo 1988 200 wPK
Renault 5 GT turbo 180 PK
Renault 9 met Clio Williams blok en Gt3071r Turbo op 1 bar 1986 330 PK
Renault Dauphine met R5 GT 1.4l turbo 1961 120 PK
Renault Megane RS CUP 2011 310 PK 445 Nm
Seat Ibiza 1.8-20V Turbo Sport 2000 230 PK
Seat Ibiza 6L TDI 2003 293 PK 531 Nm
Seat Leon 1.9 TDI Topsport met GTB1756VK 2002 208 PK 438 Nm
Seat LeonTopsport TDI met Garrett 2260v turbo 2004 300 PK 520 Nm
Skoda Octavia RS met K04 Hybride Turbo 2008 335 PK 430 Nm
Smart ForTwo Turbo 2000 (Special)
Subaru Forester 2000 290 PK 380 Nm
Subaru GC8 Impreza 555 met TD05 op 1.4 bar 1996 370 PK
Subaru Impreza 2.0 GT Turbo 1996 211 PK
Subaru Impreza GTT 1998 230 PK (Special)
Subaru Impreza GTT 1999 240 PK (Special)
Subaru Impreza GTT 1999 275 PK (Special)
Subaru Impreza GTT 2000 310 PK 400 Nm
Subaru Impreza GTT Coupe 1999 250 PK
Subaru Impreza WRC S7 Replica (MY01) 2001 349 PK 481 Nm
Subaru Impreza WRX 2002 309 PK 466 Nm
Subaru Impreza WRX 2004 311 PK 440 Nm
Subaru Impreza WRX 2005 270 PK 360 Nm
Subaru Impreza WRX STI 2002 364 PK 475 Nm
Supra MKIV TT Targa met Precision T6262 op 1.3 bar 1994 510 wPK 610 wNm
Toyota Starlet (EP91) Glanza V 1998 170 PK 200 Nm
Toyota Supra 2.5L Twin turbo Mk3 1989 300 wPK
Toyota Supra Mk3 1JZ-GTE swap 1988
Toyota Supra Mk3 7M-GTE 1989 235 PK (Special)
Toyota Supra Mk3 7M-GTE 1989 235 PK (Special)
Toyota Supra Mk3 met 1JZ-GTE 320 PK
Toyota Supra Mk4 57m Single Turbo 1994 340 wPK 430 wNm
Toyota Supra Mk4 met Custom Twin Turbo (5757 / 4580 Precision) 1993 750 wPK
Toyota Supra mk4 met upgraded turbo's 1994 440 PK
Volkswagen Corrado 20VT Syncro 1989 474 PK 482 Nm
Volkswagen Golf II met 16V turbo op 1.9 bar 451 PK 566 Nm
Volkswagen Golf mk3 VR6 Turbo(netics) 1995 310 PK
Volkwagen Golf GTI met 1.8 20V swap en GT2871R turbo 1986 430 PK 500 Nm
Volvo 850 1996 BTCC replica 1995 300 wPK 470 wNm
Volvo 850 T-5R met Garrett GTX3071R turbo 1995 430 PK 500 Nm
Volvo C70 T5 1998 280 PK
Volvo s60 T5 2002 270 PK
Gebruikersavatar
Tim240
Berichten: 184
Lid geworden op: 30 mei 2012, 17:20
Type auto: Golf MK5 GTI LE 240

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door Tim240 »

Toch even wezen kijken, stond veel leuks. Die chevrolet 454 SS verbaasde me nog het meest.
Golf mk5 GTI, Limited Edition 240, 284pk/406nm
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Tim240 schreef:Toch even wezen kijken, stond veel leuks. Die chevrolet 454 SS verbaasde me nog het meest.

Hi Tim,

De Chevvy is dan ook de Custom King geworden en kreeg de prijs voor een gratis dyno run bij Ludwig Performance.
binnenkort volgen de foto's en video.

Iedereen bedankt voor hun komt !

groetjes,
Jeroen
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Beste Turbo liefhebbers,

De meeting op Zandvoort had prachtig weer en er opkomst onder de VIPs en specials was hoog. Hartelijk dank daarvoor !
Het publiek heeft ook de organisatie meegeholpen met dranghekken verplaatsen, dat werd ook erg gewaardeerd.

De Custom King prijs is gewonnen door Marco in zijn Chevrolet 454 SS. Door een andere krukas en zuigers is het een 496 ci block geworden (meer dan 8 liter !) en hij heeft een 80 mm turbo ver downstream geplaatst, bijna bij het achterwiel. Ook is hij trouw gebleven aan zijn water/methanol injectie systeem. De unieke combinatie van een turbo op zo'n groot block verdient natuurlijk een prijs. De auto is nog niet op de dyno geweest en er is ook nog wel wat werk aan de afstelling, dus we hebben weer een blije Custom King er bij. Gefeliciteerd !

Hier wat plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De dag dat Marco zijn prijs int zullen we natuurlijk weer een video maken van zijn dynorun, de datum is nu nog niet bekend.
Binnenkort volgt een groter verslag en een video van de 5e Custom Turbo en Supercharger Meeting op Zandvoort.

Stay tuned,

groetjes,
Jeroen
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

Custom King video 2014 is klaar:

http://www.youtube.com/watch?v=wNW_s-KOo-c



Enjoy !
jellejelle
Berichten: 180
Lid geworden op: 15 aug 2013, 21:03

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door jellejelle »

Is er een reden waarom de turbo zo ver naar achteren is geplaats?
dubversion
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2014, 11:07
Type auto: BMW 335i

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door dubversion »

jellejelle schreef:Is er een reden waarom de turbo zo ver naar achteren is geplaats?
Haha, ja: hij had hem eerst achter het spruitstuk, maar kreeg daarmee veel te veel vermogen naar zijn eigen smaak. Door het verder naar achter te plaatsen en de efficientie drastisch te verminderen, geeft de turbo nu een mooi extra duwtje, precies wat de eigenaar zocht.

groetjes,
jeroen
jellejelle
Berichten: 180
Lid geworden op: 15 aug 2013, 21:03

Re: 5e Custom Turbo Meeting op Circuit Zandvoort 3 AUG 2014

Bericht door jellejelle »

dubversion schreef:
jellejelle schreef:Is er een reden waarom de turbo zo ver naar achteren is geplaats?
Haha, ja: hij had hem eerst achter het spruitstuk, maar kreeg daarmee veel te veel vermogen naar zijn eigen smaak. Door het verder naar achter te plaatsen en de efficientie drastisch te verminderen, geeft de turbo nu een mooi extra duwtje, precies wat de eigenaar zocht.

groetjes,
jeroen
Oh oké, bedankt voor de uitleg! ;)
Plaats reactie

Terug naar “Overige Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten